AndroidHealthClinic

Nieuw kuurvoorstel: kritiek welkom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Van tevoren wil ik even zeggen dat ik geen voorstander ben van klassieke piramyde-kuurtjes omdat veel producten een voldoende lange actieve periode hebben die vanzelf gematigd omlaag trekt.


Test Enantaat
Week 1 t/m 10 500mg/week

Trenbolone
Week 1 t/m 8 100mg eod

Primo depot (Ja! de echte!)
Week 1 t/m 10 500mg/week

Winstrol Dep
Week 8 t/m 12 50mg p/d

In week 10 stop ik met Test omdat die nog zeker t/m week 13 actief is het bloed. Misschien 'bouw' ik af met 250mg in week 11 om de val niet teveel te voelen.
Meer test heb ik geprobeerd (1gr Sust per week gedurende 5 weken) maar alleen de acné nam toe :)

Kritieken en vragen zijn welkom!
:)
 
Lijkt mij goed, alleen als je de eerste week gelijk 1250mg test injecteer, zit je vanaf het begin mooi op een gemiddelde waarde van 1200mg testosteron in je bloed. Anders moet het eerst 4 weken opbouwen voordat het op een gemiddelde waarde uitkomt.
Hier een calculator om het uit te rekenen

Link
 
Laatst bewerkt:
Dank je, die calculator heb ik al.

Ik zat zelf te denken aan een frontload in week 0 van 1000/1250mg?

51 Keer gelezen deze thread en slechts 1 antwoord.
Veel kenners hier.
 
Originally posted by dbc01

51 Keer gelezen deze thread en slechts 1 antwoord.
Veel kenners hier.


Misschien moet je jezelf een andere houding geven en dat we dan wel snel reageren.
 
Zou je mij kunnen vertellen in welke thread/waar ik een verkeerde houding aanneem? Ben misschien wel nieuw op dít forum maar het betekent niet dat ik al mijn antwoorden uit boeken overschrijf omdat ik niks zou weten.
Ik ben direct maar wel eerlijk.
Als dat de houding is die niet gewenst is? Mijn opmerking die je quotte kwam pas nádat er geen replies waren.
Maar ondertussen wordt het wel gelezen he....:)
 
Originally posted by dbc01
Dank je, die calculator heb ik al.

Ik zat zelf te denken aan een frontload in week 0 van 1000/1250mg?

51 Keer gelezen deze thread en slechts 1 antwoord.
Veel kenners hier.

Kan niet uit eigen ervaring spreken, maar bijna al mijn maten pakken een frontload van het dubbele, dus bij 500 mg. 1000 mg. frontload. Zo zal de test. eerder inkicken als wanneer je het niet doet.

Dat van 250 mg. in de laatste week voor een zachtere landing, heb je daar al ervaring mee?? Ben ik namelijk wel benieuwd naar in hoeverre je verschil gemerkt hebt dan.
 
Bedankt voor je reactie.

Ja, die zachtere landing heb ik al eens toegepast, toen ik voor mijn doen 'hoog' in de mg test zat. Ik zat de eerste weken op 500mg, verhoogde dat naar 750 gedurende 5 weken en daarna was er dus niks. Een spontane daling van gemoedstoestand, libido, kracht en motivatie was het gevolg, en ik heb toen besloten om wat Sustjes als afbouwmiddel te gebruiken omdat Sustanon 4 esters heeft die ieder op verschillende tijden erin klappen. Een beetje een 'smooth' gespreid effect dus, niet om hard op te gaan maar om wat af te bouwen. Werkte prima. Sinds mijn laatste kuur gebruik ik ook bijvoorbeeld Tribulus als de kuur afgelopen is, tussen de HCG en Cloid door. Werkt voor mij uitstekend.
 
Heb ik over gediscussieerd met wat Tren-gebruikers. Die zeiden allemaal dat Tren genoeg haflife heeft om om de dag te zetten en het enige effect dat je méér krijgt als je elke dag zet, zeiden zij, was een hoop extra pijn en littekens....
 
Leuk geschreven allemaal. Goed concept. Aleen jammer dat het niet werkt
 
Hellslayer, had je de regels gelezen had je waarschijnlijk wel geweten dat PERSONEN ONDER DE 17 HIER NIET MOGEN POSTEN, OP RISICO GEBANNED TE WORDEN.

dus ik geef je nog 1 kans, ik geef je enkel een waarschuwing. Als de mods hier nog een post van jou aantreffen, dan wordt je zonder pardon gebanned.

DUS OOK NIET OP DEZE POST REPLYEN !!!
 
En spike ben jij al 16 dan??
Nee maar het slaat nergens op. GEBANNED OMDAT JE NIET DE LEEFTIJD VAN 17 HEBT INGEVULT. Maarja als je zo aandringt ben ik nu 17 jaar. Vanndaag jarig geweest weet je. En niets dat jij kunt bewijzen
 
Originally posted by Hellslayer
En spike ben jij al 16 dan??
Nee maar het slaat nergens op. GEBANNED OMDAT JE NIET DE LEEFTIJD VAN 17 HEBT INGEVULT. Maarja als je zo aandringt ben ik nu 17 jaar. Vanndaag jarig geweest weet je. En niets dat jij kunt bewijzen

Je word vervelend.
 
Hoezo vervelend? kan niet normaal posten, of ze bannen je. Dat neem ik spike kwalijk
 
In alles wat je post heb ik het idee dat je Spike aan het uitdagen bent, als je straks eraf geknikkerd word is dit wel je eigen schuld. Je hebt nog niets bij gedragen aan dit Forum behalve kritiek op alles en iedereen, jongen wees nou slim en doe gezellig met ons mee en als je niets zinnigs te melden hou je kop dan of ga naar het garehanenhok.

Steve
 
helemaal mee eens
 
Originally posted by Hellslayer
Spike hoort thuis in het gare hanenhok, beat it


bro take my advice, shut up en doe wat nuttigs. zoals met je Playmobil spelen ofzo. of ga je moeder lastigvallen voor mn part.
Maar ga niet mijn tijd verzieken.
 
Lekker zeg, mijn kuurvoorstel wordt gebruikt door een kindje om z'n frustraties op af te reageren. Kan ook alleen maar veilig achter een PC natuurlijk.

Iemand anders nog gericht commentaar op mijn plannen?
 
Back
Naar boven