XXL Nutrition

Nieuw op dit forum

Bezoekers in dit topic

Jurry

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
3
Waardering
0
Hallo,

ik ben nieuw op deze forum en ook nieuw met trainen.
ik doe aan honkbal en vanwege het feit dat ik nu op topsport niveau speel wil ik ook meer aan mijn kracht doen.
ik heb zelf nooit op fitnes gezeten maar heb wel me hele leven gesport sinds een paar weken fitnes ik 3/4 weken
ik train met iemand mee die zelf al 1-2 jaar traint dus ik heb best wel goed hulp daarmee.

we trainen maandag t/m vrijdag
ongeveer 2-3 uurtjes per dag

elke dag doen we 2 spiergroepen:
triceps/biceps/rug/shouders/borst/benen/buik

zelf zit ik ook aan whey van body en fitshop
en ik moet wel wat beter op me voeding letten maar ik hoop dat ik volgend jaar wat meer kracht heb dan nu:)


hier zijn wat foto's van mij ( de poses zijn niet goed maar ik improviseer gewoon een beetje de foto's zijn gewoon koud gemaakt)
ik hoor graag reactie's of commentaar

( 1,75 - 65 kg

5btmqs.jpg


2jcyhjl.jpg


6g8rb7.jpg


w0kr4p.jpg
 
Droog sta je zeker.

Verder is een uur trainen per dag voldoende.

En koop es zo'n ding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

enne

ik doe aan honkbal en vanwege het feit dat ik nu op topsport niveau speel wil ik ook meer aan mijn kracht doen.

Goed worden in honkballen = heel veel honkballen. Waar speel je eigenlijk?
 
Droog sta je zeker.

Verder is een uur trainen per dag voldoende.

En koop es zo'n ding:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thx jah ik heb er wel een paar maar kon ze niet vinden:)
 
Goed bezig kerel !
 
dude je lengte is geen 1.75 rond de 1.80/82

maar anyways vooruitgang in kracht is er alleen je voeding
 
Welkom op dit forum. Gruwelijk droog ben je zeker, dus succes met massa pakken.
 
Je traint veelste veel. 1 uurtje per keer is voldoende. 2/3 uur per dag ga je geen vooruitgang mee boeken.

Je bent misschien iets gespierder dan de gemiddelde Nederlander...
Wat is je doel? Wat wil je bereiken?