MuscleMeat

Nootropics 101

  • Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 57
  • Weergaven 18K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
4.010
Waardering
7.023
Lengte
1m94
Massa
80kg
Beste forum-leden,

Dit deel van het forum lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Het is dan ook tijd om nieuw leven in te blazen.

Zijn hier nog leden actief die gebruik maken van Nootropics? Zo ja, wat gebruik jij en waarvoor?
 
In, ook benieuwd hiernaar..overweeg zelf ook het eens te proberen

ben af en toe een zombie met gedachtegangen en humeur :o
 
  • Like
Waarderingen: Onit
In, ook benieuwd hiernaar..overweeg zelf ook het eens te proberen

ben af en toe een zombie met gedachtegangen en humeur :o

Jammergenoeg herkenbaar...
 
-Phenibut is wel goed voor wat stress te verminderen.
-Phentylalamine+hordinine geeft een heel onaangename maar intense rush, voor de rest weinig effect en op lage dosis doet het helemaal niets
-zowat al de rest wat op sportpoeders verkrijgbaar is onder “nootropics” zijn tegenvallers.
- modafanil heel fijn voor extra concentratie bij langdurige geestelijk intensieve taken (leren voor examens,...), heel duur
 
Het blijft wel stil hier...

Ik zal mijn ervaringen morgen even met jullie delen. Wat ik tot nu toe gebruikt heb:

- Noopept
- L-theanine
- Ashwaganda
- Rhodiola Rosea
- Phenibut
 
5htp wel, maar ik denk dat op de lange termijn het minder gejaagd voelen beter bereikt kan worden door bijvoorbeeld geen irriterende middelen zoals cafeïne te nemen en laten we zeggen levenservaring te ondergaan. Wel handig na bepaalde andere chemicaliën.

Ben nog erg benieuwd naar psilocybin microdosing.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
maar ik denk dat op de lange termijn het minder gejaagd voelen beter bereikt kan worden door bijvoorbeeld geen irriterende middelen zoals cafeïne te nemen en laten we zeggen levenservaring te ondergaan.

dit,

bevalt me super
 
Het blijft wel stil hier...

Ik zal mijn ervaringen morgen even met jullie delen. Wat ik tot nu toe gebruikt heb:

- Noopept
- L-theanine
- Ashwaganda
- Rhodiola Rosea
- Phenibut

Het is dinsdag
 
Zoals beloofd onderstaand een lijst met mijn ervaring.

Noopept
Gemoedstoestand neemt toe en heb het idee dat studeren mij makkelijker afgaat. Dit kan natuurlijk een placebo effect zijn, daar ik het tegenwoordig eigenlijk niet meer gebruik. Ik merkte wel dat het stimulerend werkt, als het op een lege maag genomen wordt. Daarnaast een toename in focus.​
L-theanine
Om te studeren ideaal om te "stacken" met cafeïne, ik ervaar meer focus en alertheid. Het neemt de scherpe randjes weg van het cafeïne gebruik. Daarnaast gebruik ik het voor het slapen gaan, daar het kalmerend/ontspannend werkt.​
Ashwaganda
Zou moeten helpen bij stressgerelateerde klachten. Zelf ervaar ik dat ik hierdoor socialer wordt en dat het libido verhogend werkt. Dit kan placebo zijn. Ik heb het al een tijd niet gebruikt. Wellicht dat ik de proef op de som ga nemen en het binnenkort weer uit ga proberen.​
Rhodiola Rosea
Op een lege maag merk ik dat het degelijk iets doet. Dit merk ik op het gebied van energie en mijn gemoedstoestand. Vaak heb ik een "dipje" en deze verdwijnt als sneeuw voor de zon door Rhodiola Rosea. Tevens kan ik alles beter op een rijtje zetten in mijn hoofd. Echter gebruik ik dit niet dagelijks.​
Misschien dat iemand weet of Rhodiola Rosea dagelijks te gebruiken is, zonder hierbij tolerantie op te bouwen?​
Phenibut
Wat moet ik hierover zeggen. Algemeen bekend dat dit goedje zijn werking doet. Mijn hoogste dosering tot nu toe is 1600 mg geweest. Hierop had ik energie, maar tegelijkertijd kon ik heerlijk lang doorslapen voor mijn doen.​
Ik heb geen toename gevonden in sociale interacties of dergelijke. Wellicht mijn dosering eens verhogen.​

Het is nog steeds stil in dit topic. Ik kan niet geloven dat niemand op dit forum ervaring heeft met bepaalde middelen. Tevens ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met supplementen die het hongergevoel onderdrukken.
 
Tijdje Ashawaghanda gebruikt maar heb hier geen positieve effecten van ondervonden. Noch op het gebied van stressreductie of libido. Is echter persoonsgebonden want ken iemand die er wel bij zweert. De man beweert kalmer te zijn bij stressmomenten en het zich allemaal minder aan te trekken. Tevens spreekt hij over verbeterde nachtrust en meer energie.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Van Ashwagahanda ga ik echt lopen meuren, verder niet veel van gemerkt dus na een tijdje gestopt met proberen.

Noopept een paar x geprobeerd, iets meer focus en leergieriger, binnenkort weer proberen.

Phenibut all time favorite. Onit ik denk niet dat je perse hoeft te verhogen, ik ga altijd onder die 1600mg en met caffeine ben ik altijd wel erg sociaal en kan wel blijven praten. Zonder caffeine heb ik dit veel minder.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Van Ashwagahanda ga ik echt lopen meuren, verder niet veel van gemerkt dus na een tijdje gestopt met proberen.

Noopept een paar x geprobeerd, iets meer focus en leergieriger, binnenkort weer proberen.

Phenibut all time favorite. Onit ik denk niet dat je perse hoeft te verhogen, ik ga altijd onder die 1600mg en met caffeine ben ik altijd wel erg sociaal en kan wel blijven praten. Zonder caffeine heb ik dit veel minder.

Ik probeer cafeïne zo veel mogelijk te meiden eigenlijk. Al hoewel er gisteren wat cola zero flessen doorheen gingen...
 
Ik neem altijd wat bakken koffie over de dag als ik pheni heb gehad, soms ook een blik monster maar dan wordt ik soms wat onrustig :o
 
Ik neem altijd wat bakken koffie over de dag als ik pheni heb gehad, soms ook een blik monster maar dan wordt ik soms wat onrustig :o
Ik ook altijd cafeïne bij phenibut, heb het gevoel dat de phenibut het vervelende gevoel van veel cafeïne wegneemt
 
Bonk waar bestel jij noopept?

Binnenkort tentamens, wellicht dat ik deze dan weer eens ga gebruiken. Of een ander middel uit de racetam familie i.c.m. een leuke stack.
 
Iemand ervaring met een capsule maker?

Is dit iets, of zijn er betere te verkrijgen op de markt?

 
Iemand ervaring met een capsule maker?

Is dit iets, of zijn er betere te verkrijgen op de markt?

Ik zou er een met een aanstamp plaatje kiezen, dat zit er op de foto te zien bij deze niet bij
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Komende week ga ik nieuwe Nootropics bestellen. Heb een erg, maar dan ook erg drukke studie periode voor de deur staan.

Alle toetsen die niet door gegaan zijn, moeten ingehaald worden + toetsen van deze periode erbij.

Heeft iemand suggesties op het gebied om mijn studieleven te boosten (stimulanten, focus en motivatie) en suggesties op het gebied voor ontspannende middelen?
 
In! Onit herken het, tentamens en vaardigheden toetsen van vorige periode krijgen we half juni, tentamens en vaardigheden toetsen van deze periode begin juli :(
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven