Fitness Seller

Nietah Contestlog

Bezoekers in dit topic

Vandaag de sportschool weer in gegaan, even schouders iets beter gedaan dan van de week en buik. Toen had ik geen zin meer.... Motivatie gebrek :rolleyes::eek::o
Ga zo even uitwaaien @ scheveningen. Ook leuk :D
 
Uitwaaien op het strand is toch ook een beetje sport:) En ben je al vrienden met je weegschaal?;)
 
Uitwaaien op het strand is toch ook een beetje sport:) En ben je al vrienden met je weegschaal?;)

haha, nou m`n weegschaal geeft aan wat ik al dacht en zeker hoopte. Ik ben gelijk gebleven :D
Van de week @ sportschool wat stomme foto`s geschoten, zal ze zo even in mijn album plaatsen, hebben jullie wat te lachen :p
 
wat te lachen...? Hardstikke leuke foto's gewoon!!! Je ziet er goed uit! En sportief, ja, moet wel lachen om die dumbbell :p
 
wat te lachen...? Hardstikke leuke foto's gewoon!!! Je ziet er goed uit! En sportief, ja, moet wel lachen om die dumbbell :p

haha, was laatste half uurtje op de sportschool. 2 meiden waren voor zichzelf foto`s aant maken, ja dan ga ik me er ook wel ff mee bemoeien natuurlijk he :D Mooiste is dat degene die die foto`s wilde met dumbbell echt werkelijk nooit het krachthok in durft te komen, zijn zulke enge mannen daar ;)
 
Niet zo neerbuigend over jezelf! De foto's zijn leuk!
 
wat te lachen...? Hardstikke leuke foto's gewoon!!! Je ziet er goed uit! En sportief, ja, moet wel lachen om die dumbbell :p
+1

Leuke foto's Nietah .
Bij jou lopen er dus ook al van die enge mannen rond.:p
 
+1

Leuke foto's Nietah .
Bij jou lopen er dus ook al van die enge mannen rond.:p

haha, je weet wel.. Krachthok figuren :eek: Ik vind ze niet bepaald eng hoor, hihi :o
 
Leuke foto's! ook op je hyves ;)
 
en de mail met eindfoto`s is verstuurd...:rolleyes:
Niets meer aan te doen.. Vanaf nu is het knallen om de volgende contest er al veeeeeeel beter bij te staan op de begin foto, daar gaan we voor, toch? In de winter ist cardio`en veel beter te doen bij mijn sportschool :)
 
Laatst bewerkt:
Foto's ontvangen! Heb nog een vraagje, dus nog ff je mail checken :)
 
Voor de vorm toch nog ff loggen van m`n training ;)
Vanavond een half uur loopband erin gegooidm ik wil het toch maar weer even wat gaan opbouwen, hopelijk van de winter weer lekker 2 a 3 volle uren cardio in mijn schema zitten. Voor nu was het rug + dat half uurtje cardio :)
 
Voor de vorm toch nog ff loggen van m`n training ;)
Vanavond een half uur loopband erin gegooidm ik wil het toch maar weer even wat gaan opbouwen, hopelijk van de winter weer lekker 2 a 3 volle uren cardio in mijn schema zitten. Voor nu was het rug + dat half uurtje cardio :)

Zolang achter elkaar cardio?:eek:
Met lessen is het te doen maar op een apparaat heb ik max 1.5 uur gestaan geloof ik.:roflol:
 
zoveel uur in de week ja ;) Maar daarnaast nog groepslessen he, haha.
 
gister een uur pump gedaan.. Helemaal versleten erna en nu nog steeds. Slaap tekort, weer aant werk, het hakt er even allemaal tegelijk in. Vanavond relaxen en vooral vroeg slapen!
 
In de week gelukkig.;)
Leuk he pump.:D

Ik ga zaterdag in Schiedam relaxen. (dan weet je wel waar ik ben haha)
 
ahh nee peetjuhh, ik ga er zondag heen!!! Hahaha, lopen we elkaar dus echt net mis... Ik zou zaterdag gaan met een vriendin, maar dan is m`n vriend net ffies vrij, dus gaan we zondag.

Nou, relax-se iig dan maar :D Laat je wat scrubzout voor mij over?? ;)
 
Dat meen je niet.:eek: :(
Wel echt toevallig dat je ook gaat.

Jij ook! Tuurlijk bewaar ik wat voor jou.
Ik hoop stiekem dat er een bepaalde gozer er nog werkt.:o
Altijd leuk om door geholpen te worden in het restaurant haha.
 
Back
Naar boven