AndroidHealthClinic

Nieuw lid, ff voorstellen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 mei 2018
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
65kg
Hallo allemaal,

Ik ben 31 jaar, en op het moment 64kg en 1,76m lang
Tijdens een depressie heeft een vriend me overgehaald om te gaan fitnessen ( eind oktober 2017 )
Ik begon s'nachts te trainen ( 3-4x per week ), nu bijna elke dag wel een uurtje.
Ik ben goed aan het groeien en begin te leren hoeveel ik moet eten.

Nu train ik elke dag en wil dit uitbreiden naar 2x per dag alleen mijn probleem is ETEN.
Als ik 1x per dag een uur train heb ik 2900kcal nodig per dag en als ik beetje vet erbij wil kweken 3400kcal
Het gaat lastig maar het lukt.

doel 1: 65kg
doel 2: 75kg

Groeten Botjebuilder
 
Laatst bewerkt:
Dus je weegt 64 kg, weet nauwelijks hoe je goed moet eten, maar hebt wel al gekuurd en wil er weer mee beginnen? Ik zou eerst eens goed naar je voeding en trainingen gaan kijken, voordat je weer aan het volgende kuurtje gaat denken.
 
Als je (zegtdat je) al moeilijk aankomt waarom 2 x per dag elke dag trainen?

Dat gaat je eerder in de weg zitten as wat opleveren. Aanzetten in spiermassa is ook herstellen met rust tussen je trainingen door.

Aankomen = meer eten
Training = "Less = more" --> teveel trainen en zeker elke dag 2 x per dag gaat je niet helpen met aankomen
RUST!!! en dat is wat je vergeet.....Je spieren en CNS hebben ook rust nodig. Je spieren moeten herstellen en tijdens die herstelfase (lees herstel = rust) groeien je spieren.

Dus neem een goed schema en train gewoon 3 a 4 x per week met voldoende rust en ga je eten eens goed na.
Rekenfouten? eenvoudige dingen voor uitbreiden.
lees dit even
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Post eens wat je nu eet. Met je onderhoud erbij en de macro's. Dan is het ook makkeijker tips geven.

En niet kuren! Ben j eniet aan toe zolang bovenstaande niet op orde is.
 
bedankt voor de snelle reacties.
Ik herstel steeds sneller, maar me energie gaat redelijk snel op. dus dacht ik verdeel de training over sochtents en savonds.. elke keer een uurtje.
maar inderdaad Marina, misschien wil ik te veel te snel. wat is CNS ?
ik heb dat bestand, maar ik krijg er nog niet veel uit..screenshot toegevoegd.

Naamloos.png
 
Central Nerve System ;) Je zenuwstelsel.

Kijk even goed naar punten en komma's ivm Engelse en NL versie Excel ;)
(zie PM)

Een goed fysiek bouw je niet in een paar maanden. Dat kost je jaren.. dus train je doorzettingsvermogen en geduld ook maar ;)

Hou het op 1x training per dag en 3-4x per week.
 
Laatst bewerkt:
eerlijk gezeg jij moet nog niet aan een kuur denken. leer eerst eens fatsoenlijk eten als dat op orde is dan ben je paar maanden verder ;) daar kun je ook je doel mee behalen om aan te komen.
 
ja ik heb nog veel te leren over eten. maar ben al erg blij met wat ik erbij heb :)
 
zoveel rode vlaggen in de openingpost
 
3500 kcals op 64kg op 176 cm en niet aankomen. Heb je een zeer actief beroep ofzo?

Ik zou me eerst maar eens een heel lange tijd gaan verdiepen in AAS.

Maar eerst training en voeding op orde zetten anders gaan je kuurtjes je ook niet veel opleveren.
Eerder alles verliezen na je kuur.
 
ik ben van 55kg naar 64kg gegaan, werkloos!
oke oke.. ik pas topic wel aan..geen aas
 
ik ben van 55kg naar 64kg gegaan, werkloos!
oke oke.. ik pas topic wel aan..geen aas

3500 Kcals niet werken en 1 uurtje per dag sporten. Lijkt mij nogal veel.

2x per dag trainen zou ik persoonlijk ook achterwege laten.

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Ik train 4 x per week. 5 dagen met de fiets naar het werk. gemiddeld 3 uur per dag op de fiets en dan 3 x de week joggen en ik kom aan op 3500 kcals.
 
marina heeft het ff uitgerekent voor me, en kwam op 2900 kcal uit.. dus ik zat zo'n beetje 15-20% ernaast.. tijd voor een nieuw eet schema
 
marina heeft het ff uitgerekent voor me, en kwam op 2900 kcal uit.. dus ik zat zo'n beetje 15-20% ernaast.. tijd voor een nieuw eet schema
Gewoon je huidige schema aanvullen. ;)
en niet alles met bro food.. geniet een beetje van het leven en hou je training simpel. Dat gaat je veel meer opleveren. :)
 
Back
Naar boven