Fitness Seller

Nieuw lid

Bezoekers in dit topic

Supergrow

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2009
Berichten
198
Waardering
0
hey fanatieke medesporters

kom nu pas na jarenlange training achter dit geweldige forum. Ben meteen lid geworden om mijn kennis te delen en om natuurlijk bij te leren :-)

ben nu 26 jaar en train zo'n 8 jaar. Ik heb verschillende kuren achter de rug. Ben nu 98 kilo, 1.85 en zo'n 10% vet. (oorspronkelijk begonnen op 65 kilo met zo'n 15% vet). ik heb zelf ook een medische achtergrond (ooit medicijnen gestudeerd, maar niet afgemaakt) dus ik zal met name in deze sectie gaan inlezen en proberen mede sporters goed te adviseren. ik ben verbaasd van de hoeveelheid nuttige info die er hier te vinden is, dus daar ben ik wel even zoet mee.

vond het wel zo netjes mij even voor te stellen dus vandaar dit topic :-)

greetz
 
excuses als dit niet de juiste sectie is om mij voor te stellen ;)
 
geeen problemo anders had ik je nooit ontmoed :P
 
met welke steroiden heb je zoal gekuurd en was dit ug of hg?
 
thanks jongens voor het warme welkom :-)

@kevin: waar staat hg en ug voor? sorry man ik ben nog niet bekend met alle termen hier op het board :-)
 
thanks jongens voor het warme welkom :-)

@kevin: waar staat hg en ug voor? sorry man ik ben nog niet bekend met alle termen hier op het board :-)

humangrade en underground
 
Welkom hiero :D
 
aah nu kan ik de vraag van kevin beter beantwoorden. ik heb zowel ervaring met HG en UG. tegenwoordig gaat mijn voorkeur uit voor UG. er is zoveel HG namaak in de markt dat ik het niet meer aandurf. de laatste twee jaar pak ik uitsluitend nog UG omdat ik bij mijn supplier zeker weet dat ik 100% goede spullen krijg. zit te denken om volgend jaar weer een wedstrijd te draaien maar vereist weer veel te veel tijd en discipline. iets waar ik in mijn drukke baan tegenwoordig weinig tijd voor heb maar het kriebelt wel weer :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in ug heb je ook veel fake,beste vind ik om hg zelf te gaan halen in een van de oostbloklanden,wat je zelf haalt is altijd goedkoper en dan weet je ook zelf dat het zeker goed is :) ;)
 
hmm heb ik geen last van, haal lekker dicht op de bron :p
 
ten eerste "welkom"
En wat je natuurlijk gaat krijgen met een medische achtergrond.....
Dus laat ik 1 van de eerste zijn die je probeert lastig te vallen.
vrijdag ben ik bij mijn huisarts geweest en daarna meteen door naar een fyscho voor een probleem aan mijn schouder.
De fyscho verwijst mij weer door om een echo te laten maken, maar is er bijna van overtuigd dat het een s.l.a.p. blessure is.
Na wat browsen komen mijn klachten inderdaad overeen met het afscheuren van pezen van de rotor cuff.
nu geen echte pijn meer maar kan geen kracht meer zetten.
en zie ik overal als oplossing, opereren, met een herstel periode van 6mnd.
dit kan ik me niet veroorloven qua werk, en liever ook niet qua training.
En nu de vraag "wat zou deca doen voor dit soort blessure's??"
Ik kan me voorstellen dat een arts Mij hier geen antwoordt op zou geven, dus ik hoop dat jij hier het antwoord op weet.
alvast bedankt
 
ten eerste "welkom"
En wat je natuurlijk gaat krijgen met een medische achtergrond.....
Dus laat ik 1 van de eerste zijn die je probeert lastig te vallen.
vrijdag ben ik bij mijn huisarts geweest en daarna meteen door naar een fyscho voor een probleem aan mijn schouder.
De fyscho verwijst mij weer door om een echo te laten maken, maar is er bijna van overtuigd dat het een s.l.a.p. blessure is.
Na wat browsen komen mijn klachten inderdaad overeen met het afscheuren van pezen van de rotor cuff.
nu geen echte pijn meer maar kan geen kracht meer zetten.
en zie ik overal als oplossing, opereren, met een herstel periode van 6mnd.
dit kan ik me niet veroorloven qua werk, en liever ook niet qua training.
En nu de vraag "wat zou deca doen voor dit soort blessure's??"
Ik kan me voorstellen dat een arts Mij hier geen antwoordt op zou geven, dus ik hoop dat jij hier het antwoord op weet.
alvast bedankt

