AndroidHealthClinic

Nieuw horloge. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die is wel nice... Hoe duur?

Hebben jullie trouwens ook nooit last van als je zo'n soort van '' ijzeren '' band hebt dat er heel veel kleine krasjes op komen waardoor die er niet meer puntgaaf uitziet? Of heb alleen ik daar last van omdat die van mij stukken goedkoper zijn?
 
400 euro voor een horloge... you gotta be shitting me :roflol:

horloges zijn sooooooooo before the mobile phone era
 
Die is wel nice... Hoe duur?

Hebben jullie trouwens ook nooit last van als je zo'n soort van '' ijzeren '' band hebt dat er heel veel kleine krasjes op komen waardoor die er niet meer puntgaaf uitziet? Of heb alleen ik daar last van omdat die van mij stukken goedkoper zijn?

500-600 euro

Ja, dat is idd vaak wel een probleem ja. Maar deze slijt ook veel minder snel doordat het een bepaald type keramiek is.

Vriend van mij had er een en vond het echt een prachtig ding. Niet teveel zooi eromheen gewoon een classy horloge. In het echt ziet ie er veel mooier uit dan op zo'n foto.

400 euro voor een horloge... you gotta be shitting me :roflol:

horloges zijn sooooooooo before the mobile phone era

Vind ik echt niet. Een horloge is een van de weinige sieraden die een man kan dragen. 400 euro is dan niet al te veel vind ik persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat, op de merk na, ik vaak nooit kan beoordelen wat de waarde nu precies is van een horloge.

100 euro voor een horloge vind ik daarom ook voldoende. Zat horloges die er precies zo uit zijn voor 100 euro alleen dan niet met een Armani symbool erop.

Mja goed, zelf weten wat je met het geld doet natuurlijk.

Voor dat geld kun je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke dingen doen.
 
Bump!

Aangezien ik nergens een algemeen horloge topic vind, en zelf geen nieuw topic wil aanmaken hiervoor vraag ik het hier maar.

Heeft er iemand ervaring met horloges van 'edifice'? Vind dit namelijk aantrekkelijk horloges voor hun prijs. Het is een onderdeel van het merk 'casio' maar iets chiquer en klassieker dan hun andere reeksen.

Mensen die nieuwsgierig zijn, hier is de site:
http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/

Btw; zijn die armani horloges die prijs waard? Zitten namelijk prachtstukken bij maar voor 300euro mag dit wel serieuze kwaliteit zijn natuurlijk.
 
Die Casio's zijn wel redelijke horloges.
Die Armani dingen echter zou ik nooit kopen. Je betaalt namelijk veel te veel voor wat je krijgt. Daarbij komt ook nog eens dat Armani een modemerk is en Casio is een horlogemerk, wat wel een belangrijk verschil is (vind ik)
 
Het is wel grappig dat dit topic van mij een bump krijgt aangezien mijn gloednieuwe Armani horloge gekocht in September 2011, nu al stil staat sinds vorige week en niet meer loopt omdat het pennetje aan de zijkant (waar je de wijzer mee draait en het horloge laat lopen) verdwenen is. Ga in het weekend maar eens kijken hoe het met garantie zit maar geen aanrader dus.
 
Het is wel grappig dat dit topic van mij een bump krijgt aangezien mijn gloednieuwe Armani horloge gekocht in September 2011, nu al stil staat sinds vorige week en niet meer loopt omdat het pennetje aan de zijkant (waar je de wijzer mee draait en het horloge laat lopen) verdwenen is. Ga in het weekend maar eens kijken hoe het met garantie zit maar geen aanrader dus.

De merken die goed zijn voor kleding zijn geen goede merken voor horloges , zelfs gucci etc niet. Ze zijn te vergelijken met sommige kleding die je van armani koopt. Een simpel katoenen wit shirt met armani logo erop voor 50 euro. Ze gebruiken de goedkopere materialen en je betaalt voor het merk. Ze maken vaak de horloges ook een beetje na van de ehcte horlogemerken.
 
De merken die goed zijn voor kleding zijn geen goede merken voor horloges , zelfs gucci etc niet. Ze zijn te vergelijken met sommige kleding die je van armani koopt. Een simpel katoenen wit shirt met armani logo erop voor 50 euro. Ze gebruiken de goedkopere materialen en je betaalt voor het merk. Ze maken vaak de horloges ook een beetje na van de ehcte horlogemerken.

Over de kleding ben ik altijd wel tevreden maar over dit horloge niet. Ik wist waar ik aan begon want meerdere mensen waarschuwden me ervoor. Ik vindt de klok nogsteeds heel mooi maar dit valt me natuurlijk erg tegen, ik heb horloges uit Turkije gehad die langer mee gingen.
 
Merkgerelateerde horloge's dus niet.
Zijn er anders nog merken die aanraders zijn en die een 'eerlijke' prijs vragen?
 
Over de kleding ben ik altijd wel tevreden maar over dit horloge niet. Ik wist waar ik aan begon want meerdere mensen waarschuwden me ervoor. Ik vindt de klok nogsteeds heel mooi maar dit valt me natuurlijk erg tegen, ik heb horloges uit Turkije gehad die langer mee gingen.

Nee er is in principe niks mis met de kleding maar je kan niet ontkennen dat ze hoge prijzen rekenen voor normale katoenen shirts waarvan de echte waarde 1 euro is. Maar kleding is hun ding, voor horloges moet je bij horlogemerken zijn. Ik zal straks als ik op pc ben wat meer info plaatsen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 21:18 ----------

Bump!

Aangezien ik nergens een algemeen horloge topic vind, en zelf geen nieuw topic wil aanmaken hiervoor vraag ik het hier maar.

Heeft er iemand ervaring met horloges van 'edifice'? Vind dit namelijk aantrekkelijk horloges voor hun prijs. Het is een onderdeel van het merk 'casio' maar iets chiquer en klassieker dan hun andere reeksen.

Mensen die nieuwsgierig zijn, hier is de site:
http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/

Btw; zijn die armani horloges die prijs waard? Zitten namelijk prachtstukken bij maar voor 300euro mag dit wel serieuze kwaliteit zijn natuurlijk.
casio is goede kwaliteit en vaak niet te duur ;)
 
Die tag op de vorige pagina ziet er mooi uit.

Armani horloges :/ je kan in die pricerange stukken beter krijgen imo. Je draag toch ook geen rolex broeken?

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 21:22 ----------

Ikzelf ben aan het sparen voor een nieuwe en zou graag zo een willen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die tag op de vorige pagina ziet er mooi uit.

Armani horloges :/ je kan in die pricerange stukken beter krijgen imo. Je draag toch ook geen rolex broeken?

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 21:22 ----------

Ikzelf ben aan het sparen voor een nieuwe en zou graag zo een willen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is wel men ding. Welk merk is dit? Prijs is wel minder mooi waarschijnlijk :o
 
Dit is wel men ding. Welk merk is dit? Prijs is wel minder mooi waarschijnlijk :o

Longines zwitsers horlogemerk.

Deze vind ik ook zeer mooi:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bump!

Aangezien ik nergens een algemeen horloge topic vind, en zelf geen nieuw topic wil aanmaken hiervoor vraag ik het hier maar.

Heeft er iemand ervaring met horloges van 'edifice'? Vind dit namelijk aantrekkelijk horloges voor hun prijs. Het is een onderdeel van het merk 'casio' maar iets chiquer en klassieker dan hun andere reeksen.

Mensen die nieuwsgierig zijn, hier is de site:
http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/

Btw; zijn die armani horloges die prijs waard? Zitten namelijk prachtstukken bij maar voor 300euro mag dit wel serieuze kwaliteit zijn natuurlijk.

Heb toevallig zelf een Casio Edifice. Prime horloges, 1 x een nieuw batterijtje in laten zetten volgens mij.

http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/ef-512d-1avef/

Deze heb ik.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb zelf een Tissot. Wel aan de prijs maar wel een net ding waar je altijd mee aan kan komen. Geen modegeval, geen patserding, gewoon een nette klok zonder te veel poespas. Enige wat ik jammer vind is dat er lichte krasjes op het metaal komen, maar je moet goed kijken om dat te zien.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou zoiets wel willen, maar ben nog niet bereid om rond de 1k voor een horloge neer te leggen, als ik een baan heb later is het een van de eerste dingen die ik doe wss
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die dingen moet je zelf wel groot zijn, staan anders echt uit verhouding met je armen/polsen. En voor 400 is er beter te vinden qua uurwerk etc.
 
Deze zijn maar 200/300 + je hebt verschillende grotens..
 
Back
Naar boven