Fitness Seller

Nieuw: HGH Depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede post Grote spuit. Ja hopen dat het niet te duur wordt en goed verkrijgbaar. Ik heb trouwens nog nooit Hgh gebruikt omdat ik het beeld had van vaak (dagelijks) dure injecties plaatsen. Mocht bovendstaand produkt verkrijgbaar zijn dan ga ik weer twijfelen. Wil jij mij op de hoogte houden Grote spuit (PM'en).
 
Ik dacht naar wat ik gehoord had van amerikaanse forums dat het wel stuk duurder is maar omgerekend op maandbasis goedkoper uitkwam..
 
ja ik had er ook wat overgelezen op amboard, ze vonde het wel goeie shit ... ik ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten,..
groete
 
Ik heb dit ook eerder gehoord. Dıe Gh is 30iu per stuk. Dus het komt uit op 1 iu per maand. En dat zal niet voldoende zijn denk ik. Het is net iets goedkoper dan de normale gh. voor de prijs kun je me pmen.
 
Klopt niet...

Klopt niet Cagri. De Nutropin AQ ('gewone' reeds voorgemengde HGH) is inderdaad 10mg oftewel 30 iu per vial.
De Nutropin Depot versie is verkrijgbaar in :
- 18mg kits, die ongeveer 1.8iu/dag afgeeft.
- 22.5mg kits, die ongeveer 2.25ius/dag afgeeft.

De depot versies zijn allemaal overgedoseerd om eerdergeneomde minimale opname te garanderen.

Meestal zal je dus met de 18mg kits op ongeveer 2.25-2.5 iu's per dag zitten en met de 22.5 mg kits op ongeveer 2.75-3 iu's per dag.
Degenen die het nu proberen schijn er toch wel erg tevreden over te zijn, ondanks de schijnbaar lage dosis.
Waarschijnlijk omdat het gedurende de hele dag werkzaam is, 'gewone' hgh werkt daarentegen maar erg kort
 
Laatst bewerkt:
Zie het probleem met de huidige r-hgh niet echt. Ok je moet 2-3/dag injecteren, so what. Het is subcutaan, echt een fluitje van een cent.

Ok, het werkt vrij kort, dat is jammer.

Als je op een wat hogere dosis zou willen zitten, zou je ook 2 kits kunnen gebruiken?
 
hopen dat het goedkoper is dan huidige
 
hehe, ja, dat zou wel ff schelen, al is dat nu mosterd na de maaltijd.

Nog iets wat ik me afvraag: hgh heeft de prettige eigenschap om plaatselijk vet te verbranden. Elke shot dus op een andere plek zetten. Met deze langwerkende depot...... injecteer je dat dan ook op verschillende plekken? (en dan maar hopen dat het een beetje netjes is verspreid)
 
eesj das wel goeie...die depot zou denk ik het vetverbrandende effect globaal hebben....
Wat voor merk gh is hier in nederland goed te krijgen??? die chineese??
groete
 
heb zelf jintropin, geeft geen rode vlekjes op de plek van injectie. Ietsepietse duurder, maar prettiger in gebruik.

Denk niet trouwens dat die andere een globaal vetverbrandend effect heeft, tenminst, lijkt me onwaarschijnlijk hoor, maar kan er naast zitten.

Qua prijs is het ook nog maar afwachten wat het op de zwarte markt doet. Zou er niet speciaal op gaan zitten wachten om een paar centjes te willen besparen. Als ik kijk naar mijn kuur is de hgh een ruime 2/3 van de totale kosten, de rest is dus a.s., insuline, eiwit, creatine, nakuur etc. De kosten zijn nog te overzien hoor.
 
ee oldy hoe zien jouw kuurtje er zon beetje uit met die gh.. hoeveel weken etc...
groete
 
klaas zei:
ee oldy hoe zien jouw kuurtje er zon beetje uit met die gh.. hoeveel weken etc...
groete
totale kuur 12 weken
week 1-12 hgh 4iu 5/2 basis (5 dagen wel, 2 dagen niet)
week 1-12 insuline 4iu opbouwend tot 8iu? (5/2 basis)
week 1-3 50 mg prop ED
week 1-5 40 mg dbol ED
week 1-8 2*500 mg sust/week
week 9-10 2*500 mg enanth
week 1-9 400 mg deca/week
week 11-12 50 mg prop ED
week 11-12 30 mg dbol ED
week 3-12 50 mg proviron ED
week 1- >16? 30 gram creatine ED

Zit nog te denken om de laatste 2 weken 50mg tren ED in te passen.
Eindig expres met korte esters. Daarom de deca wat eerder gestopt en switch van sust naar enanthaat.

In week 6 en 7 zet ik nog in totaal 10000 iu HCG.
Vanaf week 12 ook nog eens 15000 iu HCG. Verdere nakuur is een combi van Clomid en nolva

Verder nog genoeg nolva bij de hand voor tijdens de kuur mocht gyno voordoen.

Het einde van de kuur staat nog niet helemaal vast, zoals genoemd wellicht tren. Kan ook nog de dbol inruilen voor winny. Hangt af van hoe droog ik ben aan eind. Zowiezo kan het zijn dat je de kuur tussentijds wilt bijsturen. Hoe je lichaam reageert.
 
Jah sorry Big spuiıt. Mijn excuses
 
Back
Naar boven