Fitness Seller

Nieuw hier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ironman23

Cool Novice
Lid geworden
3 sep 2011
Berichten
152
Waardering
4
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Hee medemensen,
Ik ben dus Ironman23 en train al gedurende 4 jaar.
Kijk hier aardig wat rond en heb me zelf redelijk in gelezen wat betreft bodybuilding.
Even het verhaal, aangezien ik maar 72 weeg op dit moment en dat zou niet kloppen na 4 jaar training.

Vanaf 9e jaar tot 17e gevoetbald, nou eigenlijk raad je het al. Ik ben in aanraking met bodybuilding gekomen door dat ik fysiek niet zo sterk was vanwege een dunne bouw (dunne polsen enkels etc.) Ik begon het zo leuk te vinden dat ik ben gestopt met voetbal en alleen nog maar voor uit dacht.
Ben meer en meer gaan trainen en op voeding gaan letten, at rond de 4500 - 5000 kcal over 7 maaltijden verdeeld en rond de 250-300 gram eiwitten.
Natuurlijk op zo'n 81 kilo uitgekomen en met een kleine test-e only van 12 weken op 375 mg mezelf tot 87 weten te slepen.
Nu komt het punt waarom ik nog maar 72 weeg, Ik ben tijdens de nakuur een kilo of 2 kwijt geraakt aan vocht.
Mijn broertje voetbalde die tijd nog steeds en die wilde dat ik ook terug kwam.
Waar tegen over stond dat ik veel te zwaar was en zonder nog voldoende te eten, terug ben gezakt in anderhalve maand naar 72 kilo. (veel plyometrisch trainen en hardlopen daarbij.)
Nu ben ik weer een jaar verder en ben uit eindelijk toch gestopt met voetbal.
De liefde die ik voor bodybuilding heb domineert te hard, en het is toch fijner als een team sport.

Ik ben dus van plan om binnekort weer met voeding te gaan werken en zo weer richting in de 80 te bouwen en dan kijk ik weer verder wat ik doe.
Daarbij ben ik ook van plan om een log te openen, wanneer ik precies begin weet ik nog niet.

Gegroet!
 
Dus je gaat eerst kuren, daarna stop je met goede voeding en laat je langzaam je gewicht dalen.

Lekker logisch, je wilt toch je gains behouden?
Helemaal als je kiest om doping te gaan gebruiken.
 
Nee ik had gekuurt, toen heb ik mijn gains behouden waarvan 2 kg verloren toen at ik nog goed.. van af het moment dat ik weer ben gaan voetballen ben ik zonder goede voeding vet gaan verbranden en gewoon een hoop kilos kwijt geraakt.. van af de na kuur tot het begin van mijn vet verbranding om lichter te worden at ik nog gewoon goed dus een maand of 2 tot 3.
Kom ook van 65 kilo af toen ik begon met trainen. dus 72 was optimaal voor mijn lichaam om te kunnen voetballen
 
Je bent dus bewust lichter geworden om beter te kunnen voetballen?
 
juist, twijfel geval en moest een keuze maken.. maar nu ben ik gestopt met voetbal weer en ga ik weer vol gas trainen en eten ;) nog verder niet aan een kuur denken gewoon eerst eten en training weer op pijl brengen zodat de kracht ook weer op zn max is..
 
Mooi streven en zeker haalbaar gezien je resultaten in het verleden. Succes!
 
Bedankt!
 
welkom en succes verder! wel jammer dat je weer massa verloren bent om te kunnen voetballen!
 
ja ik weet het, zonde.. weet iig wel wat me nu te doen staat!
 
Back
Naar boven