XXL Nutrition

Aankondiging Nieuw email adres fotowedstrijd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.969
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Ondanks het enorm droevige nieuws dat Big T er nu niet meer is hadden we er graag alles aan gedaan om ook zijn fotowedstrijd dit jaar verder te zetten.

Het email adres opgegeven door T is momenteel niet bereikbaar voor de moderatoren dus ik moet jullie vragen om een ander adres te gebruiken: cnsgaming90 @ gmail . com (zonder spaties)

Onderwerp van de email: Fotowedstrijd 2016 (dit om het overzichtelijk te houden)

Verder zal de stemming nog altijd doorgaan van 1 augustus en duurt deze zeven (7) dagen. De winnaar zal zoals eerder aangekondigd worden bekend gemaakt op 8 augustus (tenzij er deliberatie nodig is dan kan het 9-10 augustus worden).

Voor verdere vragen/opmerkingen mag er altijd PB worden gestuurd naar mij.

Succes aan alle deelnemers!!

Om zeker te zijn dat alle deelnemers dit bericht te zien krijgen:

  1. Vonk
  2. KoekieMonster (gestopt)
  3. Jwdoetookmee
  4. nlbramnl
  5. valon
  6. lloydatoni
  7. meaantje (gestopt)
  8. Nootmuskaatje (gestopt)
  9. bob k
  10. New Beginning (gestopt)
  11. Thomas
  12. tetterpopko
 
Laatst bewerkt:
Top geregeld man :thumbs:

Mail is sent! :$ Exiting :eek: :eek:
 
Ik was er helaas ook uit gestapt, ben benieuwd naar de resultaten:D
 
:thumbs:

Succes aan alle deelnemers !
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes allemaal! Ben benieuwd naar de foto's
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes allemaal. :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes mannen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes guys !
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ik ben ook out
 
O rip

Was toch de bedoeling dat eind agustus de foto's ingestuurd zouden worden?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
O rip

Was toch de bedoeling dat eind agustus de foto's ingestuurd zouden worden?
3. Wanneer, waar en hoe?

De fotowedstrijd (stemming) start op één (1) augustus 2016 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies zeven (7) dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 augustus, of indien deliberatie nodig is, 9-10 augustus.

5. Wat houdt deelnemen in?

Je hebt tot 31 juli, 18:00 's avonds om in je best mogelijke shape te komen en ons één (1) foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses te sturen. Er mogen maximaal vier (4) poses op de foto staan (zie "Voorwaarden en reglement"). Het e-mailadres om je foto en info/verhaal naartoe te sturen is: fotowedstrijd2016 @ body building .nl (zonder de spaties). Zet in de titel van de e-mail "fotowedstrijd 2016" voor goed ontvangst. Eventuele verdere vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic. Om deel te kunnen nemen, moet je eerst inschrijven, zie punt zes (6) hieronder.
 
Aaaaaayyy

Waarom zat ik altijd met eind augustus in m'n hoofd dan :roflol:
 
Nu Lloyd uitgevallen lijkt te zijn ligt de kans op de titel weer helemaal open dus, spannend!
 
Ik zal ook geen foto's sturen zit nu in Rome dus gaat lastig worden
 
Back
Naar boven