AndroidHealthClinic

Nietah v.s Marjolein46, de clash der sletten

Wie


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha topic is voor mij al genomineerd voor topic van het jaar. Zoveel gebash op 7paginas, echt de max!
 
Laatst bewerkt:
MrJ, van wat ik uit goede bronnen weet.

21mhxz9.jpg
 
Serieus, wat is er gebeurd dat die 2 elkaar zo tegenliggen eigenlijk? xD
 
wat een gaar topic.
 
Ik vind ze allebei irritant.

Het is net zoiets als vrouwen die autorijden. Je leest een post, denk wat een k*tpost en hij is ALTIJD of van nietah of van marjo

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Als ze aantrekkelijk waren geweest was het een heel ander verhaal natuurlijk
 
hoezo gaar, er word gerelt voor het leven + het word niet op slot gepleurt

dit is een goedkeuring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dbb LEEF JE UIT
 
WTF is marjolein nu weg van dit forum :roflol: super

Haha wat een supertopic
 
Jep, dankzij de steun van de mede dbb'ers hebben we dat gaar wijf van het forum geknald... In de strijd zijn we wel Xtralarge verloren... :(
 
Waarom was Xtra nou precies geband?

Omdat ie ruzie had met een mocro?
 
Jep, dankzij de steun van de mede dbb'ers hebben we dat gaar wijf van het forum geknald... In de strijd zijn we wel Xtralarge verloren... :(

op naar de volgende strijd dan, de strijd voor Xtralarge ze terugkeer !
 
Jep, dankzij de steun van de mede dbb'ers hebben we dat gaar wijf van het forum geknald... In de strijd zijn we wel Xtralarge verloren... :(

Deze verwijderingen hebben volgens mij geen enkel verband met elkaar, gelukkig voor Xtralarge...
 
Jep, dankzij de steun van de mede dbb'ers hebben we dat gaar wijf van het forum geknald... In de strijd zijn we wel Xtralarge verloren... :(

tjah strijd jongen
je wint wat en je verliest wat :sad:
 
Waarom was Xtra nou precies geband?

Omdat ie ruzie had met een mocro?

hoorde iets over een bedreiging naar iemand, of dit waar is of niet ik wil Xtralarge terug :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Deze verwijderingen hebben volgens mij geen enkel verband met elkaar, gelukkig voor Xtralarge...

Denk dat het een samenloop van omstandigheden was. Enkel MrJ kan ons uitleggen om welke reden hij geband werd...
 
Valt me wel op dat de leden die altijd heel goed liggen bij de andere members de klos zijn

Misschien zijn de mods gewoon jaloers :p
 
De poes van Nietah staat gewoon online :p

Code:
[PHP][/PHP][Link niet meer beschikbaar][PHP][/PHP]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven