XXL Nutrition

Nieuw op dit forum. Aangenaam

Bezoekers in dit topic

RDOMINI

Novice
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
25
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen,

Mijn naam is Robin en ik ben nieuw op dit forum.
Ik train nu 5 jaar zonder vaste regelmaat.
Ben militair van beroep dus ben wel altijd flink bezig met workouts.

De afgelopen 4 weken ben ik voor het eerst flink bezig met een fitness schema.
In combinatie met creatine (ook voor het eerst) en whey eiwitten.
Dit bevalt me heel goed en resultaat is ook aardig zichtbaar.

Ik weeg nu zo'n 90kg met 1.86m lengte. Vetpercentage weet ik niet.
Ik ben lid geworden omdat ik wat meer specifieke kennis wil opdoen omtrent fitness/bodybuilding en verder interesseer ik me heel erg in voeding.

Voor tips sta ik altijd open!

Robin

image.jpg


image2.jpg
 
Veel succes met je doelen en welkom.
 
Welkom en succes! Voor zover het te beoordelen is zit er wel behoorlijk wat massa op. Beste traps btw

Edit: zie net je nieuwe foto, goed droog kerel. Keep going.
 
Welkom en succes! Voor zover het te beoordelen is zit er wel behoorlijk wat massa op. Beste traps btw

Edit: zie net je nieuwe foto, goed droog kerel. Keep going.

Thanks! Heb een schema van 60 dagen.
Nog 8 weken te gaan!
 
Ziet er al erg netjes uit!

Lekker door gaan.
 
Goed hoor, maar ligt het nou aan mij of knijp je je traps samen bij de rugfoto?

Wat moeilijk om wijdte in te schatten als je dat doet.
 
Goed hoor, maar ligt het nou aan mij of knijp je je traps samen bij de rugfoto?

Wat moeilijk om wijdte in te schatten als je dat doet.


Het enige wat ik op de foto deed is mijn schouderbladen naar elkaar toe drukken. En natuurlijk mijn spieren aanspannen
 
Welkom! Je staat al goed droog hoor, hoe hou je het kwa voeding vol op een kazerne?
 
Wow, nice !

En die tattoo........gaaf!
 
Welkom! Je staat er goed bij.

Succes met je doelen :D
 
Welkom! Je staat al goed droog hoor, hoe hou je het kwa voeding vol op een kazerne?

Ik neem mijn eigen eten mee. Kazernevoedsel laat te wensen over helaas. Ik moet zeggen heb nooit een vast voedingsschema gevolgd, echter eet ik wel gezond en een keer of 5 per dag.

Ik mag mijn ouders denk ik dankbaar zijn voor de genen.

Ik heb een optisch doel in mijn hoofd wat ik wil bereiken, niet direct uit te drukken in harde cijfers qua gewicht en vetpercentage. Het zal om en nabij de 95kg zitten en afgetraind.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 00:44 ----------

Bedankt voor de positieve reacties! Zelf ben ik nog niet tevreden, alles een tikkie meer massa en buik droger
 
Bedankt voor de positieve reacties! Zelf ben ik nog niet tevreden, alles een tikkie meer massa en buik droger


Nog niet tevreden is nog iets anders dan niet trots mogen zijn op zo'n resultaat!
 
Zeer zeker aangenaam!
 
Het enige wat ik op de foto deed is mijn schouderbladen naar elkaar toe drukken. En natuurlijk mijn spieren aanspannen

Jep, dat bedoel ik. Als je dat niet doet, en je lats wat aanspant lijk je meteen een stuk wijder, laat je je rug beter uitkomen.
 
Kerel je bent goed bezig!

Ook ik ben militair en we hebben elkaar wel eens gezien op de kmsl. Ik kijk zelde bij deze foto's maar jou herkende ik ergens van haha.

Groet Michael
 
Kerel je bent goed bezig!

Ook ik ben militair en we hebben elkaar wel eens gezien op de kmsl. Ik kijk zelde bij deze foto's maar jou herkende ik ergens van haha.

Groet Michael

Waar zijn jullie geplaatst?
 
Back
Naar boven