XXL Nutrition

Nieuw op dit forum. Aangenaam

Bezoekers in dit topic

RDOMINI

Novice
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
25
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen,

Mijn naam is Robin en ik ben nieuw op dit forum.
Ik train nu 5 jaar zonder vaste regelmaat.
Ben militair van beroep dus ben wel altijd flink bezig met workouts.

De afgelopen 4 weken ben ik voor het eerst flink bezig met een fitness schema.
In combinatie met creatine (ook voor het eerst) en whey eiwitten.
Dit bevalt me heel goed en resultaat is ook aardig zichtbaar.

Ik weeg nu zo'n 90kg met 1.86m lengte. Vetpercentage weet ik niet.
Ik ben lid geworden omdat ik wat meer specifieke kennis wil opdoen omtrent fitness/bodybuilding en verder interesseer ik me heel erg in voeding.

Voor tips sta ik altijd open!

Robin

image.jpg


image2.jpg
 
Veel succes met je doelen en welkom.
 
Welkom en succes! Voor zover het te beoordelen is zit er wel behoorlijk wat massa op. Beste traps btw

Edit: zie net je nieuwe foto, goed droog kerel. Keep going.
 
Welkom en succes! Voor zover het te beoordelen is zit er wel behoorlijk wat massa op. Beste traps btw

Edit: zie net je nieuwe foto, goed droog kerel. Keep going.

Thanks! Heb een schema van 60 dagen.
Nog 8 weken te gaan!
 
Ziet er al erg netjes uit!

Lekker door gaan.
 
Goed hoor, maar ligt het nou aan mij of knijp je je traps samen bij de rugfoto?

Wat moeilijk om wijdte in te schatten als je dat doet.
 
Goed hoor, maar ligt het nou aan mij of knijp je je traps samen bij de rugfoto?

Wat moeilijk om wijdte in te schatten als je dat doet.


Het enige wat ik op de foto deed is mijn schouderbladen naar elkaar toe drukken. En natuurlijk mijn spieren aanspannen
 
Welkom! Je staat al goed droog hoor, hoe hou je het kwa voeding vol op een kazerne?
 
Wow, nice !

En die tattoo........gaaf!
 
Welkom! Je staat er goed bij.

Succes met je doelen :D
 
Welkom! Je staat al goed droog hoor, hoe hou je het kwa voeding vol op een kazerne?