MuscleMeat

nieuw hier

Bezoekers in dit topic

A.evi

Novice
Lid geworden
28 apr 2016
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
53kg
Vetpercentage
19%
dag dames onder jullie !
mijn naam is evi , ik ben bijna 30 jaar .

ben altijd slank geweest met platte buik etc ,
na bevalling en het werken en slechte voeding , zie je nu wel een buikje ,
sinds 2 weken ga ik 2x in de week fitnessen ( meer tijd heb ik spijtig genoeg niet wegens mijn man hele dagen gaan werken is en wij dus met onze zoon zitten ) thuis doe ik savonds ook oefeningen voor buikspieren , en de billen .

ben nu volop aan het zoeken voor dus echt slank lichaam te krijgen dus mooie niet te felle 'six' pack zoals ze da zeggen , en een mooi gevormde gelifte billen :D want dat is echt een probleem geworden :D

ik heb gezien dat je wel gewichten moet gebruiken , ik heb hier gewichten thuis zowel als dumbels en enkel gewichten , maar die enkel gewichten dat ik heb zijn geen uitdaging meer ,
0.5 2x en 2x 1 kg

weet er soms iemand waar je zwaardere enkel gewichten kunt kopen ?

ook hoor ik graag van jullie wat jullie zoals nemen ?

ik neem sinds 2 weken elke dag eiwitshake , eet veel bananan , pasta , kip ... da heb ik al doorgekregen van mijn stiefdochter :)

zijn er nog dingen die je kan nemen ?

alvast bedankt !

ohja :D ik weeg momenteel 55kg en ben 1m72
 
Er zijn aanpasbare gewichten die je online kan kopen https://sportbay.nl/nl/p/Goedkope-dumbells-kopen/102
Daar ben ik eerst mee gestart voor ik naar een gym ben beginnen gaan.

Qua voeding maak je best eerst een goed voedingsschema op. Dan kan je zien of je extra eiwitshakes nodig hebt om je eiwitdoel te bereiken. Dat is namelijk niet altijd nodig.
 
Hoezo geen gym abbo?
 
2x in de week zit je in de gym?

Dan 2x in de week full body.

Thuis assistance werk.

Onderhoud uitrekenen.
 
Back
Naar boven