XXL Nutrition

Nieuw in de supermarkt! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mogelijk dat ze t restant van de 5% nog "op verkopen" en hij dan verdwijnt.
    Dat zou kunnen. Ik vind het in ieder geval een goede ontwikkeling dat een grote voedingsproducent steeds meer suiker uit kant-en-klare voeding haalt. :thumbup:
     
    Dat zou kunnen. Ik vind het in ieder geval een goede ontwikkeling dat een grote voedingsproducent steeds meer suiker uit kant-en-klare voeding haalt. :thumbup:
    Yep. meestal werden de (goede) vetten eruit gehaald en vervangen door meer suiker... want ja.. vetvrij = goed :rolleyes:
     
    Yep. meestal werden de (goede) vetten eruit gehaald en vervangen door meer suiker... want ja.. vetvrij = goed :rolleyes:
    Vetten bevatten veel kcal en hoe minder vetten erin zitten, hoe minder kcal.
     
    Vetten bevatten veel kcal en hoe minder vetten erin zitten, hoe minder kcal.
    Dat weten we.

    Maar om dan meteen de disclaimer minder vet dus gezonder eraan te bang en vind ik te kort door de bocht.
    Wat je hierdoor veel ziet is dat reeds forse mensen denken ...oohh minder kcal dus kan ik er meer van eten.....
    En ik ze niet iedereen maar er zijn er zat.

    Daarbij hoor je steeds meer dat vet schrappen de manier van afvallen is.
    Maar ook vet heb je nodig.
     
    DED46DCB-6688-4715-B5AF-9E894FAE4F7C.png
     
    Katja ijs en 4 nieuwe ben&jerry producten vanaf next week! :o 😱😱😱

     
    Geen idee of deze al gepost is. Dit merk is sowieso de beste Skyr die er is. Probeer vooral alle smaken uit.

     
    Geen idee of deze al gepost is. Dit merk is sowieso de beste Skyr die er is. Probeer vooral alle smaken uit.

    Deze is echt heel lekker. Laatst inderdaad ook ontdekt. Mijn jumbo heeft alleen deze zonder suiker.
     
     
    de calorieen vallen me nog mee
     
    ben benieuwd, eiwitten vallen tegen en het blijft jammer dat die koffiesmaak niet meer terugkomt, die was uniek, deze smaak is er ook al van Lindahls
     
    Als de smaak beter is dan de Kvarg stracciatella, dan hebben we een winnaar
     
    Over smaak valt niet te twisten dus iedereen naar de super en testen! :D
     
    Back
    Naar boven