Fitness Seller

nieuw en meteen maar wat foto`s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snarremans

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
37
Waardering
0
hey mensen..
ben nieuw hier op dit forum,en d8 ik post meteen even wat foto`s.
ben 22 jaar train nu zo`n 3,5 jaar ong. en heb voornamelijk krachttraining gedaan maar toen ik zo rond de 106 kilo ging wegen d8 ik van na das toch echt teveel dus wat meer herhalingen enzo en anders eten zit ik nu toch alweer na denk ik 3/4 jaar op de 92 kilotjes,ben er wel tevreden over..
als je me fot`s ziet krijg ik vast te horen dat het er nog niet strak genoeg uitziet,dat weet ik :) maar ben er rustig mee bezig want mijn werk laat me niet altijd toe om elke week aan training toe te komen voor een goed schema,veel onregelmatigheid werken en daar werkt je voeding ook niet echt in mee vanwege ik soms niet eens KAN eten tijdens het werk als het zo druk is..dus bij deze wat picca`s..hoor het wel wat jullie ervan vinden..greets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
welkom je heb een goede basis
 
voor 3,5 jaar is het een slecht resultaat, if I may say so
 
thx :) das ook hetgeen waar ik blij mee ben...de omvang is er wel..:) en ja voel me niet meer zo dik als toen de 106 kilo :P dus ik train nog steeds met plezier om er wat moois van te maken..
 
dat mag altijd obsession..maar als je dan ook leest dat ik niet mijn volledige schema goed kan uitvoeren ;)
 
je moet gewoon gedult hebben goed trainen dan komt het wel goed
 
flinke massa heb je toch wel vind ik. alleen ben je nog niet echt droog maar goed dat lukt ook niet 1,2,3
 
vette "picca's" ;)

opsich wel lekker om nou mee te gaan trainen!
goeie basis, en je ziet wel dat er spieren onder zitten!
 
maybe iemand nog goeie trainings tips om ermee wat droger te worden,ken er al veel maar je weet maar nooit of er nog nieuwe leuke tips bij komen :)
 
harder trainen :D
 
lol haha...ja dat snap ik ;) bedankt voor je tip :P
 
Toch goede massa :thumbs:

Maar in de tijd dat je meer krachttraining deed; kon je toen wel 'goed' trainen met voeding ed.?

Succes.:thumbup:
 
thx voor je reactie..uhm nopes...ik werk op schiphol,bij soort anti terreur eenheid maar dan heb je gewoon soms echt geen tijd om te eten als je met iets bezig bent..en ja dan nog de onregelmatigheid die je werkt dat je ook niet elke week zoveel kan trainen om alles op te pakken wekrt ook niet mee en op schiphol nu al 3 jaar bijna dus ja..dan veranderd er weinig....greets
 
Waarom ga je dan eigenlijk voor massa trainen?
Een beetje extra kracht zou imo handiger zijn bij zo'n anti terreur eenheid.
 
naja die kracht is er ook wel hoor :) en het grappige is dat ik nu al eigenlijk een van de grootste ben die er rondlopen van mijn hele afdeling zeg maar maar goed dat terzijde :P
ik heb ook een tijdje een blessure gehad in me linker schouder door een verrekking of scheurtje toen ik 140 kilo 4 keer aant drukken was,en na die set voelde ik niks maar de dag erna was het hopeloos en dat half jaar daarna ook dus kon ik weinig aan me kracht doen...nu gaat het weer langzaam maar zeker voorruit met borst :)
 
maybe iemand nog goeie trainings tips om ermee wat droger te worden,ken er al veel maar je weet maar nooit of er nog nieuwe leuke tips bij komen :)

Eet Kip, kabeljauw, groente, en rijst,drink veel water...Ga hoog in de eiwitten en lager in de koolhydraten,zo word je vanzelf droog
 
thx sculpturer ,zelf heb ik nu al eiwitten shakes dus dat zit wel goed :) de rest ben ik in kleine mate mee bezig maar zal dat toch maar voort moeten zetten dan :) bye
 
Back
Naar boven