AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Ziet er bijna te goed uit om waar te zijn. Maar als ik de ingrediënten bekijk komen die wel overeen met de voedingswaarde. De vraag is natuurlijk of een product wat voor 90% uit diepvries koolvis bestaat, en in de oven bereid wordt, echt zo kan smaken als 'echte' kibbeling. Ik zie je review wel verschijnen. :D
Macros kunnen prima trouwens, ik heb een tijdje bij de plus en jumbo ook verse kibbeling uit het koelvak kunnen krijgen voor 124kcal /100g
 
Waar heb je dees gekocht?
Bij de Vomar! Is deze week in “aanbieding” (nja 450 gram voor 2,99 noem ik geen aanbieding maar best prijzig)

En product is “voorgebakken” dus ergens lijken mij die voedingswaarde te mooi om waar te zijn ? Maar ben benieuwd zal t morgen of overmorgen smaak test;) ze zien er wel lekker uit (bevroren)
 
Loop ik op mijn gemak door de boodschappen te scrollen op de jumbo website, kom ik me toch opeens een pareltje tegen!

Wie gaat deze als eerst even testen? Ben volgende week pas in Nederland :(

 
Loop ik op mijn gemak door de boodschappen te scrollen op de jumbo website, kom ik me toch opeens een pareltje tegen!

Wie gaat deze als eerst even testen? Ben volgende week pas in Nederland :(

Zie net dat het ''Vegetarisch - V - Suitable for Vegetarians'' is dus ik pas.
 
Kaufland💜
20210805_133129.jpg
 
Echt heeeel jaloers, i wish dat ik dichter bij de duitse grens zou wonen. Die dr.oetker griesmeel (pot) hebben ze dacht ik in nog 2 andere smaken!
Ze hebben die zakjes ook allemaal in kant en klaar potten:)

Die hazelnoot ehrmann is echt💜💜💜💜

Kun je niet ergens iets bestellen? Way of health verkoopt ook het eea.


Wel prijziger maar goed als je wat wil.....
 
Back
Naar boven