XXL Nutrition

Nieuw Belgisch Record RAW Squat 370kg

Bezoekers in dit topic

Waarom doet het poppetje rechts rood en die voorste wit
 
Waarom doet het poppetje rechts rood en die voorste wit
Zijn 1ste beurt was helemaal afgekeurd voor diepte.

Ik heb horen waaien dat er juryleden examens deden en extra streng moesten zijn :dunno:
 
Zijn 1ste beurt was helemaal afgekeurd voor diepte.

Ik heb horen waaien dat er juryleden examens deden en extra streng moesten zijn :dunno:
Orhan zijn squat wordt wel vaker afgekeurd op diepte. ;)
Met zijn bouw is het soms ook moeilijk.
Maar extra streng zijn omdat je examens hebt ... why? De lift is goed of hij is het niet. Je moet toch niet anders dan normaal gaan jureren omdat het een examen is.???
 
Orhan zijn squat wordt wel vaker afgekeurd op diepte. ;)
Met zijn bouw is het soms ook moeilijk.
Maar extra streng zijn omdat je examens hebt ... why? De lift is goed of hij is het niet. Je moet toch niet anders dan normaal gaan jureren omdat het een examen is.???
Ik heb het maar van horen zeggen.
 
Damn!
Inderdaad vaak lastig te zien of ze goed op diepte zitten wanneer ze zwaar gewicht zijn.
 
Ik heb het maar van horen zeggen.
Ik kan er mij wel wat bij voorstellen. Maar ik snap niet wat de gedachte daarachter is. Eens je geslaagd bent voor het examen hoef je niet meer serieus te jureren? Of voordat je een officieel jurylid bent moet je lifts afkeuren die eigenlijk wel goed zijn? :dunno:
 
Ik kan er mij wel wat bij voorstellen. Maar ik snap niet wat de gedachte daarachter is. Eens je geslaagd bent voor het examen hoef je niet meer serieus te jureren? Of voordat je een officieel jurylid bent moet je lifts afkeuren die eigenlijk wel goed zijn? :dunno:
Ik denk dat het vooral erover gaat om een twijfelachtige beurt af te keuren (?)
 
Waarom doet het poppetje rechts rood en die voorste wit
Van voren zie je de diepte niet goed.

De voorste judge kan wel rood geven voor diepte maar hij let vooral op andere dingen.
 
Hoe makkelijk hij hem er ook uit tilt
 
Back
Naar boven