AndroidHealthClinic

nieuw hier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kleinegarnaal

Novice
Lid geworden
11 jul 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
25%
hoi

ben nieuw hier. probeer al jaren er iets van te maken in de gym (meer spieren dus) deed ook wel eens deca + testo kuurtjes, maar echt meer spiermassa krijg ik niet omdat ik nu eenmaal een plank ben. het is vooral volume door de vochtvasthouding van de testo. Mijn spieren ontwikkelen zicht niet/groeien niet. Ik doe dezelfde oefeningen als al die gespierde, met het verschil dat zij na een paar keer trekken aan datzelfde gewicht gewoon direct spieren aanmaken en ik dus niet. Begint wel te frustreren. Na een testokuur krijg ik ook alleen maar meer buikvet. ben nu 43 en wil echt eens wat meer spieren/volume.

ik denk dat in mijn geval HGH nodig is?

Wie heeft hier ervaring/raad? of moet ik iets anders dan HGH nemen?

Mijn post is zuiver en oprecht, dus zou ik het fijn vinden commentaren/tips te krijgen van constructieve mensen :-)

thanks
 
Raar verhaal. Heb je je bloedwaarden al eens laten nakijken?
Ik zeg maar iets hee: hoge t3, lage test of ik weet niet wat.

Indien je gewoon gezond bent doe je toch iets verkeerd.
Ik vermoed voeding niet in orde omdat je hierover niets post.
 
boedwaarden altijd perfect, ben super gezond. spieren komen er nauwelijks bij. ik zal nu wss de raad krijgen meer caloriën te eten zo'n 3000 om te beginnen, maar dan krijg ik best veel buikvet, (ben 43 jaar) voor de rest ben ik vrij mager. Zo'n klein buikje op een mager lijf, echt heel vervelend en absoluut niet mooi
 
25% vet is geen klein buikje meer hee..
(In de bodybuilding wereld)
Genoeg eiwitten zal je wel eten als je je voeding bijhoud..
Maar slechts deze stats na verschillende kuren en een goede gezondheid is wel heel erg vreemd.
 
Hou je je voeding wel bij?
wat is je onderhoud.
hoeveel eet je nu?
wat zijn je macro's?
 
Lekker trollen
 
Naast het hele voeding verhaal ben ik ook benieuwd hoé je traint.

Door dezelfde oefeningen te doen als de grote jongens, betekent niet dat je daarvan gaat groeien.
Je moet streven naar progressive overload.
Ik zie namelijk zat mannen van jouw leeftijd structureel elke week het standaard circuitje aflopen zonder daarin maar iets te veranderen.
Ga je wel echt helemaal tot het gaatje?
 
Back
Naar boven