Fitness Seller

Nieuw hier

Bezoekers in dit topic

Rocky981

Novice
Lid geworden
15 sep 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
67kg
Vetpercentage
15%
Hai ik ben ook nieuw hier op dit forum en zal me even voorstellen
Ik ben mark en ben 35 jaar en doe nu ongeveer 5 jaar aan fitness. Ik zou ook niet meer zonder deze sport kunnen ik probeer zo'n 4 á 5 x in de week te trainen mijn achtergrond is dat ik ook al zo'n 25 jaar aan taekwondo doe. Maar m'n hart ligt bij de fitness. Ik ben 1.70 lang en weeg nu weer zo'n 67 kilo. Ik had dit jaar meegedaan aan een programma droog trainen en zat in maart op 70 kilo en na 12 weken nog maar op 63 kilo en dit ging super. Ik ben nu weer begonnen met bulken en heb er weer 4 kilo bij. Maar dit gaat niet zo hard bij mij want ik ben wel een hardgainer en moet echt veel boven mijn calorie inname zitten om aan te komen. Maargoed ik ga hier eens rondlezen en kijken en misschien mensen die tips hebben zijn altijd welkom
 
Welkom en success met je doelen.
 
Wat bedoel je met veel boven calorie inname zitten?
Heb je je onderhoud wel uit gerekend?
 
Dat ik echt veel moet eten om überhaupt aan te komen en ja ik probeer het zoveel mogelijk te berekenen wat voor mij goed is om te onderhouden. Maar ik wil graag eens meer gaan aankomen in spiermassa
 
Dat ik echt veel moet eten om überhaupt aan te komen en ja ik probeer het zoveel mogelijk te berekenen wat voor mij goed is om te onderhouden. Maar ik wil graag eens meer gaan aankomen in spiermassa

Dat veel eten zal wrs nog wel meevallen. 500 kcals boven onderhoud zitten zou genoeg moeten zijn.
 
Maak anders eens een topic aan in het voedingsgedeelte met je huidige eetschema, onderhoud en macro's. Daar kunnen mogelijk nog wat tips worden gegeven. Veel mensen denken veel te eten maar dat valt dan vaak nog eten.
 
Maak anders eens een topic aan in het voedingsgedeelte met je huidige eetschema, onderhoud en macro's. Daar kunnen mogelijk nog wat tips worden gegeven. Veel mensen denken veel te eten maar dat valt dan vaak nog eten.

Dit
 
Maak anders eens een topic aan in het voedingsgedeelte met je huidige eetschema, onderhoud en macro's. Daar kunnen mogelijk nog wat tips worden gegeven. Veel mensen denken veel te eten maar dat valt dan vaak nog eten.


Ja dank je wel ik zal dit eens gaan doen maar las net ook al een aantal dingen van mensen die hier ook mee bezig zijn dank je wel voor de tip
 
Back
Naar boven