AndroidHealthClinic

Nieuw Bulk Schema

Bezoekers in dit topic

Chromath

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2011
Berichten
157
Waardering
0
Lengte
1m76
Vetpercentage
> 50%
Probeer al lang te bulken om wat gewicht aan te komen (heb wel wat vet om m'n middel, maar weeg rond de 68 kilo). Training gaat altijd goed, maar eten gaat regelmatig verkeerd. Nu schema gemaakt waar ik me wel goed aan kan houden. Hoop dat jullie wat commentaar kunnen geven, denk zelf dat ik iets teveel vetten heb, maar had wat moeite om aan die calorieën te komen.

Nog wat gegevens:
Lengte: 176
Gewicht: 68kg
Training: 3x per week
Doel: massa aankomen
 

Bijlagen

  • Bulk - Voeding .xls
    12 KB · Weergaven: 46
vind dit een beetje erg weinig calorieën zal eerder als ik jouw was rond de 3500 gaan zitten

50 gram Brinta maak daar maar 100 tot 150 van

in de "vroege middag"oats ook 100 gram

en ik mis je avond eten

ook vind ik het best veel shakes
probeer meer uit je voeding te halen

zijn maar tips
 
vind dit een beetje erg weinig calorieën zal eerder als ik jouw was rond de 3500 gaan zitten

50 gram Brinta maak daar maar 100 tot 150 van

in de "vroege middag"oats ook 100 gram

en ik mis je avond eten

ook vind ik het best veel shakes
probeer meer uit je voeding te halen

zijn maar tips

3500 is denk ik erg veel, heb uit meerdere calculators dat rond de 2800 - 3000 genoeg is. Toch kan ik de hoeveelheid brinta en oats wel langzaam verhogen, zoveel nu ga ik echt niet weg krijgen. Avondeten was ik ook eerst van plan om toe te voegen, maar had hiermee al genoeg calorieen.
Als laatste heb ik maar twee shakes, dus dat valt wel mee volgens mij. Bedankt voor de tips iig.
 
Zou je casein shake vervangen voor kwark, heb het ook een tijdje zoals jou gedaan alleen toen zat ik nog wel op genoeg kcal.
Ook zou ik die bruine bollen vervangen door volkoren pasta. Doe ik ook elke dag en is lekker als het koud is.
 
3500 is denk ik erg veel, heb uit meerdere calculators dat rond de 2800 - 3000 genoeg is. Toch kan ik de hoeveelheid brinta en oats wel langzaam verhogen, zoveel nu ga ik echt niet weg krijgen. Avondeten was ik ook eerst van plan om toe te voegen, maar had hiermee al genoeg calorieen.
Als laatste heb ik maar twee shakes, dus dat valt wel mee volgens mij. Bedankt voor de tips iig.

Groeien = eten + trainen. Ik zit zelf nu op de 7000 kc per dag op train dagen en 5200 kcal op rust dagen.. Maak je niet druk om de extra 500 kcal op een dag als je wilt aankomen.
 
Back
Naar boven