AndroidHealthClinic

Nieuw nummer S.O.S. genaamd (hardstyle) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

crasher

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
244
Waardering
0
Lengte
1m80
Nou zoas ik toen straks zei zou ik een nieuw nummer maken heb afgelopen 5 uur alles uit de kast getrokken om een relax hardstyle nummertjuh te maken.
Zoals ik al eerder zei ik ben officieel een hardcore / darkcore / terror DJ.
Dus produceer normaal ook in die 3 stylen mijn synth is hellemaal gek geworden na het maken van dit nummer dus ik wil wel een oordeel van iedereen die luister als het kan

The Crasher - S.O.S.

Groeten,
Michael
 
Micheal, het klinkt opzich best grappig.
Alleen wat ik niet snap is die pauze van bijna 2 minuten, als je nou een ontzettend gave break hebt verzonnen waardoor toch nog geboeid wordt zeg ik ok, maar dit is te lang te weinig.

Verder zeg ik, weinig aan veranderen. Misschien kun je het allemaal wat rauwer maken. Rustige hardstyle is het zelfde als coïtus met een condoom om, het is grappig maar echt lekker is het niet.
 
mock zei:
Rustige hardstyle is het zelfde als coïtus met een condoom om, het is grappig maar echt lekker is het niet.

Das coïtus met een condoom sowieso niet! ;)

Op zich wel leuk nummertje, vindt m alleen beetje erg eentonig qua melodie.
 
Leviathan zei:
Das coïtus met een condoom sowieso niet! ;)

Op zich wel leuk nummertje, vindt m alleen beetje erg eentonig qua melodie.

wat verwacht je van een nummer dat gemaakt is in 5 uur tijd
 
crasher zei:
wat verwacht je van een nummer dat gemaakt is in 5 uur tijd
ff wat opbouwende kritiek want ik maak produceer ook wat af en toe het klinkt goed maar ik zou als ik jou was ff wat meer dan 5 uur er insteken en het afmaken. probeer je melodie te laten oplopen naar een hoogtepunt bvb dan heeft die stilte ook zin namelijk. en is het minder op een toonhoogte allemaal. voor de rest erg goed voor iets dat je in 5 uur maakt
 
heeft iemand trouwens de programma cd van musicmaker 7 kan hem nergens vinden maar mijn computer was gecrashed
 
houthakker zei:
ff wat opbouwende kritiek want ik maak produceer ook wat af en toe het klinkt goed maar ik zou als ik jou was ff wat meer dan 5 uur er insteken en het afmaken. probeer je melodie te laten oplopen naar een hoogtepunt bvb dan heeft die stilte ook zin namelijk. en is het minder op een toonhoogte allemaal. voor de rest erg goed voor iets dat je in 5 uur maakt

hey houthakker,

Hardstyle is mijn ding niet.
Dus wou hem snel af hebben zal is een hardcore nummertjuh maken weer.
mag je daar ook over ordelen hoor je duidelijk verschil
 
crasher zei:
wat verwacht je van een nummer dat gemaakt is in 5 uur tijd

Tja ik weet uit ervaring dat enkele pagina's goede herrie, al n dag kan kosten om te maken.

Maar klinkt verder wel lekker eigenlijk. Muziek is erg persoongebonden. De 1 houdt van continue stampen, ik hou van een ingenieuze opbouw en afbouw.
 
welke proggies kun je gebruiken voor hardstyle te mixen?
 
Back
Naar boven