XXL Nutrition

Nieuw lid! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johnsovereign

Novice
Lid geworden
26 jul 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m83
Hallo!

Mijn naam is john en ben 22 jaren oud. Ik ben op mijn 15e begonnen met sporten en daarna dienst in gegaan. Waar ik 2-3x per dag sportte. Ondertussen rugby opgepakt en dan heel fanatiek gaan doen, ben ondertussen trainer/coach en speel hoog niveau. Helaas vorig jaar een hele heftige schouder blessure opgelopen...

schouderkop doormidden gebroken, schouderkom stuk afgebroken, scheur in mijn schouderblad en meerdere pezen, spieren en banden afgescheurd.

Ik ben geopereerd in augustus 2015, heftige operatie ondergaan van 4 uur. Daarna een revalidatieperiode gestart van 9 (!) Maanden. De eerste 3 maanden heb ik thuis gezeten, ik heb een behoorlijke depressie gehad in deze periode en ben 20kg vet aangekomen. Ik woog op het toppunt 135 kg. In november een revalidatiecentrum in gegaan. Daar ben ik, omdat ik weer kon sporten en me weer beter voelde, 15kg afgevallen. In februari weer begonnen met werken en ondertussen door revalideren en ben sinds juni blessure af!

Super gemotiveerd om te sporten en te werken weer aan de slag gegaan, in de korte periode dat ik weer mag sporten, veel gains behaald, ik weeg op dit moment 120kg, hetzelfde gewicht als ik begon maar ben hard bezig geweest vet in spier om te zetten, en dat lukt super goed!

In september/oktober ga ik beginnen met test e kuur, het voedingsschema dat ik nu heb word aangepast en ik krijg er een sportschema voor.

Ik heb 100% motivatie en kan niet wachten om weer lekker de fitness krom te trekken!

Ik heb hier al rondgekeken en zal alle tips die ik hier vind zeker gebruiken!

Als mensen meer willen weten hoor ik het wel!
 
Hallo en welkom.

Vet zet niet om in spier.

Veel geluk gewenst met de revalidatie.
 
Sorry, vetmassa verloren en spiermassa aangekomen! En bedankt! Revalidatie is ten einde ben nu weer aan het opbouwen!
 
Ik vind het knap dat je jezelf weer zo goed als gezond hebt gekregen, maar waarom vind je dat je nu al moet gaan kuren? Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, Ik denk dat je nog helemaal niet aan je potentieel zit van wat natty je kunt behalen.
 
Ik heb al best een behoorlijk sportniveau behaald, op dit moment zit ik bijna weer op mijn oude niveau, zal rond september weer op dat niveau zitten, dan is het lekker om even een boost te hebben!
 
Back
Naar boven