Fitness Seller

Nietah Contestlog

Bezoekers in dit topic

sjemig... was flink schrikken van die jongen zeker... maar is uiteindelijk wel geod afgelopen...?
Ja, die foto's zijn erg leuk!!! En vrolijk, ziet er aantstekelijk uit!
Geniet lekker van je huissieieieiei!!!!
 
sjemig... was flink schrikken van die jongen zeker... maar is uiteindelijk wel geod afgelopen...?
Ja, die foto's zijn erg leuk!!! En vrolijk, ziet er aantstekelijk uit!
Geniet lekker van je huissieieieiei!!!!

Was indd wel schrikken van die jongen, maar afgelopen maandag was hij weer kei hard aant trainen.. Alsof er niets gebeurd was, alleen keek iedereen hem wel een beetje raar aan ;)

Mijn trainingen gaan wel lekker. Ik wil vooral weer wat groepslessen gaan volgen. oa Zumba voor de cardio en Power pump voor de spiergroepen. Dan heb ik iig full body gehad in 1 week en de losse uurtjes in de fitness kijk ik dan wel wat het word qua spiergroepen. Het s gewoon nog TE warm in die zaal om goed te trainen.

Er is nu wel duidleijk iets in het plafond te zien wat als airco zal gaan dienen, dus wie weet binnenkort een koele traingszaal :D Tot die tijd geniet ik van de airco in de groepszaal ;)
 
zumba heb ik 1x voor de gein aan mee gedaan
Helaas is het niets voor mij.
Bij ons staan allemaal wat oudere dikke dames en het tempo ligt erg laag.
Na een uur schudden met de billen had ik nog geen natte rug en ik was 1.5 uur bodycombat gewend en daar was ik dan drijfnat en kapot...
Maar het ziet er bij jullie erg leuk uit hoor ;)
 
Vanavond toch maar weer een uurtje zumba gedaan. Het uur cardio is toch zo weer om als ik met die muziek mee ga ;)
Na de zumba heb ik nog borst, triceps en buik getraind. Ging wel lekker. Maar merk wel dat ik met mijn 3 weken time-out veel verloren heb.. Bankdrukken was ik onderweg om de 15kg totaal eraan te hangen, maar merk nu dat ik de 10kg totaal nog maar net goed kan houden met 10 herhalingen... :rolleyes:

Ach ja.. als ik in de spiegels kijk zie ik ook wel dat er veeeeeeeeeeeeeel slechts is gebeurd de laatste tijd, dus word hoog tijd om weer te knallen ;)
 
Vanaaf voor het eerst sinds een maand weer powerpump gedaan. Ik zeer fanatiek op mijn zelfde gewichten gehouden natuurlijk. Maar auw auw, ik kon het eigenlijk niet ;) Alle spieren in mijn lichaam voelde ik achteraf trillen als een gek!!! Ik heb iig mijn uiterste best gedaan, zweette me kapot en weet 10000% zeker dat dit morgen spierpijn geeft :eek:

Als het mee valt qua spierpijn, doe ik morgen weer eens een lesje B-Kick, lekker cardio`en met dat luie lichaam van me ;)
 
Vanaaf voor het eerst sinds een maand weer powerpump gedaan. Ik zeer fanatiek op mijn zelfde gewichten gehouden natuurlijk. Maar auw auw, ik kon het eigenlijk niet ;) Alle spieren in mijn lichaam voelde ik achteraf trillen als een gek!!! Ik heb iig mijn uiterste best gedaan, zweette me kapot en weet 10000% zeker dat dit morgen spierpijn geeft :eek:

Als het mee valt qua spierpijn, doe ik morgen weer eens een lesje B-Kick, lekker cardio`en met dat luie lichaam van me ;)

Een goeie massage doet wonderen tegen spierpijn!:)
 
De spierpijn valt nog best wel mee eigenlijk. Ik kan normaal lopen en mijn armen bewegen... Gelukkig heb ik dan nergens een kilootje vanaf gehaald gister, ben ik in ieder geval zeker dat ik alles gegeven heb :D
 
Mooi toch!

