XXL Nutrition

Nieuw op dit forum

Bezoekers in dit topic

Jurry

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
3
Waardering
0
Hallo,

ik ben nieuw op deze forum en ook nieuw met trainen.
ik doe aan honkbal en vanwege het feit dat ik nu op topsport niveau speel wil ik ook meer aan mijn kracht doen.
ik heb zelf nooit op fitnes gezeten maar heb wel me hele leven gesport sinds een paar weken fitnes ik 3/4 weken
ik train met iemand mee die zelf al 1-2 jaar traint dus ik heb best wel goed hulp daarmee.

we trainen maandag t/m vrijdag
ongeveer 2-3 uurtjes per dag

elke dag doen we 2 spiergroepen:
triceps/biceps/rug/shouders/borst/benen/buik

zelf zit ik ook aan whey van body en fitshop
en ik moet wel wat beter op me voeding letten maar ik hoop dat ik volgend jaar wat meer kracht heb dan nu:)


hier zijn wat foto's van mij ( de poses zijn niet goed maar ik improviseer gewoon een beetje de foto's zijn gewoon koud gemaakt)
ik hoor graag reactie's of commentaar

( 1,75 - 65 kg

5btmqs.jpg


2jcyhjl.jpg


6g8rb7.jpg


w0kr4p.jpg
 
Droog sta je zeker.

Verder is een uur trainen per dag voldoende.

En koop es zo'n ding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

enne

ik doe aan honkbal en vanwege het feit dat ik nu op topsport niveau speel wil ik ook meer aan mijn kracht doen.

Goed worden in honkballen = heel veel honkballen. Waar speel je eigenlijk?
 
Droog sta je zeker.

Verder is een uur trainen per dag voldoende.

En koop es zo'n ding:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thx jah ik heb er wel een paar maar kon ze niet vinden:)
 
Goed bezig kerel !
 
dude je lengte is geen 1.75 rond de 1.80/82

maar anyways vooruitgang in kracht is er alleen je voeding
 
Welkom op dit forum. Gruwelijk droog ben je zeker, dus succes met massa pakken.
 
Je traint veelste veel. 1 uurtje per keer is voldoende. 2/3 uur per dag ga je geen vooruitgang mee boeken.

Je bent misschien iets gespierder dan de gemiddelde Nederlander...
Wat is je doel? Wat wil je bereiken?
 
welkom en veel succes met het bereiken van je doelen;)
 
Welkom! Je moet inderdaad zelf weten wat voor kleren je draagt maar als je zo op de foto gaat dan vraag je er wel om;) Dit is geen superdude forum.

Verder train je veel te lang op 1 dag zoals de rest ook zei. Welke spiergroepen doe je per dag en welke oefeningen dan kunnen we beter beoordelen
 
Heb je nou twee onderbroeken aan? het is wat met die strenge winters :D

succes met je doelen :p
 
Droge basis en hier kun je wel wat van maken. gewoon gaan vreten als een malle er kunnen veel kilo's bij !
 
Ga 4x per week naar de sportschool, een uurtje ongeveer.
Doe fullbody, wil je kracht: 4 sets van 6 met zwaar gewicht, of 4sets van 10 voor spiermassa.

Maak een voedingsschemazo zul je eerder resultaat boeken.
Simpel voorbeeld:
6maaltijden de dag, savonds 500gr magere kwark, boterhammen met kipfilet/tonijn, brinta 500ml, melk en water.
07.30: brinta met melk 500ml
10.00: 4boterhammen met kipfilet, water
13.00: 4 boterhammen met tonijn, water
15.00: 2 boterhammen met kipfilet, water, fruit 2 a 3 stuks
18.00: wat de pot schaft
20.00: 500gr magere kwark

Veel succes
grtzz
 
Ziet er al goed uit Jurry, meer dan een goede basis om hard beginnen door te knallen.

En lees gewoon wat veel rond op het forum, na een tijd snap je de humor hier wel.
Niet teveel zorgen maken :D
 
Dat is nu eenmaal in bij de tieners die broeken laag en onderbroeken hoog, lekker belangrijk hehe.

Je hebt een aardige basis om op te bouwen en je wint wellicht niet makkelijk vet, dus maak een goed bulk schema en ga ervoor zou ik zeggen.
 
ik ben nieuw op dit forum en gelijk krijg ik allemaal voor oordelen over hoe ik me kleding draag sorry hoor als ik er niet van houd hoogwater broeken te dragen als de meesten van hier die opmerkingen maken over mijn kleding

Je lokt het zelf wel een beetje uit hé ;)...Post je volgende foto's met iets deftig aan (geen half afgetrokken broeken ;) ).

Maar goed.. Het ziet er al aardig goed uit. Je bent nog jong dus je kan er wel iets van maken. Ben je van plan om een BB te worden?
 
geil sikje, maar daar gaat het hier niet om.
goed fysiek om mee te beginnen, train hooguit 1uur/1.5 uur, zeker geen 2/3 uur. en verder; eten, veeeeeeeeeeeel eten;)
 
Dit voor jou topicstarter:

Ga 4x per week naar de sportschool, een uurtje ongeveer.
Doe fullbody, wil je kracht: 4 sets van 6 met zwaar gewicht, of 4sets van 10 voor spiermassa.

Maak een voedingsschemazo zul je eerder resultaat boeken.
Simpel voorbeeld:
6maaltijden de dag, savonds 500gr magere kwark, boterhammen met kipfilet/tonijn, brinta 500ml, melk en water.
07.30: brinta met melk 500ml
10.00: 4boterhammen met kipfilet, water
13.00: 4 boterhammen met tonijn, water
15.00: 2 boterhammen met kipfilet, water, fruit 2 a 3 stuks
18.00: wat de pot schaft
20.00: 500gr magere kwark

Veel succes
grtzz
 
je bent groot man!

Alles gucci?

brada sister love, peace out
 
Back
Naar boven