AndroidHealthClinic

Nieuw kuurvoorstel tren test mast winny

Bezoekers in dit topic

Trackandtrace

Cool Novice
Lid geworden
2 mrt 2012
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond heren ( en dames uiteraard),

Het is alweer ruim een half jaar geleden dat ik me laatste inject heb gezet en wil weer beginnen. Het wordt mijn 4e prik kuur. Waarvan 2e keer met tren. Mijn vorige kuur was 12 weken tren test op 400mg / 250mg met nolva als nakuur.

Ik wil nu de volgende kuur doen:
Test: 250mg week 1/12
Tren: 400mg week 1/10
Mast: 200mg week 1/10
Winny: 40/50 Mg pd week 1/4
Hcg 2maal pw 400iu week 1 t/m 14
Nolvadex: 14 t/m 15 40mg
Nolvadex 16 20 Mg

Stats:
179cm
91kg
11.5%

Doel wat gainen en naar de 8%. De reden voor het toevoegen van hcg heeft te maken met herstel en het behoud van massa. Ik wil elke 5 dagen prikken, ivm het prikken in me bovenbeen (4 ml is best veel voor bovenbeen namelijk).

Mijn vragen aan jullie:
Nolva voldoende als nakuur?
Kan ik de kuur eventueel doortrekken?
Winstrol iname momenten?
Prik momenten hcg?
Nog tips/ aanpassingen?

Alvast bedankt.

Gr.
 
Mijn vragen aan jullie:
Nolva voldoende als nakuur?
Kan ik de kuur eventueel doortrekken?
Winstrol iname momenten?
Prik momenten hcg?
1) Nolva maximaal 20mg/dag als nakuur. Liever zelfs clomid op 25mg/dag ipv nolva.
2) Je kunt de kuur doortrekken naar 14 weken ofzo, wat zou je reden daarvoor zijn?
3) Winstrol gewoon verdelen over de dag op 3 of 4 momenten.
4) hCG 2x per week op vaste dagen is prima
 
Ok dus clomid 3 weken,
De reden voor doortrekken heeft te maken met on zijn tijdens de zomer, is toch wel prettig imo. En misschien nog meer resultaat, maar betwijfel of er nog wat te gainen is na die 12 weken.

Is er nog een middel aan te raden ter voorkoming van acne. Na me afgelopen kuur toch wel ff last gehad.
 
Ok dus clomid 3 weken,
De reden voor doortrekken heeft te maken met on zijn tijdens de zomer, is toch wel prettig imo. En misschien nog meer resultaat, maar betwijfel of er nog wat te gainen is na die 12 weken.

Is er nog een middel aan te raden ter voorkoming van acne. Na me afgelopen kuur toch wel ff last gehad.

Mast mag je even lang doortrekken als test hoor, hoef je niet vroeger te stoppen.

Verder ziet je kuur er goed uit, ik zou het op 12 weken houden want allicht zal je na die 12 weken niet veel meer gainen.

Je kan verschillende dingen proberen tegen acne maar de ene gaat er beter op reageren dan de andere. Enige wat bij iedereen helpt is ROA preventief laten meelopen op 20 mg ed of eod, eventueel verhogen mocht er toch acne opduiken.

Als je Nolva als nakuur neemt dan 4 weken op 20 mg ed.
 
Bump:

Heren mijn kit is geleverd, alleen ben ik nog een leek op HCG gebied. Welke verhouding moet ik mengen en wat en hoeveel injectiemateriaal heb ik nodig.

Alvast bedankt.
 
Zo doe ik dat

(uitgaande van een vial van 5000iu)
1) Pak een insulinespuit 1ml en vul deze met 1ml bac.water of NaCl 0,9% oplossing.
2) Pak de vial met hCG poeder en spuit de oplossing langs de zijkant van het glas in de vial (NIET direct op de poeder spuiten, deze is kwetsbaar).
---wacht tot de poeder volledig is opgelost---
3) Pak nieuwe insulinespuitjes en vul elk met 0,2ml. Nu heb je in elk spuitje 1000iu zitten. (5000 x 0,2 = 1000)
---Procedure herhalen totdat je voldoende hCG hebt aangemaakt voor maximaal 12 weken---
4) Trek bij alle spuitjes wat lucht erin, hierdoor drukt er geen vloeistof uit de spuit met het invriezen. Doe alle spuitjes in een dichte afsluitbare bak/trommel welke geschikt is om in de vriezer te plaatsen.

hCG protocol:
Vanaf week 1 t/m de eerste week van de nakuur.
Je zet per week 1000iu subqutaan (in je buikvet).
Stel je begint met hCG op maandag. Dan haal je zondag avond 1 spuitje uit de vriezer en legt deze in de koelkast. Maandag is de spuit rustig ontdooid en kun je 0,1ml (500iu) subqutaan zetten. Dan leg je de spuit weer in de koelkast om donderdag wederom 500iu te zetten.
 
