MuscleMeat

Nieuw bij XXL Nutrition MCT Olie en Caseine Micellar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MCT olie ook nog, mooi om te horen René,

Keep up the Good Work! ;)
 
pure Casein :thumb:

Ook goed mixbaar met een shake beker ?
 
Instant!?
Leuk, heb hier thuis die ON vanille ice cream staan, maar is écht walgelijk van smaak & oplosbaarheid.
 
Goed bezig!

Pas op met die MCT; langzaam opbouwen anders ga je aan de race :toilet:
 
Nice die cassein. Is ie mixbaar met slechts 200 ml water? 400ML moet ik gegarandeerd 's nachts eruit om te zeiken.

Wat is beter 500 gr kwark met wat carbs die erin zitten of 50 gr cassein.....
 
smaakt dat trouwens die MCT?
 
Nice die cassein. Is ie mixbaar met slechts 200 ml water? 400ML moet ik gegarandeerd 's nachts eruit om te zeiken.

Wat is beter 500 gr kwark met wat carbs die erin zitten of 50 gr cassein.....

Met 200ml wordt het super dik en moet je het met een lepel eten. Heb gisteren ook met 400ml gemengt, dan is het gewoon goed te drinken. Van zeiken snachts heb ik geen last gehad. Volgende ochtend ook niet echt honger wat ik normaal wel heb (met kwark of protein80). Dus het werkt goed.
 
Is die Casein Pro 90 ook goed om 's morgens bij het ontbijt te nemen zodat je heel de dag wat eiwit afgifte hebt ? Of is het echt de bedoeling om het 's avonds te nemen... Dan kan ik mijn BSN Synthra 6 vervangen door deze, stuk goedkoper :)
 
Is die Casein Pro 90 ook goed om 's morgens bij het ontbijt te nemen zodat je heel de dag wat eiwit afgifte hebt ? Of is het echt de bedoeling om het 's avonds te nemen... Dan kan ik mijn BSN Synthra 6 vervangen door deze, stuk goedkoper :)

ja dat kan zeker ook.. zeker als je weet dat er een periode komt waarin je wat minder eiwitten gaat eten... het is een eiwit die zeer goed is om in te nemen voor een eiwitarme iname periode :D
 
Met 200ml wordt het super dik en moet je het met een lepel eten. Heb gisteren ook met 400ml gemengt, dan is het gewoon goed te drinken. Van zeiken snachts heb ik geen last gehad. Volgende ochtend ook niet echt honger wat ik normaal wel heb (met kwark of protein80). Dus het werkt goed.

thanx.. zal er is over nadenken bij de volgende bestelling. Houd het voorlopig even op kwark.
 
Wat is precies het verschil met de proteine 80? Die is toch ook tamelijk "langzaam" he?
 
Wat is precies het verschil met de proteine 80? Die is toch ook tamelijk "langzaam" he?

ja die is langzamer als whey en maar de casein is echt een proteine voor de nacht.
 
ja die is langzamer als whey en maar de casein is echt een proteine voor de nacht.
De structuur van caseïne is wel volledig anders, tussen pro80 & whey is het verschil kleiner, het is écht een pap.
 
De structuur van caseïne is wel volledig anders, tussen pro80 & whey is het verschil kleiner, het is écht een pap.

dan moet je meer vloeistof nemen ;-)
 
moi gaat daar ook een potje binnenkort van bestellen :)
 
Back
Naar boven