Fitness Seller

nieuw kuurschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

david1983

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
51
Waardering
0
Wil over 2maanden weer beginnen aan een kuur,maar zit dus nog met een paar vragen dus hoop een antwoord.

Stats zijn nu 85kilo 12% 1.71cm.

Week 1 t/m 36 sth 4iu per dag
week 1 t/m 36 t4 100mg per dag
week 5 t/m 15 test 450mg (die van mijn zijn 450mg per ml)
week 5 t/m 15 deca 400mg
week 5 t/m 9 40mg dianabole per dag

week 26 t/m 36 testo 450mg per dag
week 26 t/m 36 trenbolene 400mg per dag
week 26 t/m 30 40mg winstrol per dag


Nu zit ik dus met een paar vragen en die zijn

Moet ik met mijn sth door gaan in het weekend?

En moet ik na de eerste kuur gewoon nakuren aangezien ik wel door ga met sth?

Evt tips en dingen die niet goed zijn hoor ik graag.
 
Laatst bewerkt:
Wil over 2maanden weer beginnen aan een kuur,maar zit dus nog met een paar vragen dus hoop een antwoord.

Stats zijn nu 85kilo 12% 1.71cm.

Week 1 t/m 36 sth 4iu per dag
week 1 t/m 36 t4 100mg per dag
week 5 t/m 15 test 450mg (die van mijn zijn 450mg per ml)
week 5 t/m 15 deca 400mg
week 5 t/m 9 40mg dianabole per dag

week 26 t/m 36 testo 450mg per dag
week 26 t/m 36 trenbolene 400mg per dag
week 26 t/m 30 40mg winstrol per dag


Nu zit ik dus met een paar vragen en die zijn

Moet ik met mijn sth door gaan in het weekend?

En moet ik na de eerste kuur gewoon nakuren aangezien ik wel door ga met sth?

Evt tips en dingen die niet goed zijn hoor ik graag.

Waar haal je zo'n onzin kuur vandaan?

leg ons eens uit hoe je hier aan komt, en pas gelijk je hoeveelheden mg/ mcg p/d p/w aan. er zijn mensen hier die het klakkeloos overnemen en gaan gebruiken zoals jij post.
 
ik weet dat je sth lang moet gebruiken,en heb gewoon kuurtjes bij gedaan die verder niks bijzonders zijn.
 
Wil over 2maanden weer beginnen aan een kuur,maar zit dus nog met een paar vragen dus hoop een antwoord.

Stats zijn nu 85kilo 12% 1.71cm.

Week 1 t/m 36 sth 4iu per dag
week 1 t/m 36 t4 100mg per dag
week 5 t/m 15 test 450mg (die van mijn zijn 450mg per ml)
week 5 t/m 15 deca 400mg
week 5 t/m 9 40mg dianabole per dag

week 26 t/m 36 testo 450mg per dag
week 26 t/m 36 trenbolene 400mg per dag
week 26 t/m 30 40mg winstrol per dag


Nu zit ik dus met een paar vragen en die zijn

Moet ik met mijn sth door gaan in het weekend?

En moet ik na de eerste kuur gewoon nakuren aangezien ik wel door ga met sth?

Evt tips en dingen die niet goed zijn hoor ik graag.

test en trenbolene moet per week zijn maar kan het niet verranderen loopt mijn pc vast
 
zou eerst mijn STH langer gebruiken,ongeveer week of 10.Dan zijn je igf waardes goed hoog,dan je test etc erbij.
 
HALLO check effe zijn stats :eek: of zie ik dat nou verkeer zo een kuur met 85 kilo lijkt me een beetje overdreven dit is nog niet een geschikt voor 500 mg per week test

WTF
 
Prachtig voorbeeld weer dit,wordt je nu ook weer afgerekend op je gewicht.Jerry Koolhoven zijn gewicht is een paar kilo meer,maar wel wereldkampioen.Wat een crap.
Neem aan dat TS weet wat hij doet.

Iedereen die hier de laatste tijd wat neerzet word neergesabeld,gebashed,en geflamed.
 
ik zou de test de gehele tijd doornemen samen met de hgh
 
ben het helemaal met je eens krieltje; ik word er niet goed van.

het lijkt wel alsof sommigen helemaal vastgeroest zitten in bepaalde stat waarden waarbij volgens hen wel of niet gekuurd kan of dient te worden. als de stats buiten deze uit de lucht gegrepen vooraf, door derden, bepaalde waarden vallen lijken de hersenen van de betrokkenen compleet te crashen en komt er alleen nog maar onzin en geflame uit... het feit dat een ieder zn eigen doelen bepaald en ook hoe ze die willen bereiken gaat helemaal aan deze figuren voorbij...
 
ben het helemaal met je eens krieltje; ik word er niet goed van.

Het lijkt wel alsof sommigen helemaal vastgeroest zitten in bepaalde stat waarden waarbij volgens hen wel of niet gekuurd kan of dient te worden. Als de stats buiten deze uit de lucht gegrepen vooraf, door derden, bepaalde waarden vallen lijken de hersenen van de betrokkenen compleet te crashen en komt er alleen nog maar onzin en geflame uit... Het feit dat een ieder zn eigen doelen bepaald en ook hoe ze die willen bereiken gaat helemaal aan deze figuren voorbij...

+1
 
ben het helemaal met je eens krieltje; ik word er niet goed van.

het lijkt wel alsof sommigen helemaal vastgeroest zitten in bepaalde stat waarden waarbij volgens hen wel of niet gekuurd kan of dient te worden. als de stats buiten deze uit de lucht gegrepen vooraf, door derden, bepaalde waarden vallen lijken de hersenen van de betrokkenen compleet te crashen en komt er alleen nog maar onzin en geflame uit... het feit dat een ieder zn eigen doelen bepaald en ook hoe ze die willen bereiken gaat helemaal aan deze figuren voorbij...

och dat is niets nieuws;gaat zo altijd hier ...
 
helaas heb je gelijk jacky; ik heb er alleen onwijze moeite mee dit zomaar te accepteren. zeer waarschijnlijk is het verpilde moeite van mijn kant... maar ogh ;)
 
HALLO check effe zijn stats :eek: of zie ik dat nou verkeer zo een kuur met 85 kilo lijkt me een beetje overdreven dit is nog niet een geschikt voor 500 mg per week test

WTF

De Ts heeft een vvm van 75Kg bij 1.71m niks mis mee dus;)
 
Back
Naar boven