MuscleMeat

Nieuw lid ( uitslag bloed onderzoek)

Bezoekers in dit topic

Misschien belangrijk erbij te vermelden dat ik 3 jaar geleden verschillende kuurtjes heb gedaan.
Waaronder test tren test deca. Daarna nooit ergens last van gehad. Maar de kater komt later?
Heb je na de laatste kuur toevallig een bloedtest gedaan? Zo ja, wat was je waarde destijds?
 
Heb je na de laatste kuur toevallig een bloedtest gedaan? Zo ja, wat was je waarde destijds?
Nee helaas niet. Ik was op dat moment veel te makkelijk met alles
 
En wat ga je doen met de uitslag van die nieuwe test? Het gaat om je gezondheid, dus ik blijf bij mijn advies om het gewone traject via de huisarts af te lopen. Voor hetzelfde geldt heb je iets onder de leden wat je klachten veroorzaakt. Als je nu testosteron gaat gebruiken blijft de werkelijke oorzaak dus buiten beeld. Het duurt iets langer, maar dan weet je aan het einde van de rit wel of hormoonvervangingstherapie je klachten verhelpt en of het überhaupt verstandig is in jouw geval.

Ik begrijp echt heel goed dat je zo snel mogelijk antwoord op je vragen wil, maar lukraak bloedtesten doen en testosteron gaan gebruiken kost veel geld en bied geen garantie voor je klachten.
 
En wat ga je doen met de uitslag van die nieuwe test? Het gaat om je gezondheid, dus ik blijf bij mijn advies om het gewone traject via de huisarts af te lopen. Voor hetzelfde geldt heb je iets onder de leden wat je klachten veroorzaakt. Als je nu testosteron gaat gebruiken blijft de werkelijke oorzaak dus buiten beeld. Het duurt iets langer, maar dan weet je aan het einde van de rit wel of hormoonvervangingstherapie je klachten verhelpt en of het überhaupt verstandig is in jouw geval.

Ik begrijp echt heel goed dat je zo snel mogelijk antwoord op je vragen wil, maar lukraak bloedtesten doen en testosteron gaan gebruiken kost veel geld en bied geen garantie voor je klachten.
Als de nieuwe test ook laag is kan ik dat iig vaststellen. Volgens mijn huisarts is het vooral psychisch wat mijn lichamelijke klachten veroorzaakt. Ik ben ook van 92kg naar 80 terug gegaan door niet trainen en stress. Dat maakt me ook ongelukkig.

Tijdje terug het trainen opgepakt voelde me weer veel lekkerder en zit ik nu weer met een overbelaste schouder al 4 weken. Alles voelt ook gewoon zo zwak

Dus wat ik wil gaan doen is straks het trainen voorzichtiger oppakken en kijken hoe ik me dan weer voel, en anders wellicht wel testosteron gaan gebruiken.
 
Tijdje terug het trainen opgepakt voelde me weer veel lekkerder en zit ik nu weer met een overbelaste schouder al 4 weken. Alles voelt ook gewoon zo zwak
Pas je trainingsschema (na herstel) gewoon aan en begin even "opnieuw", we hebben allemaal wel moeilijke momenten.
Dus wat ik wil gaan doen is straks het trainen voorzichtiger oppakken en kijken hoe ik me dan weer voel, en anders wellicht wel testosteron gaan gebruiken.
Training opnemen is geweldig, random test blasten niet echt. Het word hier door iedereen gezegd, maar volg het traject van je huisarts, ik ben ook al 3-4 weken bezig met testen en ziekenhuisbezoeken enzo voort, uiteindelijk zullen ze het probleem wel vinden en aanpakken. Wachten is vervelend (zeker als je klachten hebt) maar als je tegen de huisarts ingaat en je je eigen weg gaat volgen ga je meer problemen creeëren dan oplossen.
 
Ha, bedankt voor de gratis reclame.

Sefa29 stuur anders eerst even een mailtje naar info@androidhealthclinic.com, bij voorkeur met je eerdere bloedresultaten in de bijlage en een toelichting van je klachten. Dan kan dr. Smit een inschatting maken of het niet gewoon handiger is om dit via je huisarts te laten lopen zoals Japio ook aangeeft. (Mocht je direct een consult willen boeken staat dat je vrij natuurlijk, je bent van harte welkom.)
 
