MuscleMeat

Nieuw en hulp nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chantal093

Novice
Lid geworden
14 feb 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
70kg
Hi all!


allereerst zal ik mezelf even voorstellen!
Ik heet Chantal ben 20 jaar en woonachtig in Heerlen.
Ik ben +-1.65m met een gewicht wat schommelt rond de 70 KG.
Sinds kort ben ik ook te vinden in de sportschool z'n 2 tot 3x per week
Hier bestaat mijn workout uit 30 min fietsen, krachttraining en achteraf nog even een stukje lopen of steppen.
Nu ben ik ook niet echt tevreden met mijn lichaam ik wil graag een mooie strakke buik en uiteraard
mogen mijn benen ook wat afslanken.



Een paar weken geleden ben ik vakantie foto's gaan bekijken van 2 a 3 jaar geleden,
en moet zeggen ik werd er emotioneel van.
Dit kwam doordat ik een Bikini foto tegenkwam waar ik dus een platte buik had.
Nu is het mijn bedoeling om uiteindelijk een mooi afgetraind en fit lichaam te krijgen...


Ik ben eerlijk gezegd niet echt bekend met wat het beste is qua voeding en sporten.
Als iemand mij zou kunnen helpen met een voedingsschema en sportschema opstellen zodat
ik uiteindelijk mijn doelen bereiken kan.


Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Chantal
 
Als je echt een goed resultaat wilt bereiken kun je zoals je vraagt in dit topic geen enkele moeite doen en HOPEN dat iemand van dit forum alles voor je gaat doen (of met een personal trainer aan de gang gaan)
OF
De sticky's lezen @ voeding en trainingsschema's zodat je zelf kennis opdoet over hoe je nu de juiste voeding binnen krijgt en op de juiste manier traint

Ik denk dat het laatste je vele malen beter zal helpen om je doel te bereiken, niet alleen voor nu maar voor de rest van je leven!

Jouw keuze.
 
Als je de sticky's had gelezen had je deze vragen niet hoeven te stellen. lees eens rond en je vindt snel genoeg antwoorden op al je vragen.
 
Back
Naar boven