AndroidHealthClinic

Nieuw Bulk schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AreZje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
385
Waardering
0
Heb mn schema vernieuwd en ondanks de zomer is dit gewoon een bulk schema! heb nog lang niet genoeg spiermassa om te gaan cutten (hopelijk volgend jaar) Nu vind ik hem eigenlijk mooi uitgekomen maar mis VETTEN!

neem overigens MultiVit, Vit C, visolie

een simpele oplossing hopelijk!? cashwenoten?

Schema'tje klik hier

???
 
Laatst bewerkt:
zit volgens mij te weinig variatie in, te veel vis, te weinig vet
s morgens beter havermout of cornflakes dan rijst? + 1 lepel lijnzaadolie
vis 1 keer vervangen door eieren, rijst 1 keer door brood
Meer groenten eten.
 
eet meer VET: vette vis, lijnzaadolie, noten !
 
op de tekort aan vetten vind ik hem echt goed!!!
 
wazzup zei:
eet meer VET: vette vis, lijnzaadolie, noten !

Dat was mijn probleem ook. Dit gaf ik aan. Iets concreter plz!? welke vette betaalbare vis zou ik dan kunnen nemen!? noten als in cashewenoten?


Rebel_x zei:
zit volgens mij te weinig variatie in, te veel vis, te weinig vet
s morgens beter havermout of cornflakes dan rijst? + 1 lepel lijnzaadolie
vis 1 keer vervangen door eieren, rijst 1 keer door brood
Meer groenten eten.

ik zal de de rijst nog een keerjte vervangen in het schema. 2x broccoli is toch wel genoeg groente?

Heb overigens net cashenoten gekocht? 2x 20 gr op een dag erbij zal dat het vetgehalte voldoende helpen?


spiertje16 zei:
op de tekort aan vetten vind ik hem echt goed!!!

Thnx!

..

allemaal bedankt voor de reacties so far ;)
 
Voor de vetten : Zalm / noten (hazelnoten, walnoten, cashewnoten, maar wel ongezouten je kan het beste bij een turksewinkel verse noten halen) / boterhammen met pindakaas (ik zou zoizo 1 of 2 maaltijden vervangen door brood ipv zilvervliesrijst).
 
zo het is wel veeel hoor
wat is je lengte en gewicht+bf
 
hmm deze is echt goed ik denk dat ik hem ook ga gebruiken :D
 
AreZje zei:
ik zal de de rijst nog een keerjte vervangen in het schema. 2x broccoli is toch wel genoeg groente?

ja, maar ga je elke dag broccoli eten?
 
zilvervlies vervangen door basmati (ivm met GI-waarde)

eet 5 á 6x ipv 7x.. ivm stofwisseling

en zoals hierboven genoemd.. meer vetten..


doe je dit, dan zit je leuk in de goeie richting



edit: ps. alleen kwark vind ik niet echt een maaltijd.. en eet ook wat koolhydraten voor het slapen gaan, je het het tenslotte over een bulk
 
Laatst bewerkt:
spiertje16 zei:
hmm deze is echt goed ik denk dat ik hem ook ga gebruiken :D
Denk even goed na voordat je zoiets zegt... :rolleyes:
 
FrederX zei:
zilvervlies vervangen door basmati (ivm met GI-waarde)

eet 5 á 6x ipv 7x.. ivm stofwisseling

en zoals hierboven genoemd.. meer vetten..


doe je dit, dan zit je leuk in de goeie richting



edit: ps. alleen kwark vind ik niet echt een maaltijd.. en eet ook wat koolhydraten voor het slapen gaan, je het het tenslotte over een bulk

oh uhmz .. dat is nieuw voor mij 5 a 6x per dag is beter dan 7x voor je stofwisseling!? uiteraard wel dezelfde waardes .. dus grotere maaltijden?

ohja heb nu paar zakjes cashewenoten gezouten. Het enige nadeel is dat je dan vocht gaat vasthouden door zout, maar voor de rest okay ipv ongezouten?

wat de groente betreft kan ik om de week toch wel afwisselen? hele week broccoli bikken is toch wel okay? waarom zou ik niet bv 2 maanden broccoli kunnen eten!?
 
Wat boeit 6x per dag eten nou ten opzichte van 7 ???
Verder is alles al gezegd.

Je kan toch ook gewoon walnoten kanen ipv die gezoute shit?
 
die gezouten noten maken echt geen zak uit... het is maar een kleine hoeeveelheid en alleen met die nootjes...verder weinig zout... en je drinkt toch gewoon genoeg water neem ik aan
 
AreZje zei:
Dat was mijn probleem ook. Dit gaf ik aan. Iets concreter plz!? welke vette betaalbare vis zou ik dan kunnen nemen!?
Zalm, Sardientjes, Makreel, Haring (zure haring is ook erg goedkoop), paling (niet goedkoop, maar wel lekker). (opvallend veel vis met een A erin)

Zalm in blik is erg goedkoop, evenals sardientjes (pilchards in tomatensaus).
 
Waarom drink je niet bij je eten? Of alleen maar water? Waarom drink je geen melk erbij? Onmisbaar voor de echte BB-er vind ik..
 
AreZje zei:
oh uhmz .. dat is nieuw voor mij 5 a 6x per dag is beter dan 7x voor je stofwisseling!? uiteraard wel dezelfde waardes .. dus grotere maaltijden?

ohja heb nu paar zakjes cashewenoten gezouten. Het enige nadeel is dat je dan vocht gaat vasthouden door zout, maar voor de rest okay ipv ongezouten?

wat de groente betreft kan ik om de week toch wel afwisselen? hele week broccoli bikken is toch wel okay? waarom zou ik niet bv 2 maanden broccoli kunnen eten!?


ongezouten is beter.. zout krijg je wel genoeg binnen bij andere producten.

broccoli elke dag is oke.. afwisselen zou ook zeker geen probleem zijn!
 
walnoten paranoten pecanoten amandelen.....en zalmmmmmmmmm lekker...
als ik je schematje zo bekijk krijg ik ook al zin in de bulk...:)..
 
wazzup zei:
AreZje zei:
Dat was mijn probleem ook. Dit gaf ik aan. Iets concreter plz!? welke vette betaalbare vis zou ik dan kunnen nemen!?
Zalm, Sardientjes, Makreel, Haring (zure haring is ook erg goedkoop), paling (niet goedkoop, maar wel lekker). (opvallend veel vis met een A erin)

Zalm in blik is erg goedkoop, evenals sardientjes (pilchards in tomatensaus).

Thnx!! .. sardientjes zijn wel te betalen! ;) Paling is super lekker .. ach misschien voor een keertje.

Heb overigens mn ontbijt nu .. 200 ml melk. 500 gr kwark. 90 gr muesli. Verderop ipv 300 nu 350 gr aardappelen (haha das een hele berg wat nu naast me staat) en oei oei wat is dat kogelbiefstukje lekker (ALDI)

Nu ook dextro ipv van bananen .. scheelt weer wat centen :D

Het verhaal met melk is toch dat het snelle eiwitten zijn (vloeibaar) .. dus alleen handig als ontbijt en na de training .. waar ik nu dus ook allebei een glasje hebt staan. Of?
 
AreZje zei:
Het verhaal met melk is toch dat het snelle eiwitten zijn (vloeibaar) .. dus alleen handig als ontbijt en na de training .. waar ik nu dus ook allebei een glasje hebt staan. Of?

Valt wel mee, 80% casseine dacht ik en maar 20% whey. Je kan het makkelijk de hele dag doordrinken, en dat het vloeibaar is is alleen maar handig, werk je het lekker snel weg.
 
Back
Naar boven