AndroidHealthClinic

Nieuw Bulk schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Extend zei:
Valt wel mee, 80% casseine dacht ik en maar 20% whey. Je kan het makkelijk de hele dag doordrinken, en dat het vloeibaar is is alleen maar handig, werk je het lekker snel weg.

Okay dan!! :D je maakt me een blije man want ik ben altijd een melk drinker geweest. Dronk altijd 2 liter melk op een dag .. haha dronk het ipv alles eigenlijk :)

Goed alleen een beetje oppassen met de koolhydraten (aantal) maar voor de rest is het allemaal super goed dus!? ... oooh daarbij aangekomen die koolhydraten zijn vast niet al te complex? Dus dat is dan de mindere kant van melk?
 
AreZje zei:
Okay dan!! :D je maakt me een blije man want ik ben altijd een melk drinker geweest. Dronk altijd 2 liter melk op een dag .. haha dronk het ipv alles eigenlijk :)

Goed alleen een beetje oppassen met de koolhydraten (aantal) maar voor de rest is het allemaal super goed dus!? ... oooh daarbij aangekomen die koolhydraten zijn vast niet al te complex? Dus dat is dan de mindere kant van melk?

Melksuiker is inderdaad niet zo complex, maar je zit in de bulk, maakt niet zoveel uit. Ik drink op sommige dagen ook wel 3 L :)
 
Back
Naar boven