Ga ik doen! Bedankt voor de info
Gewoon via je huisarts natuurlijk. je moet met uitslagen die je evt.commercieel hebt gekozen ook naar je huisarts om evt. behandeling door te spreken. Leg gewoon eerlijk uit hoe de vork in de steel zit en adhv meer uitslagen dan alleen je testosteron weet je meer. het kan goed wat hij/zij denkt dat het Psychisch is, of mede. Succes in elk geval

edit: pas na geen vertrouwen of dat je er niet uitkomt een andere partij kiezen
 
Laatst bewerkt:
Ha, bedankt voor de gratis reclame.

Sefa29 stuur anders eerst even een mailtje naar info@androidhealthclinic.com, bij voorkeur met je eerdere bloedresultaten in de bijlage en een toelichting van je klachten. Dan kan dr. Smit een inschatting maken of het niet gewoon handiger is om dit via je huisarts te laten lopen zoals Japio ook aangeeft. (Mocht je direct een consult willen boeken staat dat je vrij natuurlijk, je bent van harte welkom.)
Bedankt. Ik kijk even wat de huisarts nog precies wil en anders kom ik zeker hier even op terug.
 
Gewoon via je huisarts natuurlijk. je moet met uitslagen die je evt.commercieel hebt gekozen ook naar je huisarts om evt. behandeling door te spreken. Leg gewoon eerlijk uit hoe de vork in de steel zit en adhv meer uitslagen dan alleen je testosteron weet je meer. het kan goed wat hij/zij denkt dat het Psychisch is, of mede. Succes in elk geval

edit: pas na geen vertrouwen of dat je er niet uitkomt een andere partij kiezen
Thanks again! Ik ga hier zeker wat mee doen
 
de uitslag.
Test natuurlijk wat hoger omdat ik nu in de ochtend ben gegaan. Maar het zit zoals ik al dacht nog steeds aan de lage kant voor iemand van 29.

Vitamine D iets te laag? Als ik op Google kijk valt deze waarde mee, heeft iemand daar ervaring mee?

En is mijn oestrogeen aan de hoge kant?

61041FAD-60F1-4054-A64C-D3A70255A28D.jpeg
 
VitD kan aan de lage kant ziu vermoeidheid kunnen veroorzaken.

Sowieso is vitD super goedkoop en zou het gewoon slikken. Al helemaal in de winter periode
 
VitD kan aan de lage kant ziu vermoeidheid kunnen veroorzaken.

Sowieso is vitD super goedkoop en zou het gewoon slikken. Al helemaal in de winter periode
Ja ik ga vanaf nu vitamine d nemen en kijken of het helpt
 
Zelf neem ik 6000 IU per dag
 
Ja ik ga vanaf nu vitamine d nemen en kijken of het helpt
3000iu elke dag suppleren ruim is voldoende. je test is normaal op 13nmol/l. 8.6 is onderwaarde, boven de 12 word als normaal gezien. oestradiol is in vergelijking met je test hoog. tegen maximum waarde, terwijl je test tegen lage waarde aanzit
 
3000iu elke dag suppleren ruim is voldoende. je test is normaal op 13nmol/l. 8.6 is onderwaarde, boven de 12 word als normaal gezien. oestradiol is in vergelijking met je test hoog. tegen maximum waarde, terwijl je test tegen lage waarde aanzt
3000iu elke dag suppleren ruim is voldoende. je test is normaal op 13nmol/l. 8.6 is onderwaarde, boven de 12 word als normaal gezien. oestradiol is in vergelijking met je test hoog. tegen maximum waarde, terwijl je test tegen lage waarde aanzit
Thanks! Hoe zou ik m’n oestrogeen lager kunnen krijgen? En natuurlijk m’n test wat hoger desnoods.
 
Thanks! Hoe zou ik m’n oestrogeen lager kunnen krijgen? En natuurlijk m’n test wat hoger desnoods.
Als je vitamine d hoger wordt, zal je test ook hoger worden. Heb je geen vitamine D meegekregen van huisarts?
Vaak krijg je 10.000iu voor 2 x, elke week 1x. (boost)
 
Als je vitamine d hoger wordt, zal je test ook hoger worden. Heb je geen vitamine D meegekregen van huisarts?
Vaak krijg je 10.000iu voor 2 x, elke week 1x. (boost)
En mijn oestrogeen lager? Nee ik heb niks mee gekregen.. wel heb ik thuis vitamine D3 van golden naturals 75mg (3000 I.E)

Ik heb ook nog aromasin thuis is dat geen optie denk je?
 
En mijn oestrogeen lager? Nee ik heb niks mee gekregen.. wel heb ik thuis vitamine D3 van golden naturals 75mg (3000 I.E)

Ik heb ook nog aromasin thuis is dat geen optie denk je?
nee, zou daar niet mee klooien
 
Back
Naar boven