Bedankt voor je uitleg. Ik heb Bacterieel water. Ik wou eigenlijk alles in de koelkast bewaren, aangezien ik die op me kamer heb staan. Alleen zit ik dan met de houdbaarheid van een maand. Dus moet ik als nog twee spuitjes invriezen. Daarnaast wou ik 800iu pw zetten. Dus ma/do /ma. Maar zou bijvoorbeeld elke 4 dagen ook kunnen en dan gewoon 500iu per keer? Dus ma/vrij/Di/za.
 
je kan toch ook gewoon hcg mengen met bac water zoveel je gebruikt tot de houdbaarheids datum voorbij is
en vervolgens weer nieuwe mengen?
 
Maar het is toch 5000iu per verpakking. Dus bij een gebruik van 500 iu per keer elke 4 dagen, is dat 36 dagen tot laatste prik om zo maar te zeggen. Is net wat langer dan een maand. Weet niet of dat heel erg is.
 
lijkt me sterk dat dat een probleem moet vormen maar misschien kan Cools je daar een beter antwoord op geven
 
Tot 6 weken max zou ik doen indien gemengd met NaCl steriel water, dus met bac water zit je veilig.
 
Cools mag ik vragen waar je die 6 weken op baseerd ? Lees overal meteen gebruiken met nacl steriel water houdbaarheid zou maar iets van 24 uur zijn. Met bact water zou je op 30 dagen zitten kwa houdbaarheid.
 
Thx heren. Morgen maar de injectiespullen halen.
 
Ik had persoonlijk dat de naald van de insulinespuitjes niet lang genoeg is om uit die ampul een x aantal keer 0,2 ml te trekken.
Je kon de ampul op ze kop houden maar het is nog een heel gedoe en ging best wat verloren.

Tips?
 
Cools mag ik vragen waar je die 6 weken op baseerd ? Lees overal meteen gebruiken met nacl steriel water houdbaarheid zou maar iets van 24 uur zijn. Met bact water zou je op 30 dagen zitten kwa houdbaarheid.

6 weken is de houdbaarheid van steriel NaCl 0,9% water eenmaal aangeprikt. Na die tijd is het risico op sterke bacterievorming te groot. Alhoewel dit bij onderhuidse injectie iets minder uitmaakt dan bij intramusculair.

Bac water 8 weken zeker. Afbraak van hcg of peptides zou ik me binnen die tijd geen zorgen om maken indien gekoeld bewaart.
 
6 weken is de houdbaarheid van steriel NaCl 0,9% water eenmaal aangeprikt. Na die tijd is het risico op sterke bacterievorming te groot. Alhoewel dit bij onderhuidse injectie iets minder uitmaakt dan bij intramusculair.

Bac water 8 weken zeker. Afbraak van hcg of peptides zou ik me binnen die tijd geen zorgen om maken indien gekoeld bewaart.


Cools heb je het hier dan over invriezen of de koelkast. Heb berichten van dacht bigcat gezien dat invriezen geen goed idee is. Ik dacht altijd dat de hcg een reactie met het water aanging waardoor het degradeerde/ slecht wordt. In bijsluiter staat ook na aanmaak direct op gebruiken.
 
Cools heb je het hier dan over invriezen of de koelkast. Heb berichten van dacht bigcat gezien dat invriezen geen goed idee is. Ik dacht altijd dat de hcg een reactie met het water aanging waardoor het degradeerde/ slecht wordt. In bijsluiter staat ook na aanmaak direct op gebruiken.


Koelkast. Invriezen -20 na mengen is niet bij alle eiwitten of peptides en hcg een goed idee. Moet nog een hoop onderzoek gebeuren ivm degradatie en hangt van een hoop factoren af. Mengen met water zorgt al voor versnelde degradatie (hydrolyse) en bacteriën en schimmels helpen hier verder aan door bv. uitscheiden van protease oa en kunnen de peptide bindingen sneller uit elkaar laten vallen.

Op elke bijsluiter staat wel wat anders en kan te maken hebben met 'veiligheid' (ook geld), en toegevoegde of niet toegevoegde stoffen aan het poeder. Maar algemeen genomen kan je best kijken naar de tijd dat het steriel blijft voor onderhuidse of intramusculaire injectie. 4-6 weken is dat voor NaCl 0,9% steriel water (zolang je steriel werkt, dus ontsmetten die hap).

Het is vooral voorzichtigheid, indekking en geld dat de bijsluiters maakt. Bv. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat veel van onze medicatie minstens 2 jaar langer goed blijven dan aangegeven op de verpakking. Dus meer onderzoek en in de tussentijd kan je dit altijd checken via bloedonderzoek als je geen exogene test neemt voor hcg. Bij andere bepaalde peptides valt dit ook te checken.
 
Laatst bewerkt:
Ik had persoonlijk dat de naald van de insulinespuitjes niet lang genoeg is om uit die ampul een x aantal keer 0,2 ml te trekken.
Je kon de ampul op ze kop houden maar het is nog een heel gedoe en ging best wat verloren.

Tips?
Lange naald gebruiken om uit de ampul te halen. Vervolgens in een lege vial en de koelkast in, dan per keer dat je wilt injecteren met een insulinespuitje uit de vial trekken.
 
Pfff ik kom er net achter dat die HCG in zo'n kleine glazen vial zit die je moet breken... Om te mengen heb ik dan zeker een lege vial nodig of niet?
 
Back
Naar boven