Fitness Seller

Nieuw lid

Bezoekers in dit topic

Hallo allen.

Ik ben Jo
21 Jaar

Ik ben compleet nieuw in 'deze wereld' (ook nooit aan sport gedaan).
Sinds 1 december 2016 ben ik op mijn voeding beginnen letten en starte ik met trainen.

Heb via de 'Sticky's' gevonden hoe ik een goed voedingschema kan maken en ben daar ook al aan begonnen, maar moet nog een paar dingen bekijken. (wordt deze week nog gepost voor feedback).

Voor ik mijn 1ste training starte zei de 'uitbater' alles op te schrijven. ( Gewicht, lengte ... ).
Heb thuis alles opgenomen maar ook daar nog eens samen met de uitbater.

Lengte is 183 cm.
Gewicht thuis 73 kg / fitness woog ik maar 70 kg.
Vet% was volgens berekening thuis op pc 13 a 14% en in fitness 7% ?

Ik weet niet welke ik moet geloven, want 7% vet lijkt mij wel erg sterk ?

Alvast bedankt voor het lezen, voedingschema komt eraan deze week nog.

Groeten
Jo

hey Jo, welkom :)

Hoe is je vp in beide gevallen gemeten? Eigenlijk zijn alleen waterwegingen en huidplooimeters ietwat accuraat als het op vp gaat, andere methoden kunnen enorm afwijken.
 
In de fitness met het volgende gewogen.
Thuis via laptop gewoon via enkele site's waar ik enkele omtrekken moest weergeven.

29dhax5.jpg
Beide methodes zijn enorm onbetrouwbaar ben ik bang, je kunt het beste een schatting laten maken hier adhv fotos, of een huidplooimeting laten doen door iemand met verstand van zaken
 
Gewoon ontspannen, in de ochtend voor het ontbijt, en zonder sterke lichtinval lijkt mij het best als je een realistisch beeld wilt ;) doe maar gewoon wat en we kijken wel wat we er mee kunnen. Verder zou ik mij om vp niet te druk maken, het gaat er uiteindelijk omhoe je er uit ziet, niet om een denkbeeldig getal
 
Eiwitten zijn wat hoog, dat kan geen kwaas maar ze mogen best ingewisseld worden voor 20 gram carbs, verder vind ik het prima. 75 kilo tegen mei moet zeker kunnen, mik op 0.3-0.5 kilo per week aankomen.

Ik zou je weightgainer wel in je schena zetten, dat is ook gewoon eten ;)
 
Eiwitten zijn wat hoog, dat kan geen kwaas maar ze mogen best ingewisseld worden voor 20 gram carbs, verder vind ik het prima. 75 kilo tegen mei moet zeker kunnen, mik op 0.3-0.5 kilo per week aankomen.

Ik zou je weightgainer wel in je schena zetten, dat is ook gewoon eten ;)

Ik zou hem gewoon zelf maken.
 
Wat is je huidig onderhoud nu dan? Lees ik er overheen of staat het nergens?
 
Ik vind je schema er goed uit zien. Al weet ik je onderhoud niet. 75kg in mei is zeker haalbaar.

Welkom, en veel succes met je doelen.
 
Back
Naar boven