MuscleMeat

Nieuw hier tips zijn welkom (1 bezoeker)

Tips welkom heel nieuw wereltje voor mij

  • Tips

    Stemmen: 2 100,0%
  • T5

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

Bezoekers in dit topic

Katjake82

Cool Novice
Lid geworden
11 aug 2017
Berichten
41
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
84kg
Vetpercentage
38%
Hallo ik ben katja 35 jaar en twee maand geleden begonnen met bodybuilding ,waarom heb ik dit gekozen. ben altijd zeer mollig geweest ,meermaals dieten gedaan niets hielp .dus ben ik begonnen met krachtstrainig. Ben nu een twee maand bezig met een goed dieet natuurlijk en 4 x per week te gaan trainen, ben in gewicht niet zo veel kwijt maar wel in cm ik ben begonnen met 45% vet en een gewicht van 88 kg nu ben ik twee maanden bezig en mijn vet precentage is nu 38% en mijn gewicht 84 kilo dit volledig op natuurlijke wijze maar nu ben ik van gisteren begonnen met t5 om het wat te versnellen wil graag naar een vet precentage van 18 a 20% gaan ik zit aan een zeer zwaar dieet plan dat bestaat uit 35% koolhydraten 48% eiwitten en 17% vetten totaal van 1768 calorieen .

Ik kan het goed volhouden maar blijf wel zwaar. geen broot en zo te eten en frisdrank en snoep koek en suikers ben best wel trots dat ik er heel goed van kan afblijven nu . daarom even met t5 begonnen. neem 1 na mijn ontbijt in en voel het wel heel goed ,moet wel zeggen ben niets gewend. drink nooit alcohol, nooit gerookt of koffie gedronken of drugs genomen mischien daarom heel fel effeckt er van hoe voel ik mij hongerig opgewekt happy en redelijk gejaagd soms een opwelling van warmte voor de rest geen klachten dus hou het gewoon op 1 per dag moet wel zeggen tegen 00u dat ik wel heel moe ben nu dag twee dus ben benieuwd als iemand tips heeft voor mij mag hij of zij deze gerust melden aan mij ik ben op moment zeer tevreden van het rezultaat wat zeer motiverend blijf heb meer curver gekregen smalle taille platte buik rondere billen en lichtjes gespierd aan het worden maar nog maals sta wel op een zeer zwaar dieet en trainig scheme en ben echt wel blij dat ik een doorzetter ben denk wel niet dat veel vrouwen bodybuilding doen maar dit heeft als enige goed effeckt op mijn lichaam want ben altijd wel zeer mollig geweest en zit ook ennorm in de famillie minste wat ik eet kwam ik bij . Als jullie tips hebben voor mij want dit is een heel ander levenstyle voor mij en een onbekend wereltje voor mij dus alle tips zijn welkom

Mvg katja

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar wie was interpunctie?
 
Is dit een forum om iemand op zijn foute en zo te gaan wijzen denk het niet he !
 
Is dit een forum om iemand op zijn foute en zo te gaan wijzen denk het niet he !
Niet per definitie. Maar wel als mensen iets onleesbaars plaatsen of stomme dingen doen zoals te snel naar T5 grijpen. Ik hoop dat je het laatste niet hebt gedaan.

:popcorn:
 
Heb je dyslexie of probeer je mensen gek te maken? En waarom neem je T5 ?
 
Ben nu twede dag bezig, met t5 1x per dag smorgens. en dit wil ik een week doen en dan een week stoppen. tot nu toe voel ik mij niet slecht er van of zo, moest ik mij er slecht van voelen zou ik dit ook onmiddelijk stop zetten. en ik mag er normaal 2 per dag maar hou mij liever met eentje per dag, voel genoeg er van .
 
Ja ok, maar WAAROM ? En wat bedoel je ik mag er normaal 2 per dag? Ik zou er 0 per dag nemen...
 
Heb je dyslexie of probeer je mensen gek te maken? En waarom neem je T5 ?
Ja iddem ik heb dyslexie, sorry daar voor kan ik niets aan doen ,en doe mijn best .maar als dit zo een forum is om mensen af te breken, ja sorry dan schrijf ik mij zo wel weer terug uit ,waarom neem ik t5 om mijn vetprecentage wat lager te krijgen
 
Hier zijn blijkbaar geen vrouwen welkom als ik zo een belading van kretiek aan het krijgen ben echt wel jammer hoor
 
2 maand trainen en al direct naar pilletjes grijpen. Verkeerde instelling vind ik persoonlijk.

Beter je voeding hier in de voedingssectie plaatsen en zien wat er daar aan verbeterd kan worden.
Dit gaat je volgens mij meer opbrengen.

