XXL Nutrition

Nieuw album Slipknot "All hope is gone"

Bezoekers in dit topic

Oud heb hem al een paar dagen op mijn pc staan :P

iemand een program om die torent binnen te halen?

limewire4.18.6 doet het niet meer bij me
had hem niet mogen upgraden klote boel

edit: ok hij is binnen :D thx jan thys en de juiste prijs :p

Laatst bewerkt:
Die nieuwe single van ze vind ik dramatisch.
Is het hele album zo?

Commerciële teringzooi, vroeger waren ze veel beter.

Slipknot... niet mijn ding

slechte gitaristen, flauwe stem, nummers klinken allemaal hetzelfde... meer imago dan goeie muziek

vuilbak ermee :D

heb het nieuwe nummer van Metallica gehoord op pukkelpop en dat trok ook al op de ballen... vraag me af of er tegenwoordig nog goeie metalbands zijn

all hope is gone... :devil:

slechte gitaristen, flauwe stem, nummers klinken allemaal hetzelfde... meer imago dan goeie muziek

heb het nieuwe nummer van Metallica gehoord op pukkelpop en dat trok ook al op de ballen... vraag me af of er tegenwoordig nog goeie metalbands zijn

metal is zo jaren '80

:D :roflol:

mja, dat waren de hoogdagen idd... nu is het armoe troef in metalland

was zo'n metalfreak en tegenwoordig zit ik eigenlijk voornamelijk nog naar electrohouse te luisteren :P

de laatste tijd vind ik het in veel muziekstylen een ramp...

allemaal te commercieël, ze gaan allemaal voor de easy money, uitbuiten van "een hitje",........

jammer :(

idd, 't is een flauw beestje tegenwoordig
mtv en tmf bekijk ik zelf niet meer : één hoop commerciële shit
behalve mss na twaalven...

als je nog echt goeie bands wil horen (en die zijn er zeer zeker nog), moet je er hard naar zoeken... veel recensies lezen enz...
alleen jammer dat de meeste bands het voor bekeken houden na 1 of 2 platen
mja, wat brengt het ook nog op... voor het geld moet je er niet aan beginnen, tenzij je al zeer goeie connecties hebt in het wereldje

Er zijn genoeg goede bands hoor.

Back
Naar boven