Fitness Seller

Nieuw Chinees kwaliteitslogo! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol hoe verzin je het. :roflol:

Ik denk niet dat iedereen nu massaal die produkten gaat hamsteren.
 
Whahaha... De Schutzstaffel is ook al geinfiltreerd in China

ps: alles begint nu op zijn plaats te vallen, het lampfje van vorige week is natuurlijk gemaakt in China en heeft dit keurmerk...
 
verdomme daar hebben ze even niet bij nagedacht
 
Wanneer komt er een nieuw kwaliteits-logo met een hakenkruis?;):D
 
In Thailand hangen op een veldje vlak voor het Paleis van de koning gewoon de Swastika vlaggen te wapperen. Niet altijd maar ik heb ze daar vaak genoeg gezien. Dat zijn dan dus echt Nazi vlaggen en niet 1 of ander vruchtbaarheidsteken.

Ook rijden er genoeg gasten met Duitse legerhelmen op de scooter of brommer. Met daarop dan ook runetekens (SS). WO2 is daar niet zo beladen als hier, althans als het om Europese zaken gaat. Tegelijkertijd, racisme en sommige Aziatische landen is iets algemeen voorkomends. In Thailand zijn er genoeg die Adolf Hitler een toffe kerel vinden.
 
Hehe, ik moest voor een nieuwe collega op mijn werk een username aanmaken. Usernames hier op kantoor maak ik altijd aan met de eerste letter van de voornaam en achternaam. Laat haar nou net Seraia S..... heten. Username SS dus. En het is nog een buitenlandse vrouw ook. Intern zou het dan nog niet eens zo'n ramp zijn, maar de email adressen gebruiken de usernames dus ook hehe. SS@bedrijf.nl .
Toch maar even iets anders voor verzonnen.
 
Hehe, ik moest voor een nieuwe collega op mijn werk een username aanmaken. Usernames hier op kantoor maak ik altijd aan met de eerste letter van de voornaam en achternaam. Laat haar nou net Seraia S..... heten. Username SS dus. En het is nog een buitenlandse vrouw ook. Intern zou het dan nog niet eens zo'n ramp zijn, maar de email adressen gebruiken de usernames dus ook hehe. SS@bedrijf.nl .
Toch maar even iets anders voor verzonnen.

Apart..

voor.achternaam@bedrijf.nl oogt toch veel beter?
 
Wat is dan het probleem om niet haar initianalen te gebruiken?
Misschien kwets je haar door het niet te doen.
SS.....man dat soort dingen is meer dan 60 jaar geleden.
En als iemand Andre Hoetentoet heet, durf je dan ook geen AH te gebruiken:(
 
Wat is dan het probleem om niet haar initianalen te gebruiken?
Misschien kwets je haar door het niet te doen.
SS.....man dat soort dingen is meer dan 60 jaar geleden.
En als iemand Andre Hoetentoet heet, durf je dan ook geen AH te gebruiken:(

Het gaat er mij niet om dat ik haar kwets, maar het staat nou niet bepaald netjes tegenover bepaalde klanten en leveranciers, snap je? Aangezien we zaken met de hele wereld doen...
 
chinese retards :D
 
In Thailand hangen op een veldje vlak voor het Paleis van de koning gewoon de Swastika vlaggen te wapperen. Niet altijd maar ik heb ze daar vaak genoeg gezien. Dat zijn dan dus echt Nazi vlaggen en niet 1 of ander vruchtbaarheidsteken.
De nazi's hebben hun vlag juist van hindu's en budisten gejat, het teken staat voor fortuinlijkheid, je ziet dit teken ook op sommige Buddha's.
De nazi's gebruikte dit teken in spiegelbeeld
 
De nazi's hebben hun vlag juist van hindu's en budisten gejat, het teken staat voor fortuinlijkheid, je ziet dit teken ook op sommige Buddha's.
De nazi's gebruikte dit teken in spiegelbeeld

Dat weet ik, maar in Thailand gebruiken ze dus gewoon echte Nazi vlaggen. Swastika op een rode vlag met daarin een witte cirkel is geen Boeddhistische of Hindoeistische vlag.

Heb daar ook shirt met Karl Lagerfeld gezien en daar op dan een SS-teken en Swastika. Erg modieus moet ik zeggen :D Natuurlijk een kopie, Lagerfeld zou zoiets niet snel ontwerpen.
 
Dat weet ik, maar in Thailand gebruiken ze dus gewoon echte Nazi vlaggen. Swastika op een rode vlag met daarin een witte cirkel is geen Boeddhistische of Hindoeistische vlag.
stelletje gekken dan:mad:
 
Dat weet ik, maar in Thailand gebruiken ze dus gewoon echte Nazi vlaggen. Swastika op een rode vlag met daarin een witte cirkel is geen Boeddhistische of Hindoeistische vlag.

Heb daar ook shirt met Karl Lagerfeld gezien en daar op dan een SS-teken en Swastika. Erg modieus moet ik zeggen :D Natuurlijk een kopie, Lagerfeld zou zoiets niet snel ontwerpen.

maar ff doosje shirts importeren dan maar ;)
Lagerfeld zou zich omdraaien in zijn graf als die dit zou weten
 
stelletje gekken dan:mad:

Onwetendheid denk ik. Puur de nazisymbolen (en niet de gedachten erachter, laat dat duidelijk zijn!), vind ik persoonlijk wel iets hebben. Iets duisters. Ik zou het alleen niet in bezit willen hebben, vanwege die gedachten erachter. En dat ontgaat veel van die kleine aziaatjes denk ik.
 
Onwetendheid denk ik. Puur de nazisymbolen (en niet de gedachten erachter, laat dat duidelijk zijn!), vind ik persoonlijk wel iets hebben. Iets duisters. Ik zou het alleen niet in bezit willen hebben, vanwege die gedachten erachter. En dat ontgaat veel van die kleine aziaatjes denk ik.

In Thailand in ieder geval niet. Genoeg Thais die zich wel kunnen vinden in het gedachtengoed van Hitler en co. In Azie heb je in aardig wat landen geen onderhuids racisme maar gewoon openlijk racisme.
 
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt in Nederland over dat soort dingen. In andere landen is dat toch veel minder valt me op ook in Europa.

Vorige week heb ik dat kleine snorretje onder mijn neus maar afgeschoren mensen bleven me raar aan kijken. Me haar kam ik nu ook naar achteren in plaats van plat opzij.
 
Back
Naar boven