MuscleMeat

Nieuw dus even voorstellen

Bezoekers in dit topic

tramtram

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
33
Waardering
0
Jo mijn naam is Jimmy aKa tramtram

Kom uit purmereutel ben en ben uit jaar 83.(moment van schrijven maakt mij dus 25 jara oud)

Ik zit er veel op het forum en registreren enzo bleh je kent het wel weer een paswoord onthouden maar goed dan ben ik nu toch eindelijk geregistreerd.

Ik wil alleen nog even zeggen ik heb al heel veel info weg van het forum en wil eigenlijk iedereen gewoon effe bednaken voor al die info. K ben een maandje of 8 geleden met trainen. Ik sliep slecht ik at heel slecht.
Noem maar op voelde me ook gewoon gaar. Ik ben 1.69 dus niet echt lang en 8 maanden geleden woog ik dan ook maar 54 kilotjes NIET VEEL DUS.

Begonnen met trainen dus en ik kwam op dit forum terecht. Ik heb echt zoveel met jullie informatie gedaan zoals : train schema's , eetgewoontes , suplementen , maar vooral motivatie dankzij het lezen op dit forum. Zeg maar jullie hebben me toch geinspireerd. ik rookte al 13 jaar volop (slecht met trainen) ik prober al jaren te stoppen en het werkte niet. TOT NU Ik kan nu trots melden dat vandaag mijn 13e dag zonder roken is net alsof ik gewoon een knop omgezet heb dit door mijn motivatie afkomstig uit het lezen van dit forum.

Inmiddels weeg ik nu ook 62,9 kilotjes smorgens. Ik ben dus heel erg blij.
Spieropbouw gaat dus ook erg goed Vooral triceps gaat keihard en geeft lekekr vorm aan je arm.

KORT GEZEGT ALLEMAAL DIK DIK DIK DIK BEDANKT. K voel me geweldig.

Greets Tramtram
 
Welkom hier en veel leesplezier.

Hartstikke goed dat je bent gestopt met roken, nu volhouden he!

:P
 
Ik hou vol Thanks
 
ik heb t trouwens ook eens geprobeerd, stoppen met roken. Helaas ben ik er na een jaar toch weer in getrapt.
 
welkom hoor
Mooi dat je zo vooruit ben gegaan
 
Welkom en veel succes met het behalen van je doelen. En als je een beetje eigenwijs bent dan blijf je stoppen met roken en dan komen die doelen vanzelf goed
 
Een dondatie is hier wel op zijn plaats dus?

Ik zat te denken aan 5 euro per forumlid? schappelijk toch?
 
Welcome Jimmy :)
 
Nog altijd gestopt met roken WOOOOTT Kom alleen niet boven de 65 kilo...
 
Welkom hier tramtram!
Goed dat je die knop om hebt gezet en al zoveel hebt bereikt in zo'n korte tijd.
Misschien voelt het nu nog naadje dat je gestopt bent met roken, maar het is een geweldige prestatie om een verslaving door eigen wilskracht te overwinnen!!!

Veel succes verder:)
 
Welkom, alleen waarom post je in de vrouwensectie? :scratch:
 
hehe niet op gelet hehe
 
Back
Naar boven