AndroidHealthClinic

nieuw hier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ectorob

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
2.461
Waardering
61
Hallo,

IK ben nieuw hier, lees al een tijdje mee, maar dacht: goh mischien handig als ik ook eens een account heb:p

Wat gegevens over mij:

Man 31 1.72 en nu 64KG
3-4 maanden bezig en woog toen 53KG

Ben nu bezig in mijn Bulk

Zit overdag op me werk, savonds op school (HEAO) 2-3 avonden in de week. Ik heb de luxe dat ik tijdens de pauze naar de sportschool race, een magnetron op me werk heb en zo massa's rijst kan eten;)

enige bijkomstigheid...ik ben een indo..die geen rijst lust maar het wel eet:S
 
Dank U!
 
welkom kerel en succes op je weg voor te groeien
 
ook welkom op dbb

dat je snel van ectorob in endorob mag veranderen ;)
 
suk6 met bulken en trainen!
 
het bulken op zich....is redelijk zwaar. Ik was er zo een die als kind al nooit at, in stress gelijk niks kan eten enzo. Het gaat redelijk maar is lastig om niet in de " eet obsessie" te raken, dit resulteert bij in lusteloosheid.

Vanmiddag heb ik een foto gemaakt na borst trainen, helaas heb ik geen foto van een paar maanden terug...maar ik was nog magerder dan nu met een vetpercentage op de ondergrens.
 
Succes met behalen van je doelen :thumb:
 
Welkom! 53kg ?? Kon je nog wel op de grond blijven tijdens windkracht 8 ?
 
wat iedereen zegt; welkom :D
 
be welcome...
 
Succes, van 53 naar 64kg is al een heel goed begin! Aangenomen dat het hoofdzakelijk spieren zijn dat je hebt gewonnen ;)
 
welkom en succes met je bulk en training!!
 
het bulken op zich....is redelijk zwaar. Ik was er zo een die als kind al nooit at, in stress gelijk niks kan eten enzo. Het gaat redelijk maar is lastig om niet in de " eet obsessie" te raken, dit resulteert bij in lusteloosheid.

Vanmiddag heb ik een foto gemaakt na borst trainen, helaas heb ik geen foto van een paar maanden terug...maar ik was nog magerder dan nu met een vetpercentage op de ondergrens.

Dat bulken went wel , na een tijdje krijg je van zelf veel meer honger.
Probeer ook zo veel mogelijk eten op voorand te maken als je bijna bij elke maaltijd er nog aan moet beginnen is ook niet goed voor de motivatie.
Als je geen rijst lust hoef je dat ook niet te eten kan je door genoeg zaken vervangen.
 
Back
Naar boven