MuscleMeat

nieuw hier + vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eddy2003

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2006
Berichten
6
Waardering
0
Hallo ik be nieuw hier op deze site en had wil hier even mij trainingsschema en voedingsschemaopzetten zodat jullie wat op of aanmerekingen kunnen geven... ik ben namelijk al een tijd bezig om meer spiermassa op te bouwen.

Voeding:

Ontbijt: Cruesli light 30 gram + yoghurt
Tussendoor: banaan
lunnch: 3 boterhammen met rookvlees of kipfilet
tussendoor: appel
Diner: kipfilet of vis (makreel, tonijn, zalm etc) met groente en rijst/noodles

(is dit goed of kan ik er beter nog wat toevoegen?)

Training:
ik train 4-5 keer per week en doe dan 30 minuten cardio en wissel alle spiergroepen iedere dag af. Ik doe iedere spiergroep zeker 2 keer per week en mijn buik iedere dag. Ik doe dan 3/4 apparaten per spiergroep en doe dan 4x 12.
 
Verkeerd forum
 
Je eet echt vreselijk weinig volgens mij? En als je spiermassa wilt opbouwen moet je de spieren ook wel eens rust gunnen he!
 
Welkom trouwens! :)
 
Nee volgens mij ben ik hier niet verkeerd ben namelijk wel een vrouw hoor... eddy is mijn bijnaam!
 
sotty heb ff aangepast.. er stond indd dat ik een man was hahaha.. mijn fout!
 
welkom, en ga eens lekker op onderzoek uit hier op het forum.
Ik weet zeker dat je dan alles tegen komt wat je wilt weten en wat je hoort te weten.
En begin eens met 5 keer per dag te eten!
En daarbij wat creatine en eiwitten.
En als slot train maximaal elke spiergroep 2 keer per week, en hier zijn schema's zat te vinden.'
Veel succes!
 
hahahaah... nee is mn bijnaam... echte naam = ashley
 
wat zijn je stats?

je eet idd te weinig. elke maaltijd moet uit eiwit + kh + vet bestaan. massa winnen is een kwestie van voeding, niet training. je moet boven je onderhoud gaan zitten. ik zou de cardio terugschroeven naar 1-2 x week. anders belast je jezelf teveel.

je training zit te veel volume in, 3-4 x week is voldoende. begin met de grote spiergroepen (benen, borst, rug) en werk naar de kleine spiergroepen (schouders, triceps, biceps) toe. werk in hh van 6-8, voor kleine spiergroepen 8-12.

elke dag buikspieren trainen heeft geen zin. meer is niet beter, de buikspier is een gewone spier die overtraind kan raken. een wasbord krijg je als je vetpercentage laag is, niet door trainen (en als je massa wil, moet je je abs even vergeten ;)). 2-3 x week is genoeg.
 
eten als een beest,... that's the trick
 
Welkom en veel succes met eten, lezen, trainen en veel plezier uiteraard
 
Tnx... kga mn best doen.. maar ben bang als ik teveel ga eten dat er teveel van ga aankomen (heb hier namelijk wel aanleg voor) ... maar ach ik ga t gewoon doen!!!!
 
Tnx... kga mn best doen.. maar ben bang als ik teveel ga eten dat er teveel van ga aankomen (heb hier namelijk wel aanleg voor) ... maar ach ik ga t gewoon doen!!!!

nja, als je spieren wil zul je moeten ETEN :p

hoelang eet je trouwens op deze manier? als het al maanden is, niet gelijk veel extra calorieen gaan eten, voeg er wekelijks 100-250 bij en zie wat gebeurt. de stofwisseling moet langzaam op gang gebracht worden. anders loop je het risico gelijk vet te worden.
 
Voedingsvragen horen in het voedingsforum. Vrouw of niet :)
 
je eet veels te weinig! doe wat je eet maar maal 3
 
wat moet je dan wel in de vrouwenafdeling vragen? ???

of hip abductors superieur zijn aan hip adductors?

Tja, probeer het eens zou ik zeggen :cool:
 
Meer eten en ook 5-6 keer per dag. Zou ook handig zijn als we wisten wat je BMR is (verbruik per dag zonder extra sport). Hiervoor zijn op het forum wel formules te vinden. En schrijf ook per maaltijd op hoeveel eiwit, koolhydraat en vet het bevat en natuurlijk de kalorische waarde.
Verder is het goed om weten wat je doel is, cutten of bulken. Of gewoon gezonder eten?
 
Back
Naar boven