AndroidHealthClinic

Nieuw in fitness

Bezoekers in dit topic

Dhakr

Novice
Lid geworden
10 aug 2022
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
66kg
Vetpercentage
5%
Hallo beste leden van het forum,

Ik ben nieuw in de lifting weights scene.
Heb hulp nodig omdat ik bijna geen verstand heb van fitness/gewichtheffen.

Het doel is om een sterk lichaam te krijgen zodat ik het kan gebruiken voor de vechtsport ( kickboksen/boksen/MMA ).

Op het moment weeg ik 66–68 kg

Zouden jullie mij kunnen helpen om een trainingschema in elkaar te zetten waarin ik fitness afwissel met kickboksen.

Ik merk als ik kickboks verlies ik ontzettend veel gewicht en het kost me spiermassa en kracht.

Zou fijn zijn als jullie mij zouden kunnen helpen om de juiste balans te vinden zodat ik kan blijven kickboksen, daarnaast kan fitnessen en gains kan pakken qua strength en size wat ik weer kan gebruiken voor t vechten.

Mochten jullie informatie nodig hebben kan ik jullie dat geven.
 
Je kunt hier op het forum een beetje zoeken naar info en naar aanleiding daarvan gericht vragen stellen. Voeding speelt daarin ook een heel belangrijke rol.
 
Zoals de conclusie was in al vele topics die je voor zijn gegaan en je had kunnen zoeken ( edit wovano was mij voor ;) ) Het is toch wel kiezen of delen en alleen de personen met super discipline pakken 'wat' gainz, maar nog steeds werkt het redelijk contraproductief. En altijd zijn er veel 'tenzij's en ja maar's' maar zodra ik die hoor concludeer ik meestal al dat dat eerder uitzondering is dan regel.
 
Hallo beste leden van het forum,

Ik ben nieuw in de lifting weights scene.
Heb hulp nodig omdat ik bijna geen verstand heb van fitness/gewichtheffen.

Het doel is om een sterk lichaam te krijgen zodat ik het kan gebruiken voor de vechtsport ( kickboksen/boksen/MMA ).

Op het moment weeg ik 66–68 kg

Zouden jullie mij kunnen helpen om een trainingschema in elkaar te zetten waarin ik fitness afwissel met kickboksen.