Fitness Seller

Nieuw DL record

Bezoekers in dit topic

kurgan

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.886
Waardering
1
Eindelijk! na 1 jaar deadliften heb ik vandaag t magische getal van 140 kilo weten te liften! waarom magisch getal? das 2 x mn BW! :cool:

was vandaag 5x5 aan t deadliften en na de 1e 2 setjes van 5x 110 verbaasde ik me over hoe makkelijk t ging, ik denk probeer eens ff mn oude record weer evenaren. 135 kilo ging met (relatief) gemak waar ik laatste x tot mn tenen moest persen....

dus ik probeer 140 en :banana: t mocht zo zijn :D
 
congratz dude! 2 x je BW is niet niks, knappe prestatie! Op naar de 160, 180 en uiteindelijk 200 :D
 
Dus nu trek je twee keer jezelf, gefeliciteerd! :D
 
The Rock zei:
congratz dude! 2 x je BW is niet niks, knappe prestatie! Op naar de 160, 180 en uiteindelijk 200 :D

thnx! idd, die lats moeten hangen! :D

Brutez zei:
Dus nu trek je twee keer jezelf, gefeliciteerd! :D

:roflol: je hebt helemaal gelijk Brutez... zoals altijd
 
eq_909 zei:
Op naar de 3xbw bro!!

dat zou ik wel willen, maar ik denk dat ik tegen die tijd weer zwaarder ben geworden en dan kan ik weer overnieuw beginnen :rolleyes:
 
Gefeliciteerd!
 
proficiat kerel! goeie prestatie
 
goede shit! En nog jong, dus daar komt vermoedelijk nog een hoop bij. 200@80 klinkt ook wel leuk. Hint. ;)
 
Gefeliciteerd bro :thumbs:
 
Ah, da's weer 1x dichter bij de uiteindelijke 6x bw! Ga je zeker halen! :D


geintje, klasse man!
 
Zichtbare progressie is altijd een goeie drijfveer, ga zo door! :thumb:
 
Netjes man!
 
@ phreak: 200@80 lijkt me helemaal geen gekke doel om voor te gaan. zal nog wel een tijdje duren maar ok :)


huckfinn zei:
Ah, da's weer 1x dichter bij de uiteindelijke 6x bw! Ga je zeker halen! :D


geintje, klasse man!

6x BW ???
ik ben geen dwerg hoor! :D

de rest allemaal bedankt! :thumb: mn squat zal ondertussen ook wel wat beter zijn geworden, maar ik heb geen vaste spotter dus die vlag gaat voorlopig nog niet op
 
Laatst bewerkt:
Recordjes sneuvelen als bosjes lijkt het, vette prestatie man!
 
Gefeliciteerd!!! nou ... nog een klein schijfje er bij de volgende keer!
 
jaaah, maar ik wacht nog wel ff tot ik t weer probeer. dan mogen er weer 2 dunne schijfjes bij :thumb:
 
Back
Naar boven