XXL Nutrition

Nieuw lid, klaar voor wedstrijd?

Bezoekers in dit topic

TomR

Novice
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
Hi!

Sinds vandaag nieuw op het forum. Mijn naam is Tom en kom uit Brabant. Na 6 jaar in de sportschool, waarvan de laatste 2 heel serieus zijn, heb ik besloten mee te willen doen aan een wedstrijd komend jaar.

Mijn stats:

Leeftijd 23 jaar
Lengte 190 cm
Gewicht 87 kg
Huidig VP 7,2%

1565v1h.jpg


Zoals jullie begrijpen heb ik geen enkele ervaring op het podium. Gezien mijn fysiek hoor het thuis in de Men's Physique denk ik. Hoor graag jullie meningen hier over!

Welke wedstrijd zou voor mij geschikt zijn, SAP Cup? Open kampioenschappen?

Ik heb geen coach.. Echter ben ik zelf zeer strict in mijn dieet (4800kCal) en train 6 tot 7 dagen in de week.

Is het traject naar een wedstrijd toe zelf te doen, en wie helpt je bij het oefenen van de poses?


Alle info en meningen zijn welkom!!

Gr. Tom
 
Nette shape al!

Er zijn veel meer beginners wedstrijden dan de sap.

Voor de sap moet je 2 dagen uittrekken en lijkt me persoonlijk heel erg zwaar.
 
Classic kan je wel in

Zoek zsm een coach

Goed fysiek al hoor
 
Nette shape al!

Er zijn veel meer beginners wedstrijden dan de sap.

Voor de sap moet je 2 dagen uittrekken en lijkt me persoonlijk heel erg zwaar.

Dankjewel! Ja dat is waar. 2 dagen is best intensief..

Classic kan je wel in

Zoek zsm een coach

Goed fysiek al hoor

Dankje! :) zou je denken ja??
zou graag een coach willen maar weet niet waar ik moet beginnen en wat ik qua kosten kan verwachten
 
Goed fysiek inderdaad. Als je het graag zou willen, zeker doen!

Alleen geen MAP, kun je net zo goed de rolstoel klasse doen.
 
Zeker doen!
 
Zonder coach is het moeilijk.

Je kijkt zelf elke dag in de spiegel, dan ga je de hele kleine veranderingen niet zien. Wedstrijd prep is ook wel even anders dan alleen strict eten en 6-7 dagen trainen.

Er zitten wel een paar coaches hier op het forum. Of Google anders eens een keer.

Erg nette shape overigens!
 
Hi!

Sinds vandaag nieuw op het forum. Mijn naam is Tom en kom uit Brabant. Na 6 jaar in de sportschool, waarvan de laatste 2 heel serieus zijn, heb ik besloten mee te willen doen aan een wedstrijd komend jaar.

Mijn stats:

Leeftijd 23 jaar
Lengte 190 cm
Gewicht 87 kg
Huidig VP 7,2%

1565v1h.jpg


Zoals jullie begrijpen heb ik geen enkele ervaring op het podium. Gezien mijn fysiek hoor het thuis in de Men's Physique denk ik. Hoor graag jullie meningen hier over!

Welke wedstrijd zou voor mij geschikt zijn, SAP Cup? Open kampioenschappen?

Ik heb geen coach.. Echter ben ik zelf zeer strict in mijn dieet (4800kCal) en train 6 tot 7 dagen in de week.

Is het traject naar een wedstrijd toe zelf te doen, en wie helpt je bij het oefenen van de poses?


Alle info en meningen zijn welkom!!

Gr. Tom
zeer goed fysiek en wat de rest ook al adviseert neem een coach!

(en doe geen map plz)
 
zeer goed fysiek en wat de rest ook al adviseert neem een coach!

(en doe geen map plz)

Okee thanks! Wat zou een goede eerste wedstrijd zijn? Misschien dan toch classic.. Open Brabantse kampioenschappen wat?
 
Okee thanks! Wat zou een goede eerste wedstrijd zijn? Misschien dan toch classic.. Open Brabantse kampioenschappen wat?

Classic zou beter zijn inderdaad. MAP is voor faggots.
 
Classic zou beter zijn inderdaad. MAP is voor faggots.

Ben ik het enigzins wel mee eens maar zoals ik zei ben ik een noob op gebied wedstrijden. Hoor graag een mening van iemand met veel ervaring. Zou ik wel kans maken in classic? :\
 
Je hebt ook nog iets van Mens Muscular Physique zag ik op de SAP. Ook een zwembroek klasse maar liep toch best een buffe gozert in.
 
Net fysiek, prima voor de MAP klasse ook. Doe welke klasse jij je het fijnste bij voelt. Persoonlijk denk ik dat je te klein bent voor de echte bodybuild klasses.

Ik ben niet heel erg thuis in het wedstrijd wereldje maar ik zou je toch aanraden om een coach te nemen. Al is het voor de laatste 12-8 weken van je prep. Kijk eens naar Bell coaching en hoe hij zijn MAP cliënten op het podium zet. Je kan de laatste weken zo ontzettend veel verknallen zonder de kennis omtrent peakweak.

Qua kosten kan je rekenen op zo'n 150 euro per maand. Is een boel geld, maar in mijn ogen meer dan waard als je toch al wedstrijden wilt draaien. Kan uiteraard ook een andere coach zoeken die goedkoper is, maar er zijn veel bro coaches helaas.
 
Net fysiek, prima voor de MAP klasse ook. Doe welke klasse jij je het fijnste bij voelt. Persoonlijk denk ik dat je te klein bent voor de echte bodybuild klasses.

Ik ben niet heel erg thuis in het wedstrijd wereldje maar ik zou je toch aanraden om een coach te nemen. Al is het voor de laatste 12-8 weken van je prep. Kijk eens naar Bell coaching en hoe hij zijn MAP cliënten op het podium zet. Je kan de laatste weken zo ontzettend veel verknallen zonder de kennis omtrent peakweak.

Qua kosten kan je rekenen op zo'n 150 euro per maand. Is een boel geld, maar in mijn ogen meer dan waard als je toch al wedstrijden wilt draaien. Kan uiteraard ook een andere coach zoeken die goedkoper is, maar er zijn veel bro coaches helaas.

Dankje! Ik zal daar zeker even naar kijken. Misschien verstandig om nog 1 jaar massa te bouwen en alsnog beginnen in de classic. MAP heeft niet mijn voorkeur..
 
foto werkt niet !
 
87 kg op een lengte van 190 m, kun je toch zien dat dat helemaal niks zegt. Prima fysiek.
 
Back
Naar boven