Ik heb geen medische opleiding genoten, maar ben wel 2 keer geopereerd aan de rotator cuffs (linker en rechterschouder). De revalidatie na de operatie duurde bij mij ongeveer 2 maanden, ik moet wel zeggen dat ik constant bezig was met de oefeningen om zo snel mogelijk terug te komen. De chirurg raadde het af om zo hard te oefenen omdat een en ander terug zou kunnen scheuren maar ik heb het risico genomen en het is gelukt.
Aarzel niet voor een operatie als dat het probleem is, er is geen andere weg, anders blijf je sukkelen.
Deca kan je echt niet helpen bij een gescheurde pees.
 
Ik heb geen medische opleiding genoten, maar ben wel 2 keer geopereerd aan de rotator cuffs (linker en rechterschouder). De revalidatie na de operatie duurde bij mij ongeveer 2 maanden, ik moet wel zeggen dat ik constant bezig was met de oefeningen om zo snel mogelijk terug te komen. De chirurg raadde het af om zo hard te oefenen omdat een en ander terug zou kunnen scheuren maar ik heb het risico genomen en het is gelukt.
Aarzel niet voor een operatie als dat het probleem is, er is geen andere weg, anders blijf je sukkelen.
Deca kan je echt niet helpen bij een gescheurde pees.

Hi Max,

Ik ben een dag lid en ik krijg meteen 1 van de moeilijkste vragen over het menselijk lichaam voorgeschoteld, die de meeste doctoren niet eens in real life kunnen oplossen zo 1 2 3 laat staan via een topic :p maar ik ga natuurlijk mijn best doen om je goed te adviseren.

ik heb idd een medische achtergrond maar mijn specilialisatie ligt op het gebied van endicronologie en niet op fysiologie overigens. ik sluit me grotendeels aan bij Dressed Black. Deca gaat in je de "basis" niet helpen bij het oplossen van het probleem, MAAR het helpt je wel degelijk in het sneller herstel (lees: sneller revalideren). Ik weet dat dit soort uitspraken in de medische wereld omstreden zijn omdat er gewoonweg anno 2009 nog steeds taboes rusten op het gebruik van anabole steroide.

ik kan echter uit eigen ervaring vertellen in combinatie met de theorie die ik heb opgedaan dat deca zeer zeker genezend werkt. en al helemaal in combinatie met HGH (synergie effect).

ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies
 
Hi Max,

Ik ben een dag lid en ik krijg meteen 1 van de moeilijkste vragen over het menselijk lichaam voorgeschoteld, die de meeste doctoren niet eens in real life kunnen oplossen zo 1 2 3 laat staan via een topic :p maar ik ga natuurlijk mijn best doen om je goed te adviseren.

ik heb idd een medische achtergrond maar mijn specilialisatie ligt op het gebied van endicronologie en niet op fysiologie overigens. ik sluit me grotendeels aan bij Dressed Black. Deca gaat in je de "basis" niet helpen bij het oplossen van het probleem, MAAR het helpt je wel degelijk in het sneller herstel (lees: sneller revalideren). Ik weet dat dit soort uitspraken in de medische wereld omstreden zijn omdat er gewoonweg anno 2009 nog steeds taboes rusten op het gebruik van anabole steroide.



ik kan echter uit eigen ervaring vertellen in combinatie met de theorie die ik heb opgedaan dat deca zeer zeker genezend werkt. en al helemaal in combinatie met HGH (synergie effect).

ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies

Bij mij hielpen steroiden inderdaad bij de revalidatie maar niet om het probleem op te lossen, daar waren operaties voor nodig, niets aan te doen.
 
Hi Max,

ik heb idd een medische achtergrond maar mijn specilialisatie ligt op het gebied van endicronologie en niet op fysiologie overigens.



Welkom bro! Hopelijk kunnen we veel van je leren! Volgens mij is er hier niemand die hormoonkunde geleerd heeft dus ben benieuwd waar je allemaal toevoegingen op hebt!
 
Back
Naar boven