XXL Nutrition

Nieuw en vraagt om hulp

Bezoekers in dit topic

Ashlizz

Novice
Lid geworden
14 jan 2016
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
49kg
Vetpercentage
24%
Hoi iedereen,

Ik ben een dame van 26 jaar, 65 kilo en 1m60 kort. Ik doe al een tijdje aan fitness, (5 maanden ong) voornamelijk KT en daarna 30 min cardio. 5 x p.w ( Eigenlijk doe ik al veel langer aan fitness, maar 5 maanden echt serieus zeg maar en dat ik me ook overal in verdiep en weet hoe ik moet trainen)

Ik ben op de weegschaal 5 kilo kwijtgeraakt, klinkt niet zo veel, maar op foto's zie ik wel degelijk verschil. Ook zie ik spieren op mijn rug en armen zichtbaarder worden. Vooral mijn biceps !!

Nu is mijn vraag hoe het komt dat ik niks meer kwijt raak. Wil namelijk nog 7 kilo kwijt raken, maar het lukt me niet.

ALS ik het goed heb berekend is mijn onderhoud 2493. Nu dacht ik om er 500 onder te zitten - 1993. Alleen ik heb eigenlijk nog nooit zoveel calorieën binnen gekregen. Ik zit elke dag rond de 1300 calorieën.

Ik eet elke dag hetzelfde. Namelijk

08:00 35 gram havermout, 1 scoop whey isolaat xxl nutrition, 1 banaan, water en kaneel

Daarna sport ik 8.30 tot een uur of 11.00
(Pre- workout) 2 scoop no- explode

11.00 2 rijstewafels meergranen 2 plakjes kipfilet, avocado, 1 ei eiwit

13.00 bak sla, maïs, augurken, 1 ei, komkommer , evt tonijn in eigen nat

15.00 appel & halve bak optimel kwark 0% vet

18.00 zilvervlies rijst, tonijn in eigen nat , klein blikje maïs, augurk opbakken in tl cocosolie

Na mijn avond eten eet ik vaak niks of weer een beertje kwark

Training gaat als volgt..

Maandag : legday KT&buik , circuitje 20min (cardio)
Dinsdag : biceps/triceps&buik, circuitje 20 min (cardio)
Woensdag: rug & buik loopband helling lopen
Donderdag: schouders&buik, HITT rennen
Vrijdag: legday & LISS cardio

Ik weet niet of ik nog meer had moeten vermelden, maar ik hoop dat als ik het verkeerd aanpak de juiste adviezen zal krijgen..Want ik weet het even niet meer.

Zit zelf te denken aan langer cardio te doen na mn KT. Of mn koolhydraten te verminderen en eiwitten ietsjes omhoog te gooien. Ik wil graag zakken naar een vet% van 18% zit nu namelijk op 22 a 23%

Ik hoor het graag.

Dankje
 
Het korte antwoord? Meer eten.

Klinkt gek maar 1300 eten als je met 1900 al 500 onder je behoefte zit is te weinig. Geef je stofwisseling een boost, prop jezelf vol :D
 
Haha oke is goed.. ik zal mn calorie inname verhogen en kijken wat er dan gebeurd.

Dankje
 
Het korte antwoord? Meer eten.

Klinkt gek maar 1300 eten als je met 1900 al 500 onder je behoefte zit is te weinig. Geef je stofwisseling een boost, prop jezelf vol :D

Ik weet eigenlijk niet of ik die 1900 goed heb uitgerekend hoor. Ik zal het is ff navragen op de sportschool morgen.

But thnq
 
Is zelf ook heel gemakkelijk uit te rekenen ;)
 
Waarom train je borst niet?
 
je wilt nog 7 kilo afvallen??? Als die pf echt van jou is, vraag ik mij echt af wrm je nog 7kg wil afvallen... houden zo :P
 
Vraag me opzich wel af hoe je aan je onderhoud van rond de 2500 komt. 1 meter 60 met een onderhoud van 2500 is wel hoog hoor, sport je zoveel dan / actieve baan?
 
Vraag me opzich wel af hoe je aan je onderhoud van rond de 2500 komt. 1 meter 60 met een onderhoud van 2500 is wel hoog hoor, sport je zoveel dan / actieve baan?
lijkt me wel reëel 2500kcal, 5x pw kt en cardio. Gemiddeld van een vrouw is 2000. 500kcal omhoog als je sport is toch normaal? die van een man is 2500 en een sportende man kom je al snel op 3000. Kan het ook mis hebben hoor???
 
Vind 2500 ook veel bij die lengte gewicht en %.

beeldkijker dat zijn gewoon schattingen en algemene richtlijn.
 
Vind 2500 ook veel bij die lengte gewicht en %.

beeldkijker dat zijn gewoon schattingen en algemene richtlijn.
Dan nog dacht ik dat het wel mogelijk zou zijn 2500kcal met zo veel cardio en kt. Maar als meerdere mensen denken van niet, zal het wel lager liggen dus :P
 
Ieder zijn onderhoud in weer anders.
 
1993 kcal veel! Ik zou me als een kind in Afrika voelen :D
 
ik vind je voeding niet goed. Je eet volgens mij amper vet en koolhydraat zo.
 
lijkt me wel reëel 2500kcal, 5x pw kt en cardio. Gemiddeld van een vrouw is 2000. 500kcal omhoog als je sport is toch normaal? die van een man is 2500 en een sportende man kom je al snel op 3000. Kan het ook mis hebben hoor???

Het kan opzich wel, maar gemiddelde vrouw is wel groter dan 1.60 en bij 'de gemiddelde nederlander' hebben ze ook niet het papzak-type volk genomen dat helemaal niet sport he. Volgens mij gaan ze als je "Jan modaal" beschrijft uit van iemand met een kantoor baan, dus qua werk geen activiteit, maar opzich nog wel 1 of 2 keer per week 'n rondje hardloopt of 'n keertje de sportschool in gaat o.i.d. Het lijkt mij gewoon een beetje aan de hoge kant. Dat haalt echter niet weg dat TS sowieso veel te weinig eet, dat staat er los van, zou eerder rond de 1700-1900 gaan eten.
 
Waarom train je borst niet?

Sorry late reactie!!
Ik weet het eigenlijk niet haha.. train het soms wel hoor maar niet wekelijks.. slaat ook nergens op i know..
Denk dat ik meer zoiets heb van.. niet echt nodig , but i know ik moet ook maar is mn borst gaan trainen
 
je wilt nog 7 kilo afvallen??? Als die pf echt van jou is, vraag ik mij echt af wrm je nog 7kg wil afvallen... houden zo :P


Hahah dankje!

Ja klopt ik weeg 65 kilo en ben maar 1m60.
Misschien is het niet zo goed te zien, maar ik wil echt wat droger worden.. ook op mn buik heb k nog een lag vet zitten geen buikspier te zien :)
 
Back
Naar boven