AndroidHealthClinic

nieuw filmpje Ruhl

Predatorz

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
kijk net op zn site en zie dat er n nieuw filmpie tussen staat, dus ik post m hier maar ff, ookal versta ik er geen **** van :cool: (wide ass motherf*cker!!)

YouTube - Weihnachtsgrü*e von Markus Rühl, 2007

(vertaling plz? :o)

edit*oh shit staat er al bij op youtube:" (For all non German speaking friends: I wish you all a Merry Christmas and a happy new year 2008.) "

hahaha wat heb je hier nou aan :p

ja niet veel maar hij is kk huge :)

• Topic Starter Topic Starter
idd, nadat ik door had wat de inhoud van het filmpie was vondk t ook n beetje nutteloos, ik kan me topic alleen niet zelf verwijderen

hij laat niet veel zien :( .....ik zou hem toch s in het echt willen zien ,komt hij niet naar Essen dit jaar,waar dennis wolf een gastoptreden geeft?? De naam van de wedstrijd weet ik niet meer...

Hij praat gelukkig vrij rustig dus het is nog wel een beetje te begrijpen. Hij verteld gewoon wat hij het komende jaar allemaal gaat doen, en dattie een biertje gaat drinken met de kerst :D

Lekker boeiend;).

Hij zal bij de Arnold classic en Olympia zijn, maar niet als deelnemer.
Daarnaast is hij te boeken voor prive trainingen. En is bezig met zijn nieuwe zaak en sponsor.
In 2008 pakt hij het trainen weer op.
Ik denk dat hij wel in 2009 een comback maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Daarnaast is hij te boeken voor prive trainingen. En is bezig met zijn nieuwe zaak en sponsor.

thnx
prive trainingen? lache, met Ruhl trainen :D

(kan dit allemaal niet verwijderd worde? of is t toch boeiend genoeg)

gaat hij niet naar essen dan??

Terug
Naar boven