Vrouwen zijn zeker welkom hoor,mannen die niet zo best bezig zijn die krijgen ook bakken kritiek :)
 
Hier zijn blijkbaar geen vrouwen welkom als ik zo een belading van kretiek aan het krijgen ben echt wel jammer hoor
Wat begin je nu ineens feministisch te doen? Zijn vrouwen genoeg hier , ik stel gewoon vast dat jij aan de t5 zit en dat dit niet de beste methode is om af te vallen, je vroeg toch om tips.
Wel mijn gouden tip is, ga kappen met die t5.1800kcal zal ongeveer goed zijn of misschien beetje te weinig als ik het bereken met harris-benedict. Wat is je trainingsschema?
 
Dit is ook maar 1 x hoor. ben eigenlijk 5 maanden bezig maar pas twee maanden 4x per week trainig in plaats 1 a 2 x per week en via een persoonlijke trainer een nieuw voeding en trainig schema .
 
Dit is ook maar 1 x hoor. ben eigenlijk 5 maanden bezig maar pas twee maanden 4x per week trainig in plaats 1 a 2 x per week en via een persoonlijke trainer een nieuw voeding en trainig schema .

Ik ga het nog eens zeggen :) post je voedingsschema eens in de voedingssectie. Persoonlijke trainer wil namelijk niks zeggen.

Dan nog 5 maanden trainen en al t5 beginnen nemen.

Zonder die Rommel kan je je doelen ook halen.

Dus voila mijn tip:kappen met t5 en het met je voeding en training gaan doen.
 
Hoi Katja, welkom.

Je bent nog niet zolang bekend in het wereldje maar hebt al wel heeeeeeeeel snel de keuze gemaakt om te beginnen met verboden middelen. Daar zijn wij op dit forum niet zo happig op, dus ja.. je zult reacties krijgen die je niet leuk vindt. Maar je eerlijkheid stel ik wel op prijs.

Je geeft aan dat je altijd een beetje mollig bent geweest en dat niets werkt. Dat komt, no offense, omdat je je nooit goed hebt ingezet (tenzij je een medische kwaal hebt) om je doel daadwerkelijk te bereiken.

Ik wil je niet afbranden, maar je vetpercentage verlagen doe je door minder calorieën te eten dan je verbruikt. Niet met verboden middeltjes. Zeker niet als je nog zo ontzettend onervaren bent als jij en eigenlijk nog nooit echt de moeite hebt willen nemen om echt iets aan je fysiek te willen doen.

Zometeen heb je je vetpercentage verlaagd, dat is prima en goed voor je. Maar je hebt je nog helemaal niet verdiept in hoe het daadwerkelijk in elkaar zit, hoe denk je dat vetpercentage vast te gaan houden? Mensen die hun levensstijl en eetpatroon niet veranderen komen na deze periode gewoon weer aan en zitten binnen een half jaar weer op hun beginpositie.

Dat moet je toch niet willen?

Ik raad je het enorm af om door te gaan met de T5. Ga eerst een fatsoenlijk schema opstellen, en gooi het roer om. Lees je in in de stickies en verdere info op het forum, daar ga je pas daadwerkelijk wat aan hebben.

Succes.
 
Hoi Katja, welkom.

Je bent nog niet zolang bekend in het wereldje maar hebt al wel heeeeeeeeel snel de keuze gemaakt om te beginnen met verboden middelen. Daar zijn wij op dit forum niet zo happig op, dus ja.. je zult reacties krijgen die je niet leuk vindt. Maar je eerlijkheid stel ik wel op prijs.

Je geeft aan dat je altijd een beetje mollig bent geweest en dat niets werkt. Dat komt, no offense, omdat je je nooit goed hebt ingezet (tenzij je een medische kwaal hebt) om je doel daadwerkelijk te bereiken.

Ik wil je niet afbranden, maar je vetpercentage verlagen doe je door minder calorieën te eten dan je verbruikt. Niet met verboden middeltjes. Zeker niet als je nog zo ontzettend onervaren bent als jij en eigenlijk nog nooit echt de moeite hebt willen nemen om echt iets aan je fysiek te willen doen.

Zometeen heb je je vetpercentage verlaagd, dat is prima en goed voor je. Maar je hebt je nog helemaal niet verdiept in hoe het daadwerkelijk in elkaar zit, hoe denk je dat vetpercentage vast te gaan houden? Mensen die hun levensstijl en eetpatroon niet veranderen komen na deze periode gewoon weer aan en zitten binnen een half jaar weer op hun beginpositie.

Dat moet je toch niet willen?

Ik raad je het enorm af om door te gaan met de T5. Ga eerst een fatsoenlijk schema opstellen, en gooi het roer om. Lees je in in de stickies en verdere info op het forum, daar ga je pas daadwerkelijk wat aan hebben.

Succes.

Dit dus.

Alles geprobeerd en niet afvallen is gewoon een hoop onzin. Onder onderhoud eten en je verliest vet. Als je niet afvalt eet je gewoon te veel punt. (tenzij medische aandoening)

En zoals HillR ook al zegt hoe ga je het hervallen tegengaan als je je niet genoeg verdiept hebt in voeding e.d.

