XXL Nutrition

Nieuw, dus even voorstellen :)

Bezoekers in dit topic

Cinnamon

Cool Novice
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
175
Waardering
6
Lengte
1m70
Hallo allemaal,

Ik ben Cinnamon en ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben bijna 27 jaar en ik ben verslaafd aan fitness ;)
Ik train sinds ruim 2 jaar, waarbij mijn eerste doel afvallen was. Dit is me gelukt (ook mede door andere factoren). Ik ben ruim 17 kg afgevallen in 1,5 jaar. Nu blijf ik een beetje stabiel qua gewicht, wat eigenlijk te laag is voor mijn lengte. Ik hoef niet per se meer af te vallen, want mensen vinden me te mager. Ik wil echter wel sterker worden en conditie verbeteren. Daarvoor train ik al een tijdje intensief en ik begin het al een beetje te zien aan mijn lichaam.
Ik train vaak 6 dagen in de week, minimaal 15 uur. Per dag ongeveer 3 uur, waarvan 2 uur cardio en 1 uur krachttraining. Ik verbrand dus behoorlijk veel.
Qua voeding gaat het niet altijd even goed. Ik probeer wel zoveel mogelijk op de eiwitten te letten (o.a. whey isolaat nemen, kipfilet enz.), maar ik heb door wat probleempjes met eten (al jarenlang) moeite om bepaalde producten te nemen, óf ik eet juist teveel/onregelmatig. Ik blijf wel ongeveer op gewicht, doordat ik denk ik veel train en veel verbrand. Maar ik zou toch graag mijn voeding willen verbeteren om betere sportresultaten te bereiken én me beter te voelen...
Maar goed, ik ga eerst het forum een beetje verkennen en doorlezen voordat ik vragen ga stellen ;) Misschien kom ik dan wat antwoorden tegen!

Groetjes!
 
Welkom!

Ten eerste: gefeliciteerd met de kg's die je kwijt bent geraakt.

Maar ten tweede: je traint te veel! Geef je lichaam rust, rust om te herstellen van je training.
33% eten 33%trainen en 33%rust. Ik heb een beetje het idee dat het nu 60%trainen 20%eten en 20%rust is?

Houd balans!

Lees lekker rond, vragen zijn er om beantwoord te worden. :)
 
Hey welkom!