XXL Nutrition

Nieuw cutschema

Users who are viewing this thread

twistershad

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2007
Ik zit nog steeds in de cut en heb mijn dieet wat aangescherp. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

08:30
Kleine banaan
40g Whey eiwit met water

11:00
dubbele boterham met pindakaas
150g kipfilet

13:30
1 kleine banaan
40g whey eiwit met water

16:00
2 bruine boterhammen met pindakaas
150g kipfilet

18:30
2 bruine boterhammen met pindakaas
150g kipfilet

21:00
Melkeiwit shake met melk

over de gehele dag eet ik groenten naar wat ik wil. Verder doe ik vier keer per week cardio (30 minuten) en train ik al mijn spiergroepen 1x per week.

Ik houd dit schema nu al 2 weken aan en vreemd genoeg blijven mijn spieren groeien. Mijn gewicht blijft rond de 96kg schommelen. Mijn laatste vetpercentage meting met de huidplooimeter is 2 weken geleden en toen kwam ik uit op 14%.

Ik gebruik hiernaast 10g glutamine per dag en 10g creatine. Ook gebruik ik een hooggedoseerde multi en visolie capsules.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Flippo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2006
is het gebruikelijk in de cut creatine te blijven gebruiken? Hou je daar neit teveel (meer) vocht van op?

OP
twistershad

twistershad

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2007
niemand die nog een duit in het zakje wil doen?

ik kan jullie input goed gebruiken ik groei (spieren) namelijk nog steeds!

Laatst bewerkt:

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
2 stutjes met pindakaas? varieer es wat met vis/vlees

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
ik snap eigenlijk het probleem niet zo goed je zegt dat je spieren blijven groeien terwijl je gewicht constant blijft dat wil toch zeggen dat je vet kwijt raakt ......houd dit dieet dan aan en laat je vet nog eens meten over een paar weken .....dan weetje precies wat het doet ;twee weken is iets te vlug om conclusies te trekken.Oja je zou kunnen overwegen de pindakaas weg te laten bij je boterhammen en een maaltijd met boterhammen te vervangen door 40 gr rijst met een blikje tonijn op water(water afgieten dat wel)en een blikje ananas op eigen sap (sap ook afgieten) dit voor 13.30 en om 16.00 een halve bak kwark ook met ananas pakken.....is wat gevarieerder....en voor je naar bed gaat een shake pakken en daar een eetlepel pindakaas bij doen .

Ariane1991

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2007
ik snap eigenlijk het probleem niet zo goed je zegt dat je spieren blijven groeien terwijl je gewicht constant blijft dat wil toch zeggen dat je vet kwijt raakt ......houd dit dieet dan aan en laat je vet nog eens meten over een paar weken .....dan weetje precies wat het doet ;twee weken is iets te vlug om conclusies te trekken.Oja je zou kunnen overwegen de pindakaas weg te laten bij je boterhammen en een maaltijd met boterhammen te vervangen door 40 gr rijst met een blikje tonijn op water(water afgieten dat wel)en een blikje ananas op eigen sap (sap ook afgieten) dit voor 13.30 en om 16.00 een halve bak kwark ook met ananas pakken.....is wat gevarieerder....en voor je naar bed gaat een shake pakken en daar een eetlepel pindakaas bij doen .

Het maakt toch niks uit wanneer je die pindakaas neemt.

Conza

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
8 jul 2005
Het maakt toch niks uit wanneer je die pindakaas neemt.

Vetten vertragen de opname van eiwitten ,dus als je dat bij je shake neemt is dat zeer gunstig gedurende de nacht.

Ariane1991

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2007
Vetten vertragen de opname van eiwitten ,dus als je dat bij je shake neemt is dat zeer gunstig gedurende de nacht.

1. Heb je daar een bron voor? Hoeveel maakt het uit (beide worden in dit geval op de vrijwel lege maag genomen en eiwitvertering en vetvertering zijn gescheiden processen).

2. Als je trage opname wil dan moet je zowizo geen vloeibare eiwitdrank nemen, dus ik denk niet dat jacky den bels het daarvoor bedoelde.

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2007
Ik vind het erg weinig zelfs voor in de cut

Naar boven