XXL Nutrition

Nieuw kuurtje....

Bezoekers in dit topic

Succes ermee, zal zeker inslaan als een bom.
 
Dat denk ik dus ook........toch met die paar kuurtjes die ik gehad heb merkte ik al een soort van ehh hoe zal ik het noemen, "gewenning"? Hoe vaker en langer je kuurt des te meer heb je nodig om groter te worden.......net als met alhocol, drugs, en voeding in zn algemeenheid ;)
 
Toevallig gedaan...............gemiddelde leeftijd daar schat ik zo'n 45+, met allen een kuurhistorie van hier tot tokio.

De rest van je leven 125 mg per week dr in knallemn elke week............nee sorry............dan liever 1 x per jaar 8 weken een shitload en op termijn vanzelf weer stoppen:D


Ieder zn ding toch? Nu ben ik 29 en gezond :)
Ik geloof ook dat het lichaam zich wel weer hersteld......alleen denkt iedereen er met 4 weekjes nolvadex tabletjes weer 100% hersteld te zijn.........Dat heeft tijd nodig en kan ook zonder spullen als chlomid en tamox ...., en dat verschiltook nog eens p.p. Ik vond de log van Krieltje overigens heel interessant, heb m echt zojuist helemaal gelezen

Als je de topic van Krieltje hebt gelezen hebt, had je toch moeten zien dat het enige wat hij aanraadt net tamox is.
 
En die 0.3 ml test dan? Of heb jij dr maybee overheen gelezen? ;)
 
Nee niet helemaal waar. Ik had op 90 mg TestE per week vd chinees, een waarde van rond de 30-35 nml/liter. Dat was nog veel te hoog.

Van mijn endo moest ik stoppen, en alleen nog maar nolva nemen. Hierna kreeg ik te kampen met laag test,lh,fsh. Dat duurde bij mij redelijk lang. Hij heeft daar een zeer sterk androgeen naast gezet, wat niet aromatiseert. Iig goede resultaten, moet nog paar maandjes.
 
En die chinese poep was 1 ml 300 mg dus ongeveer 0.3 om aan die 90 te komen toch? :D Feit blijft dat je naast je nolvadex therapy dus ook een bescheiden dosis test gezet hebt..........en niet nolva only zoals die meneer hier boven roept?

Ook hallo weer trouwens.............Lang geleden KRiel :D:D
 
nee niet waar kerel,ik heb het only langer gedaan dan met test. Maar de test stond alsnog mijn LH/FSH in de weg.
 
En die chinese poep was 1 ml 300 mg dus ongeveer 0.3 om aan die 90 te komen toch? :D Feit blijft dat je naast je nolvadex therapy dus ook een bescheiden dosis test gezet hebt..........en niet nolva only zoals die meneer hier boven roept?

Ook hallo weer trouwens.............Lang geleden KRiel :D:D

En jij zegt: "...Dat heeft tijd nodig en kan ook zonder spullen als chlomid en tamox "

Dus jij zou het zonder doen, have fun!!! ;)
Basis blijft nolva!!

Of je zou Triptorelin moeten proberen. Maar dank zij kriel ligt dat hier nog in de koelkast. ;)
 
HMmmmm nee na deze cycle ga ik zeker nakuren.....zoals ik al zei wil ik ook HCG inbouwen omdat ik wel merk dat mn knikkers kleiner worden :)
 
Back
Naar boven