XXL Nutrition

nieuw kuurschema?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Latin spirit zei:
oke kerel bedankt voor je heldere uitleg. betekent dit dan ook automatisch dat 50 mg eod (standaarddosering) bij deze met de grond gelijk kan worden en dat we toch meer nodig hebben dan we denken aangezien er toch nog redelijk wat door de lever wordt afgebroken?

nee, dat denk ik niet omdat inject al gedeeltelijk opgenomen wordt voordat het de lever bereikt.

enheeft ook te maken met de halfwaarde tijd

raak er zelf bijna van in de war :p
 
haha conclusie is dus: winstrol inject passeert wel degelijk meerdere keren, alleen is de eerste keer dat het de lever passeert minder stresvol voor de lever dan de tabs. Ondanks dat heb je stukken minder nodig dan bij tabs aangezien de injects al gedeeltelijk worden opgenomen voordat het de lever bereikt
 
Latin spirit zei:
primo en winstrol stacken zou ik niet doen.... doen nagenoeg hetzelfde of bedoel je tren met primo combineren? hmmm combi tren en primo kan ik je niet veel over vertellen dat laat ik aan de anderen over ;)

waarom doe je niet zoiets? lekker simpel en zeker effectief:
wk 1 t/m 8: 100 mg test prop eod + 75 mg tren acetaat eod
wk 6 t/m 8: 50 mg winnie depot eod (om nog net ff harder uit je kuur te komen)

48 uur na laatste injectie nolva enz.

realiseer je wel dat groeien en cutten heel moeilijk samen gaan, concentreer je dus op 1 doel. de hierboven beschreven kuur is vooral effectief als cutkuur zijnde


Denk dat ik hiervoor ga.Alleen 4 weken tboll i.p.v winstrol.Anders blijf ik injecteren. :moon: Alleen zal ik de tboll in het begin of aan het einde nemen?
 
Ik zou m aan het einde nemen. Doen dr wel meer hier op het board, en met goed resultaat! :)
 
eens met ariewillem, je werkt al met korwerkende middelen (test prop en tren) dus is een derde middel echt niet nodig. einde kuur kan het je zeker nog wel wat brengen
 
Pumpin' zei:
tren is niet 17aa, dus niet zo erg leverbelastend

tren en winny zijn beide erg zware middelen.
Ik zou ze nooit tesamen gebruiken.
 
G21 zei:
tren een zwak middel? laat me niet lachen! :rolleyes:


volgens mij lees je het verkeerd want er staat zwaar... maar tren is inderdaad zwaar androgeen dus niet een middel om er zomaar bij te gooien vind ik.
 
younggod zei:
volgens mij lees je het verkeerd want er staat zwaar... maar tren is inderdaad zwaar androgeen dus niet een middel om er zomaar bij te gooien vind ik.


haha :o idd zwaar!!

my bad!

hij kan het idd beter met test. prop combineren aangezien tren ook een 19-nor androgeen is die behoorlijk op je axis drukt, en dat werkt zeker beter dan de combi tren/winny
 
Persoonlijk zou ik met kortwerkende esters niet langer kuren dan 6 wkn. Dat is imo al voldoende en het prikken is al niet zo fijn. Vooral niet met test prop.

ik zou mn kuur als volgt nemen:

alles in wk 1-6 eod.
 
G21 zei:
haha :o idd zwaar!!

my bad!

hij kan het idd beter met test. prop combineren aangezien tren ook een 19-nor androgeen is die behoorlijk op je axis drukt, en dat werkt zeker beter dan de combi tren/winny

idd, bijv 8 weken tren/prop
 
Chapeloere zei:
idd, bijv 8 weken tren/prop

jongens lezen jullie niet??

dit heb ik al op de eerste pagina geadviseerd:

primo en winstrol stacken zou ik niet doen.... doen nagenoeg hetzelfde of bedoel je tren met primo combineren? hmmm combi tren en primo kan ik je niet veel over vertellen dat laat ik aan de anderen over

waarom doe je niet zoiets? lekker simpel en zeker effectief:
wk 1 t/m 8: 100 mg test prop eod + 75 mg tren acetaat eod
wk 6 t/m 8: 50 mg winnie depot eod (om nog net ff harder uit je kuur te komen)

48 uur na laatste injectie nolva enz.

realiseer je wel dat groeien en cutten heel moeilijk samen gaan, concentreer je dus op 1 doel. de hierboven beschreven kuur is vooral effectief als cutkuur zijnde


topicstarter is er ondertussen al over uit dat hij test/tren gaat doen.... dus snap die hele discussie ff niet?
 
begrijp de discussie ook niet.Ik was er inderdaad al uit.Ga wel voor voorlopig 6 weken en kijk tijdens de kuur hoe het gaat.Langer kan altijd


Supersteve zei:
Kun je trouwens die test prop en tren acetaat in 1 x zetten? Dan heb ik maar 1x inject per 2 dagen.Denk dat ik het zo doe en de laatste 4 weken turinabol 40 mg p.d..
Mag ik al beginnen?:meal:
 
wel allemaal bedankt voor alle info en advies allemaal :thumbs:
Ga binnen een maandje a 6 weken starten denk ik en zal proberen een logje bij te houden.
 
succes kerel, de door jou gekozen middelen zullen zeker niet tegen gaan vallen :)
 
Latin spirit zei:
jongens lezen jullie niet??

dit heb ik al op de eerste pagina geadviseerd:

primo en winstrol stacken zou ik niet doen.... doen nagenoeg hetzelfde of bedoel je tren met primo combineren? hmmm combi tren en primo kan ik je niet veel over vertellen dat laat ik aan de anderen over

waarom doe je niet zoiets? lekker simpel en zeker effectief:
wk 1 t/m 8: 100 mg test prop eod + 75 mg tren acetaat eod
wk 6 t/m 8: 50 mg winnie depot eod (om nog net ff harder uit je kuur te komen)

48 uur na laatste injectie nolva enz.

realiseer je wel dat groeien en cutten heel moeilijk samen gaan, concentreer je dus op 1 doel. de hierboven beschreven kuur is vooral effectief als cutkuur zijnde


topicstarter is er ondertussen al over uit dat hij test/tren gaat doen.... dus snap die hele discussie ff niet?


het ging juist over test prop + tren tut :D
 
Chapeloere zei:
tren en winny zijn beide erg zware middelen.
Ik zou ze nooit tesamen gebruiken.

dat het erg androgeen is, wil niet zeggen dat het net zo leverbelastend is als een 17aa AS.

tren en winny kan best samen in een cutkuurtje, maar test is een betere combi.
 
Back
Naar boven