Zumba kan erg intensief zijn ,ligt eraan wie hem geeft.Bij ons gaat ie zo snel dat ik gisteren bijna mijn enkels brak..Leuke manier van cardio in elk geval!

Succes nog even he Nietah!
 
De spierpijn begint te komen. Vooral de triceps zijn pijn aan het doen.. Gaat goed dus ;)
Vanavond een uur en kwartier B-Kick gedaan. Na 5 minuten stond ik al te zweten, ging lekker.

Nu lekker mijn bedje in, morgenochtend om 9 uur staat deze fanatiekeling alweer bij Zumba :D Ja ja, in je vakantie ga je ochtendgym zoeken he ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou dit effe vasthouden en je hebt die schade zo weer ingehaald!
 
De ochtend heerlijk naar Zumba gegaan, heerlijk op de fiets naar de sportschool, uur zweten met Zumba en weer terug op de fiets, douche en klussen... Nog even een tientonner zwaar aquarium een trap af gesjouwd (dat ding ook weer verkocht, weg ermee :P )

Vandaag ook maar weer eens begonnen met die overheerlijke whey shakes in de ochtend. Wie weet word ik ineens de grote winnaar van de contest :eek: *ik ga voor de troost prijs hoor...:o*

Vanmiddag ineens wel zwaar vermoeide benen en spierpijn met de gedachte aan de heerlijke pump les van maandag :eek::eek::eek: Jaja, ik leef nog... Vanavond dus geen training meer gedaan, versleten... ;)
 
klussen, sporten... leef je nog steeds :p
 
klussen, sporten... leef je nog steeds :p

haha, ja hoor ik leef nog ;)

Gister voor `t eerst sinds woensdag weer naar desportschool geweest. Wilde eigenlijk voor Pump gaan, maar die les ging niet door :rolleyes:
Toen zelf maar gaan trainen. Borst en buik met een beetje cardio erbij.
Blijft net iets te benauwd in die sportschool om goed te kunnen cardio`en.
 
Vanavond heb ik rug en een beetje schouders getraind en daarna een uur Joga gedaan. Was wel weer lekker na zo`n lange tijd om alles weer goed op te rekken.

Kreeg in het krachthok nog een lekkere opmerking naar m`n kop gegooid... :rolleyes: Echt zo`n 20 jarig ukkie dat mij wel ff vraagt "zo zo, wat dacht je ik ga grote mannen oefeningen doen?" :mad::mad::mad: Alsof hij er als een grote man uit zag, wat een loser zeg, pffff!!!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Vandaag goede spierpijn in m`n rug :eek::eek::eek: Die kan wel een massage gebruiken ;)
Ik wilde eigenlijk aan pump mee doen vanavond, maar dacht dat dat met die spierpijn niet zo`n goed idee zou zijn, dus heb gekozen voor een avondje armen, bi-&tri-ceps, onderarmen en buik met een cardio afsluiting van 10 minuten...:rolleyes: Is echt niet leuk cardio`en in die zaal...

Morgen een dagje voor m`n vriend, dus lekker relaxen en geen trainingen :D
 
En ja hoor... vandaag een weegschaal gekocht. Ik kon het toch niet hebben om zonder weegschaal te leven :o Al zegt een spiegel zoveel, ik hou meer van een cijfertje ;)
 
Ja dat je toch een idee hebt.Lekker gerelaxed vandaag?
 
Heb vannacht met de nachtdienst mee gereden van m`n vriend. Dus ik lag om 6 uur in bed en was om half 3 wakker :o Even wat wezen shoppen en vanaaf lekker verder relaxen, avondje vrij voor alle 2. :D
 
Van nachtdienst wordt je altijd zo gaar hoe lang je erna ook slaapt...Relax ze vanavond!
 
Balen dat het niet relax is om cardio te doen in de zaal.
Momenteel ben ik meer vrienden met de spiegel dan met de weegschaal waar ik dus ook al niet zonder kon leven. :o
Ik hoop dat je een leuke avond hebt met je vriend.
 
Back
Naar boven