Zonder lukt het zeker ook. Genoeg mensen hier die het zonder gedaan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dag 1 biceps.triceps &borst

cable cross overs 8 x 5 sets
Seated machine press 12x 5 sets
Incline flys 25x 5 sets
Incline smith machine press 8x 5 sets
Straight barbell curls 12x 5 sets
Ez cable curls 25x 5 sets

Dag 2 benen & hamstrings

Leg press 8x 5 sets
Squats 12 x 5 sets
Leg extensions 25 x 5 sets
Stiff legged deadlift 8 x 5 sets
Seated leg curl 25 x 5 sets
Hamstring curl 25 x 5 sets

Dag 3 rug

Straigt arm rope pull downs 8 x 5 sets
Under hand grip barbell rows 12 x 5 sets
Over hand grip lat pull-downs - ss lening right 25 x 5 sets
Hyperextenstion 8 x 5 sets
Standing calf raises 25 x 5 sets

Dag 4 deltaspieren & triceps

Side lateral raises 8 x 5 sets
Seated machine press- side lateral raises 12 x 5 sets
Up right rows 25x 5 sets
Dumbbell kickback 8 x 5 sets
Ropr over head extension 12 x 5 sets
Under hand grip front raise 25 x 5 sets

Normaal moet ik dit in parcours van 3 oefeningen achter elkaar doen en 1 min rust maar dit is onmogelijk door de drukte in de gym dus doe ik elke oefening in 5 sets en dan 1 min rust .

Dit is mijn trainig schema voor een maand
 
Laatst bewerkt:
Train je maar 4x per maand?
 
Hoi Katja, welkom.

Je bent nog niet zolang bekend in het wereldje maar hebt al wel heeeeeeeeel snel de keuze gemaakt om te beginnen met verboden middelen. Daar zijn wij op dit forum niet zo happig op, dus ja.. je zult reacties krijgen die je niet leuk vindt. Maar je eerlijkheid stel ik wel op prijs.

Je geeft aan dat je altijd een beetje mollig bent geweest en dat niets werkt. Dat komt, no offense, omdat je je nooit goed hebt ingezet (tenzij je een medische kwaal hebt) om je doel daadwerkelijk te bereiken.

Ik wil je niet afbranden, maar je vetpercentage verlagen doe je door minder calorieën te eten dan je verbruikt. Niet met verboden middeltjes. Zeker niet als je nog zo ontzettend onervaren bent als jij en eigenlijk nog nooit echt de moeite hebt willen nemen om echt iets aan je fysiek te willen doen.

Zometeen heb je je vetpercentage verlaagd, dat is prima en goed voor je. Maar je hebt je nog helemaal niet verdiept in hoe het daadwerkelijk in elkaar zit, hoe denk je dat vetpercentage vast te gaan houden? Mensen die hun levensstijl en eetpatroon niet veranderen komen na deze periode gewoon weer aan en zitten binnen een half jaar weer op hun beginpositie.

Dat moet je toch niet willen?

Ik raad je het enorm af om door te gaan met de T5. Ga eerst een fatsoenlijk schema opstellen, en gooi het roer om. Lees je in in de stickies en verdere info op het forum, daar ga je pas daadwerkelijk wat aan hebben.

Succes.
Hey ik heb een voeding schema dat bestaat uit 35% koolhydraten , 48% eiwitten en 17% vetten in totaal 1768 calorieen . En daar bij een training schema van 4 dagen per week zie verder bericht hier onder dus ja denk dat dit niet slecht is oke mischien toch maar met t5 stoppen wis niet dat dit zo gevaarlijk was .
 
Wel weer typisch voor de gemiddelde personal trainer om een beginner een splitschema aan te smeren.
 
Hey ik heb een voeding schema dat bestaat uit 35% koolhydraten , 48% eiwitten en 17% vetten in totaal 1768 calorieen . En daar bij een training schema van 4 dagen per week zie verder bericht hier onder dus ja denk dat dit niet slecht is oke mischien toch maar met t5 stoppen wis niet dat dit zo gevaarlijk was .

En wat is je onderhoud dan? Weeg je alles precies af? Waarom is er gekozen om in een split te trainen? Is er bewust voor gekozen om geen cardio te doen? Ik welk tijdsbestek wil je je doel halen? Wat zei je personal trainer dat je niet in circuit traint, hij heeft daar vast een bepaalde bedoeling mee?

"Je denkt dat je voedingsschema/trainingschema niet slecht is", maar wat heb je nou aan een gedachte? Heb je niet de behoefte om zelf te weten waar je mee bezig bent, en of je het wel goed doet? In plaats van zometeen weer een half jaar halfbakken aan het werk geweest te zijn en te eindigen met taart en koekjes omdat het allemaal toch niet lukt?

Afvallen doe je zelf..
 
Back
Naar boven