AndroidHealthClinic

niets is zo leuk als.....

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
........je abs weer te voorschijn zien komen, ben zwaar aan de cut nu en het eigenlijk veel leuker dan bulken toch!! het gaat best snel.
heb nu een goed dieet en doe veel cardio en voor mijn gevoel en in de spiegel merk ik dat ik niks verlies qua speirmassa, lekker!!
gebruik nu een fatburner+ ma huang en doet het goed, in het begin beetje ' speedy' maar nu lekker relaxed gevoel, vraagje nog: ik zit te denken om over een paar weken over te gaan op pure ephedrine, zal dat veel verschil maken????
 
Nee, het beste is nog altijd efedrine stacken met caffeine (30mg e/200mg c) en ev. nog wat bijkomende dingen zoals synephrine, l-carnitine etc.
Beste koop je een goeie ECA-stack daar zit alles in wat je nodig hebt...

Trouwens, als je al lekker gaat waarom dan toch veranderen?
 
...als groeien :D
 
Wat is eigenlijk: fatburner+ ma huang en pure ephedrine
?
 
Ik ben ook blij als EINDELIJK dat laagje vet weer weg is en ik lekker droog ben.
Nog 1 1/2 maand en dan begin ik :)
 
Originally posted by TrainingFreak
Wat is eigenlijk: fatburner+ ma huang en pure ephedrine
?

DUDE!! Stel jij ff veel vragen :D

iig wil ook CrocoDillon wat droger worden. ben alleen net begonnen met serieus te BB-en (2 maanden ofzo) en ik wil geen cut middeltjes :eek: gebruiken maar toch tegen de zomer droog zijn. zit nu op 20-25% ofzo (met elektronische weegschaal op verschillende momenten van de dag). Met cardio, sport en toch wil ik geen VVM verliezen, hoop dat het lukt.

Topicstarter succes verder met het cutten.
 
Ik ga ook beginnen aan mijn cutten. Maar dat pas in juni. Dan ga ik voor strikt dieet, 20/200 EC stack en Clenbuterol. Moet wel lukken in 5 weken denk ik zo dat ik weer lekker droog ben :D
 
Back
Naar boven