XXL Nutrition

Nieuw hier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 jan 2020
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
18%
Hallo, ik ben Ricardo (rica). Ik ben geen bodybuilder (wil misschien wel) maar ik sport heel erg veel en ik wil het wat serieuzer gaan aanpakken. Ik ben 31 en heb nu veel tijd omdat ik niet meer fulltime kan werken. Ik wil veel gaan werken aan mijn body en misschien ook speciale sportvoedingen gaan proberen.

Ik zag dat dit een heel actief forum is en dacht als ik toch serieuzer ga doen kan ik altijd hulp gebruiiken en kijken hier.
-Rica
 
Welkom :)

Je kan niet meer full time werken maar wel sporten? Kids?
Dat terzijde er is niet zoiets als speciale sportvoeding. Gewone normale voeding is meer dan voldoende. Zeker als je gewoon recreatief gaat trainen en er goed uit wil zien.

Mocht je meer willen weten over kracht training kijk dan even hier.

Wil je meer weten over voeding bij sporten lees dan even hier.

Succes!
 
Welkom :)

Je kan niet meer full time werken maar wel sporten? Kids?
Dat terzijde er is niet zoiets als speciale sportvoeding. Gewone normale voeding is meer dan voldoende. Zeker als je gewoon recreatief gaat trainen en er goed uit wil zien.

Mocht je meer willen weten over kracht training kijk dan even hier.

Wil je meer weten over voeding bij sporten lees dan even hier.

Succes!
Andere reden maar dat houd ik liever prive. Ik hoor vaak van mensen dat ze natuurlijke supplementen nemen zoals hennep producten en paddenstoelen enzo om extra fit te worden. Ook een meisie dat ik ken die staat wel is op een beurs met allemaal dingen. Vandaar
 
welkom,

ik gebruik die niet om fit te worden haha ;)
 
Andere reden maar dat houd ik liever prive. Ik hoor vaak van mensen dat ze natuurlijke supplementen nemen zoals hennep producten en paddenstoelen enzo om extra fit te worden. Ook een meisie dat ik ken die staat wel is op een beurs met allemaal dingen. Vandaar
Het meeste is onnodig en zonde van je centjes! Lees eens de stickys door op de voedingspagina zoals marina1975 al aangaf: https://forum.bodybuilding.nl/fora/voeding.9/

Maak een goed eet/trainschema en je kunt een heel eind komen... Succes!

Edit: In de supermarkt verkopen ze allemaal speciale voeding voor sporters. Staat alleen een beetje verspreid zodat je extra kcal verbrandt!
 
Laatst bewerkt:
Het meeste is onnodig en zonde van je centjes! Lees eens de stickys door op de voedingspagina zoals marina1975 al aangaf: https://forum.bodybuilding.nl/fora/voeding.9/

Maak een goed eet/trainschema en je kunt een heel eind komen... Succes!

Edit: In de supermarkt verkopen ze allemaal speciale voeding voor sporters. Staat alleen een beetje verspreid zodat je extra kcal verbrandt!
Thanks voor de tips allemaal
 
Back
Naar boven