XXL Nutrition

Nieuw en zoekende (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Semy.

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2016
Berichten
144
Waardering
36
Lengte
1m64
Goedenavond,
Ik heb maar eens een account aangemaakt hier, omdat ik na veel lezen over voeding en gezondheid niet meer weet wat ik met mezelf aan moet, en nu wel de behoefte begin te krijgen aan min of meer direct contact met mensen die hopelijk wat meer weten dan ik.
Hopelijk steek ik hier meer van op als van de (vaak tegenstrijdige en dus verwarrende) artikelen die ik lees op internet.
Ik heb trouwens overgewicht, dus richt me momenteel vooral op afvallen en ben u middels inmiddels 13 kg kwijt wat weinig is (in 5 maanden) ik lijk de draad steeds weer kwijt te raken helaas.
Nu zal ik eens rond gaan neuzen zodat ik mijn vragen ook in de juiste hoek gooi
Fijne avond /nacht nog
 
Laatst bewerkt:
Zoekende ?
 
Wat afvallen en krachttraining betreft ben ik zoekende :) morgen eens rustig rondkijken hier:loopband:

Lees ook even de stickie topics dan, succes met het bereiken van je doelen :)
 
Aan je profielfoto te zien valt het trouwens reuze mee met dat overgewicht
O bedankt! Ik weeg alleen wel echt 80 kilo dus wel echt fors te zwaar :treuren:  maar daarvoor ben ik hier natuurlijk :o
 
O bedankt! Ik weeg alleen wel echt 80 kilo dus wel echt fors te zwaar :treuren:  maar daarvoor ben ik hier natuurlijk :o

Zo, dat zou je niet zeggen !
 
Zo, dat zou je niet zeggen !
Ja, dat hoor ik vaker ;) ik weeg me ook niet vaak daardoor.. Gebruik mijn kleding en de spiegel liever om progressie bij te houden want van zulke getallen word je niet vrolijk natuurlijk
 
wat is er mis met 13kg kwijt op 5 maand? 2.6 per maand is mooi toch?
Als je dit nog effe kan aanhouden kom je er toch ook.
Beter zo dan van die crashdieeten.
 
Onderhoud uitrekenen
300-500 eronder
Goed kt schema (3x pw fb of ub/lb bijvoorbeeld)
Cardio op rustdagen.
 
wat is er mis met 13kg kwijt op 5 maand? 2.6 per maand is mooi toch?
Als je dit nog effe kan aanhouden kom je er toch ook.
Beter zo dan van die crashdieeten.
Daar heb je gelijk in. Crash dieeten ging ik al vaker de fout in waardoor ik nu steeds denk dat het sneller moet of dat ik te veel eet als ik boven de 1000 calorieën kom. Moet dit echt uit m'n systeem zien te krijgen.
 
Daar heb je gelijk in. Crash dieeten ging ik al vaker de fout in waardoor ik nu steeds denk dat het sneller moet of dat ik te veel eet als ik boven de 1000 calorieën kom. Moet dit echt uit m'n systeem zien te krijgen.

1000 kcals dat is te weinig. Dat moet je idd uit je hoofd krijgen.

Je kan beter geleidelijk aan afvallen dan te veel ineens. Denk dat de kans op hervallen met langzaam afvallen minder groot gaat zijn dan met crash dieeten.
 
Back
Naar boven