MuscleMeat

nieuw en meteen maar wat foto`s

Bezoekers in dit topic

thx voor je reactie..uhm nopes...ik werk op schiphol,bij soort anti terreur eenheid maar dan heb je gewoon soms echt geen tijd om te eten als je met iets bezig bent..en ja dan nog de onregelmatigheid die je werkt dat je ook niet elke week zoveel kan trainen om alles op te pakken wekrt ook niet mee en op schiphol nu al 3 jaar bijna dus ja..dan veranderd er weinig....greets

tov man
 
thx..ja leuk werk.6 jaar bijgetekend :).alleen volgend jaar november naar afghanistan..als ik daar ook kan trainen haha dan zullen de kilo`s eraf vliegen met die temperaturen daar haha..
 
thx voor je reactie..uhm nopes...ik werk op schiphol,bij soort anti terreur eenheid maar dan heb je gewoon soms echt geen tijd om te eten als je met iets bezig bent..en ja dan nog de onregelmatigheid die je werkt dat je ook niet elke week zoveel kan trainen om alles op te pakken wekrt ook niet mee en op schiphol nu al 3 jaar bijna dus ja..dan veranderd er weinig....greets

Toch proberen je maaltijden te eten..als je jezelf laat honger lijden spoor je je lichaam alleen aan om vet op te slaan en je haalt je energie dan uit je magerspierweefsel,...snappie?Je vreet dus eigenlijk elk grammetje wat je aankomt erweer vanaf!!
 
ik snap heel goed wat je bedoeld maar ben zelf ook niet blij met de uren dat ik niet kan eten en kan daar weinig aan veranderen..en dingen meenemen voor onderweg is ook geen optie als je op elk moment ergens heen moet voor een spoedmelding en loop al met een MP-5 om me nek ;)
 
ik snap heel goed wat je bedoeld maar ben zelf ook niet blij met de uren dat ik niet kan eten en kan daar weinig aan veranderen..en dingen meenemen voor onderweg is ook geen optie als je op elk moment ergens heen moet voor een spoedmelding en loop al met een MP-5 om me nek ;)

Dat is zeker minder kan me ook wel voorstellen dat als je net wat gegeten hebt,en je moet van de ene kant van schiphol naar de andere kant rennen dat je maaltijd je in je keel zit...Hoop dat je toch een middenweg vind wel zo belangrijk als je met je lichaam ook nog bepaalde doelstellingen hebt!!
 
goed dat je op de site bent nu kan je echte spieren kweken .sorry maar 3,5 jaar is echt veel en je hebt of niet veel aanleg of heel verkeerd getraint of gegeten.succes met het behalen van je doelen hier kun je veel te weten komen over je doelen
 
moet eff de juiste tijden elke keer weer vinden en dat gaat moeilijk maar goed....we keep going and going :P
 
zoek alternatieven voor je voeding want voeding is nummer 1
 
hey jimi..
ik denk dat het zoizo gelegen heeft aan het eten..voorheen at ik nog vele aardappels en die shit en dat is nu al drastisch verminderd vandaar ook kilo`s eraf :) verkeerd trainen is het niet want heb met vele mensen getraind ook zwaar enzo en hun gingen er goed op vooruit en bij mij lijkt het alsof ik er minder aanleg voor heb ja.hetzelfde dat ik wel aanleg heb om snel zwaarder te worden....
thx voor je reactie..greets
 
Succes ermee , goede basis om lekker groot te worden :D !!
P.S.
Doe je een Split schema of een full body ??
misschien een goed idee om je spiergroepen op te delen over de dagen zodat je meer aandacht kan geven aan een bepaalde spiergroep , echter moet je hier wel tijd voor hebben ,.......

Ken het probleem, werk in soort gelijk vakgebied en ook onregelmatig , heb gelukkig de sleutel vd Gym en kan dus trainen wanneer ik wil ;)
 
hey xxltje..
kijk das makkelijk als je de sleutel hebt ;)
ik train zeg maar als ik 5 dagen tijd heb...is op maandag bodypump..dinsdag rust..en de rest van de spiergroepen doe ik in borst,biceps.......rug,triceps......schouders,benen........en op de dagen ook nog buik...
heb je hier iets aan :P greets
 
massa zit op de juiste plaats en droog staan is overrated
goe bezig
 
Je vertpercentage is wat hoog maar massa is zeker aanwezig.

Je zegt zelf dat je gaat werken aan je voeding en dan zal het allemaal goedkomen. Alvast succes kerel.
 
Succes met het opschonen van je voeding.
 
chille picca's ga zo door stel je doelen ik train zelf 11 mnd heb gelijk ook foto's
van mij er ook opgezet

succes
 
welkom en veeeel succes
 
Sorry maar in 3,5 jaar heb je maar weinig bereikt. Ook niet veel massa zoals sommige hier zeggen. Gooi het over een hele andere boeg wat op de manier zoals je het tot nu toe hebt aangepakt werkt duidelijk niet.

Succes!
 
Sorry maar in 3,5 jaar heb je maar weinig bereikt. Ook niet veel massa zoals sommige hier zeggen. Gooi het over een hele andere boeg wat op de manier zoals je het tot nu toe hebt aangepakt werkt duidelijk niet.

Succes!

helemaal mee eens
 
Back
Naar boven